Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18334)
Mistä Etelä-Afrikan järkyttävä rikollisuus johtuu?
Elokuvan tai TV-ohjelman tuottaja tekevät eri asioita kuin musiikkituottaja. Mitä ohjelman, elokuvan TUOTTAMINEN käytännössä tarkoittaa, mitä TUOTTAJA oikeasti tekee?
Joskus sanotaan, että joku Asia on HULVATON!? Mikä ihme on tämä HULVA??
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että Alzheimerin tauti on aivoja rappeuttava etenevä muistisairaus. Mitä tämä rappeuttaminen käytännössä on, mitä siis aivoille tapahtuu, pehmeneekö aivot, liukenee, katoaa, rapistuu kuin rappauslaasti, "sähkö" häviää niistä vai mitä?
Ainakin aivokuvissa voi nähdä kudoskatoa, joka etenee taudin pahentuessa. Eli aivokudosta häviää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu naisten krooninen kikkeliallergia? MIEHET.
Mistä johtuu naisten mielialalääkeaddiktiot? MIEHET!
Mitä VIRALLISIA Fingerborg-fani tuotteita on, siis ei sarja kuva alpumeita ne on minulla jo kaikki, mutta mukit, huivit, liivit..?? Jottain alko holi juttuja oli mutta ne ei kiinosta.
Miksi en tunne itseäni yksinäiseksi, vaikka minun pitäisi?
T. Leskimies
Ehkäpä et tiedä paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en tunne itseäni yksinäiseksi, vaikka minun pitäisi?
T. Leskimies
Ei minusta "pidä" tuntea oloansa yksinäiseksi edes leskeytyessään, ei se ole mikään oletusarvo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saa lyödä naistaan, jos se ei tottele?
Koska laissa parisuhdeväkivalta on rangaistuksen uhalla kielletty.
Neulonta-APUVA!
Villapaita paksummasta langasta kuin ohjeessa, silmukat pienemmän vai suuremman koon mukaan.? Siis oikeesti aivot lyö nyt niin tyhjää...Ensin aivot sano, että suuremman koon mukaan... sitten aivot sano, että pienemmän koon mukaan, mikä tuntuis loogisemmalta, mutta... APUVA!
Ohjeessa 27s /10 cm, mun langalla ja "käsialalla" 24s/10cm.
Pienemmän koon mukaan silmukkamäärät. Oot mallitilkussa saanut pienemmällä silmukkamäärällä 10 cm, joten sopivan kokoisen paidankin saat vähemmillä silmukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pienemmän koon mukaan silmukkamäärät. Oot mallitilkussa saanut pienemmällä silmukkamäärällä 10 cm, joten sopivan kokoisen paidankin saat vähemmillä silmukoilla.
Kiitos, näin olen itsekin pähkäillyt, mutta miksi alapeukku? Eikö siis olekaan oikein?
Samalla aikaa kun sain kolesteroliarvoa paljon alaspäin, trigly nousi aika paljon. Miten se edes on mahdollista, eikö niiden pitäisi kulkea käsi kädessä kun samat syyt? En käytä alkoholia ja olen hoikka, elän melko terveellisesti.
Minä ja puolisoni haluaisimme tyttärellemme nimeksi Ofelia. Jotkut sanovat, että ainoa oikea kirjoitusmuoto on Ophelia. Sitä tuskin osattaisiin sanoa oikein, siksi ajattelin, että parempi suoraan kirjoittaa se F-kirjaimella. Eräät inttävät vastaan, että EI, VAAN OPHELIA!! Miten tämä nyt oikeasti menee? Eikö kumpikin kirjoitusmuoto olisi oikein?
Sukunimemme on ruotsinkielinen, joten ei olisi vaaraa, että nimi olisi tyyliä "JessicaMoniqueMöttönen"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, näin olen itsekin pähkäillyt, mutta miksi alapeukku? Eikö siis olekaan oikein?
Alapeukut täällä eivät taida kertoa hirvittävän paljon? Äläpäs niistä välitä, ihan oikeanlaisen ohjeen sait, sen mukaan minäkin tekisin. T. Käsityöpettajaopiskelija
Mitä vartiointi liikkeitä nuo Tallinkin Viron laivat käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Minä ja puolisoni haluaisimme tyttärellemme nimeksi Ofelia. Jotkut sanovat, että ainoa oikea kirjoitusmuoto on Ophelia. Sitä tuskin osattaisiin sanoa oikein, siksi ajattelin, että parempi suoraan kirjoittaa se F-kirjaimella. Eräät inttävät vastaan, että EI, VAAN OPHELIA!! Miten tämä nyt oikeasti menee? Eikö kumpikin kirjoitusmuoto olisi oikein?
Sukunimemme on ruotsinkielinen, joten ei olisi vaaraa, että nimi olisi tyyliä "JessicaMoniqueMöttönen"!
No ristitte Ofeliaksi jolloin tyttö on Ofelia eikä Ophelia, eri nimi se silloin on. Älä muista välitä.
Kuoleeko puolisenttinen hämähäkki pudotessaan kuudennen kerroksen ikkunasta?
Hirvillä on satoja vuosia vanhoja reittejä, joita pitkin ne kulkee myös metsästyksen ajotilanteessa (joka ei ole kuitenkaan ideaali, pysäyttävä koira on siksi arvossaan). Näiden reittien varrelle on pystytetty kyttäystorneja. Tarkoituksella ei mitenkään teillä metsästetä eikä teille hirviä ajeta, eikä tieltä saa ampuakaan, mutta koska hirvet kulkee näitä omia reittejä pitkin joiden läpi menee myös isojakin valtateitä, niin viimeistään ennen tien ylitystä on hirvi ammuttava että vältytään onnettomuuksilta. Nämä ikivanhat reitit on siis hirvien omia reittejä, vähän kuin omia valtateitä, eikä niille menemistä voi estää. Hirvionnettomuudet johtuu enimmäkseen siitä, että hirvet kulkee näitä ikivanhoja teitään pitkin, harvemmin syy on itse metsästystilanteen. Hirvet ovat vaeltajia, ne ei pysy yhdessä paikassa.