Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18346)
Tasaraha, eli ei halua vaihtorahaa. Tippi (palvelupalkkio) voidaan myös "antaa" noin.
XXL kirjoitti:
Tasaraha, eli ei halua vaihtorahaa. Tippi (palvelupalkkio) voidaan myös "antaa" noin.
Perth, tämä siis vastaus jämptiin.. (1730)
Onko Aspergerin oireyhtymä este lentäjäksi pääsemiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kusiherätys?
Tulee jotenkin mieleen, että joku on herätetty turhaan.
Tai sitten että herätys on yhtäkkinen ja epämiellyttävä.
Kusiherätys tarkoittaa sitä, että illalla juot vettä monta lasillista ja aamulla heräät sen vuoksi aikaisin pissalle. Monelle tuo kusiherätys oli tavallista opiskeluaikaan, kun ei ollut rahaa laittaa pattereihin oikeaan herätyskelloon ja luennoille oli päästävä ajoissa. Tämä siis aikaa ennen älypuhelimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Virossa saa myydä paljon korkeamman alkoholiprosentin juomia kuin Suomessa?
Alkoholilaki on siellä erilainen kuin Suomessa.
Mutta olisiko tähän mitään erityisempää syytä? Mistä voisi saada tietoa eri maiden alkoholilaista ja mielellään suomeksi?
En osaa sanoa muiden maiden lainsäädännöistä, mutta lisätietoa Suomen laeista löydät hallituksen esityksistä ja vaikka googlettamalla "alkoholilain valmistelu". Eli aina kun lakia muutetaan, niistä on olemassa hallituksen esitykset ja niistä löytyy myös perustelut, miksi sitä lakia halutaan muuttaa.
Miksi Heikoimman lenkin muutamassa ensimmäisessä jaksossa vuonna 2002 oli yhdeksän kilpailijaa, mutta sitten myöhemmin kahdeksan kuten on ollut myös tänä vuonna esitetyissä jaksoissa?
Miksi sketsissä, jossa Vesa-Matti Loirin esittämä asiakas tulee kauppaan, hän ei tunnu ymmärtävän, mitä prosentti tarkoittaa, kun kertoo saaneensa 6 %:n palkankorotuksen, mutta sitten kuitenkin ymmärtää, kun puhutaan alkoholista?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Onnenpyörä-ohjelma mahdollinen esim. Kiinassa tai Japanissa? Kiinan ja japanin kirjoittamisessahan ei käytetä aakkosia.
Tässä tapauksessa tehtävissä käytettäisiin romanisaatiota eli kirjoitettaisiin noita kieliä latinalaisilla aakkosilla.
Miksi on rumaa, jos väittää tällä palstalla itseään esim. opiskelijaksi, vaikka ei opiskele? Typeräähän se kyllä on, mutta miksi se on rumaa? Eiväthän muut kirjoittajat voi sitä saada mitenkään selville. Itse kerran kopioin tänne erään viestin, joka oli ajalta, jolloin opiskelin mutta unohdin ottaa viestistä pois sen, että olen opiskelija, mutta muuten viesti oli sama ja oli myös sama tilanne kuin silloin, kun olin opiskelija. Ehkä vähän sekava selitys, mutta ymmärtäisitte varmasti, jos tietäisitte.
Kaverini on tehnyt minulle useita kertoja niin, että on ensin väittänyt jotain, mutta sanonutkin sitten, että se ei olekaan niin. Hän on myös sanonut, että ei tuo ole valehtelua vaan huijaamista, jos ensin sanoo jotain mikä ei pidä paikkaansa, mutta myöntää sitten, että se ei pidä. Mitä mieltä olette? Onko tuo teidän mielestänne valehtelemista vai huijaamista?
Eräs tyyppi sanoi kerran, kun televisiossa näkyi jääkiekko-ottelu, että jäähalli, jossa sitä pelattiin, on ihan venäläisen jäähallin näköinen. Venäläinen jäähalli se olikin. Mutta miten tunnistaa venäläisen jäähallin? Millä tavalla ne sitten ovat venäläisen näköisiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Heikoimman lenkin muutamassa ensimmäisessä jaksossa vuonna 2002 oli yhdeksän kilpailijaa, mutta sitten myöhemmin kahdeksan kuten on ollut myös tänä vuonna esitetyissä jaksoissa?
Lähetysajan pituus lienee sama, mutta mainoksille on annettu enemmän aikaa, ja se on viihdeohjelman ajasta pois.
Minkä takia Greed-tietovisassa sai isommissa kysymyksissä, joissa oikeita vastauksia oli aina neljä, vaihtaa ainoastaan yhden vastauksen ennen vastausten paljastamista, vaikka näissähän olisi voinut mennä enemmän kuin yksi väärin?
Miksi Pohjois-Korean virallinen nimi on Korean demokraattinen kansantasavalta? Eihän se todellakaan ole demokraattinen.
Onko ihminen luonnehäiriöinen vaiko jotenkin sairas kun käyttäytyy kovin vaihtelevasti. Voi viikolla 1 olla yhteyksissä ja jutella ihan iloisesti kanssani. Viikolla 2 murjottaa hiljaa itsekseen eikä innostu edes tupakan poltosta vaikka on piintynyt nikotinisti. Viikolla 3 ovat kannat katossa ja ilo ylimmillään. Seurustelee ja selittää asioita tyyliin sata lasissa.
En ymmärrä miksi ihmisen käytös vaihtelee vuodesta toiseen lyhyissä sykleissä ja en tiedä kannattaako enää kysyäkään jos olen jotenkin loukannut häntä koska kelkka kääntyy kuitenkin ja murjotus ei jatku ikuisesti. Onko tuo murjotus ja sata lasissa-käytös jonkinlaisia huomionhakukeinoja?
Kysymys asunnon myymisestä. Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä. Kun tehdään kauppakirja niin luovutetaanko siinä samassa myös avaimet ja pitää samantien muuttaa vanhasta asunnosta pois? Onko kauppakirja-tilaisuudessa myös kiinteistövälittäjä mukana vain pelkästään ostaja ja myyjä, tehdäänkö kauppakirja pankissa? Ja kenen pankissa: ostajan vai myyjän? Milloin kauppakirja tehdään siis ajallisesti kaupan hyväksymisestä?
(Sori, olen ihan kädetön näissä jutuissa enkä kehtaa kysyä ja googlettamalla saa ristiriitaisia vastauksia).
Mikähän sivusto mahtaisi olla englanninkielinen lähin "vastine" vauva.fille? Tai ruotsinkielinen?
Mitä se tarkoittaa, että Asperger-henkilö näkee maailman eri tavalla?
Mikäli asunto on tyhjä niin saat avaimet samantien käteen. Jos on erikseen sovittu päivä jolloin myyjä muuttaa pois taikka asunnossa on vuokralainen niin avaimet saat sopimuksen mukaan myöhemmin.
Kaupan tekohetkellä on kiinteistövälittäjä mukana ja se kauppakirja tehdään pankissa. Jos haet lainaa niin kaupat tehdään lainaa myöntävässä pankissa.
Kirjallisen sopimuksen jälkeen asuntovälittäjä järjestää pankin/ostajan/myyjän kanssa yhteisen tapaamispäivän pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys asunnon myymisestä. Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä. Kun tehdään kauppakirja niin luovutetaanko siinä samassa myös avaimet ja pitää samantien muuttaa vanhasta asunnosta pois? Onko kauppakirja-tilaisuudessa myös kiinteistövälittäjä mukana vain pelkästään ostaja ja myyjä, tehdäänkö kauppakirja pankissa? Ja kenen pankissa: ostajan vai myyjän? Milloin kauppakirja tehdään siis ajallisesti kaupan hyväksymisestä?
(Sori, olen ihan kädetön näissä jutuissa enkä kehtaa kysyä ja googlettamalla saa ristiriitaisia vastauksia).
En käy.