Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18581)
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään välilevyn ahtaumia/ spinaalistenoosia suostuttu leikkaamaan ennen halvausoireita?
Kipu säteilee pakaraan, kävely töpöttämistä.
Elämänlaatua jo haittaa.
On kuvattu ja diagnosoitu, oon käyny ortopedilla mutta ei leikkauskriteerit täyty.
Onko magneettikuvat siis otettu ja analysoitu? Sehän on tuikitärkeää kun arvioidaan leikkauksen tarpeellisuutta.
Miten konservatiiviset hoidot ovat tehonneet ja mitkä ovat olleet käytössä?
Ovatko oireet pysyneet samoina vai edenneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi himot ja lesbot harrastavat seksiä samaa sukupuolta olevien ihmisten kanssa, vaikka 2 miestä tai 2 naista eivät saa keskenään lapsia?
Miksi heterot eli mies ja nainen harrastavat keskenään seksiä, jos kerran eivät aio lisääntyä? No sen takia, koska SEKSI ON MUKAVAA.
Hetero suhteessa seksiä harrastetaan vain, että tulee lapsia. Yksi seksi jokaista lasta kohti. Jos on vaikka 3 lasta, niin vanhemmat ovat läpsyttäneet kusettimia kolme kertaa yhteen.
Näköjään et ole kuullut sellaisesta keksinnöistä nimeltä raskauden ehkäisy. Ja etkä ole näköjään kuullut myöskään ilmiöstä jota kutsutaan monikkoraskaudeksi. Monikkoraskaudessa kohdussa kasvaa vähintään kaksi lasta. Joskus enemmänkin
Tietäisiköhän joku? Joudun käyttämään Raid tuholaismyrkkyä asuintiloissa melko usein. Tehoaineena siinä on pyretriini tms. Suojaan itseni ja käytän hengityssuojainta sumuttaessa. Mutta se haju on karsea. Tuuletuksesta huolimatta leijuu pari pvää asunnossa. Eli kysymys: onko se haju myös myrkyllistä? Vai pelkästään se aine joka laskeutuu ja jää pinnoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhistuttaako ketään muuta, että elämä on siirtynyt pikkuhiljaa someen? Esim. vaaleissa menestyy parhaiten se, jolla on parhaat tiktok-sivut. Äänestäjäkunta enenevässä määrin saa kaiken informaationsa tiktokin kaltaisilta sivustoilta. Uutisia ei seurata, mitään ei lueta, kun ei riitä keskittymiskykyä.
Sisälukutaidon mureneminen on kyllä minusta todella huolestuttavaa. Jotkut opiskelijat eivät erota mainosta uutisesta ja nettipalstat ovat täynnä esimerkkejä huolimattomasta lukemisesta ja vääristä tekstin tulkinnoista.
Taitaa takavuosien Idiocracy elokuvan humoristiseksi tarkoitettu tulevaisuudenkuva olla toteutumassa. Merkkejä on jo!
Olen aina ollut huono tanssimaan. Tässä on lähellä tanssilava, jossa on tanssinopetusta, eri viikkoina eri tansseja. Mitkä näistä olisivat helppoja, aloittelijaystävällisiä tansseja: foksi, tango, rumba, cha-cha, bugg, fusku, valssi, jive, blues?
Jos seuraava hallitus on samanvärinen kuin nykyinen, mikä mikä voi estää sitä perustamasta valtionhallintoon uuden ministeriön, "Totuusministeriön", joka alaisena toimisivat, joitakin asooita mainitakseni, joukkotiedotus, opetus, oikeuslaitos, poliisi. Tähän ollaan jo nykyisin menossa, tosin sitä eivät useimmat tiedosta, mikä onkin tulevan totuusministeriön kannalta erinomista. Se, jolla on hallussaan joukkotedotus, on pitkälti hallussaan ihmisten mielipiteet ja käsitys siitä, mikä on oikein ja kohtuullista, normaalia.
Mikä on esim. Iltasanomien vastuu julkaistuista kommenteista vauvapalstalla? Olen selaillut näitä, ja täällä on todella järjettömiä ja vastenmielisiä kirjoituksia, joiden tarkoituksena on yksinomaan nöyryyttää ja halveksia ihmisiä. Luin myös Jasmin Voutilaisen tarinaa, hänkin oli joutunut vihakampanjoinnin kohteeksi. Mutta tällaisilla vauvapalstoilla vihan ja parjauksen kohteeksi joutuneet eivät itse voi asialle mitään. Täältä saa kuvan, että Suomessa on paljon katkeroituneita mielenterveyspotilaita, mutta onko heillä oikeus purkaa omaa pahaa oloaan mollaamalla toisia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on esim. Iltasanomien vastuu julkaistuista kommenteista vauvapalstalla? Olen selaillut näitä, ja täällä on todella järjettömiä ja vastenmielisiä kirjoituksia, joiden tarkoituksena on yksinomaan nöyryyttää ja halveksia ihmisiä. Luin myös Jasmin Voutilaisen tarinaa, hänkin oli joutunut vihakampanjoinnin kohteeksi. Mutta tällaisilla vauvapalstoilla vihan ja parjauksen kohteeksi joutuneet eivät itse voi asialle mitään. Täältä saa kuvan, että Suomessa on paljon katkeroituneita mielenterveyspotilaita, mutta onko heillä oikeus purkaa omaa pahaa oloaan mollaamalla toisia?
Miksi iltasanomilla olisi mitään vastuuta vauvapalstan kommenteista? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kysyn, eikö tämä vauvapalsta olen iltasanomien sivustolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kysyn, eikö tämä vauvapalsta olen iltasanomien sivustolla.
Jospa olen ymmärtänyt väärin, olen asunut niin kauan poissa Suomen maasta. Olen luullut, että tämä palsta on Iltasanomien sivustolla, jonkun olisi suodatettava näitä todella typeriä ulostuloja.
Vierailija kirjoitti:
Miten löydän kerrostaloasunnosta korvausilmaventtiilit? Seinissä ei ole mitään pylpyröitä. Ikkunanpokat ovat suht uudet, mutta niissä ei näy mitään aukkoja. Talo vanha, painovoimainen ilmanvaihto.
Ainakin vielä 1960 luvulla kerrostaloihin tehtiin korvausilma-aukot keittiön seinään siten. että ne johtivat ilman komeroon ja siitä huoneistoon. Jos keittiö on remontoitu, niin aukot ovat ilmeisesti peitossa uusien rakenteiden takana. Käyppä katsomassa taloa ulkopuolelta, niin siellä saattaa seinissä olla vielä jäljellä keittiöiden kohdalla pieniä pyöreitä verkolla varustettuja aukkoja.
Kumpi on ihmisen terveydelle haitallisempaa: 30 asteen helteet vai 30 asteen pakkaset?
Miksei LED-valaisimiin voi vaihtaa sitä lamppua, vaan kun se lakkaa toimimasta, on koko valaisin heitettävä roskiin?
Minusta se on kummaa - miten se muka on vihreämpi systeemi kuin entiset hehkulamput tai loisteputket?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut huono tanssimaan. Tässä on lähellä tanssilava, jossa on tanssinopetusta, eri viikkoina eri tansseja. Mitkä näistä olisivat helppoja, aloittelijaystävällisiä tansseja: foksi, tango, rumba, cha-cha, bugg, fusku, valssi, jive, blues?
Suosittelisin aloittelemaan valssilla ja foksilla. Näitä yleensä opetetaan ns. perustanssikurssilla.
Mikä mahtaa olla se salaisuus, että suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa? Ei tarvitse kuin vähän selailla näitä ruohonjuuritason palstoja, niin saa aivan päinvastaisen käsityksen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on ihmisen terveydelle haitallisempaa: 30 asteen helteet vai 30 asteen pakkaset?
Riippuu tietysti siitä, miten se ihminen on varustautunut olosuhteisiin. Ilman mitään vaatteita tai suojaa ihminen menehtyy 30 asteen pakkasessa varsin nopeasti, joten sanoisin sen olevan lähtökohtaisesti haitallisempi.
Puhelinapua (Android) kaivataan!
Olen näemmä jäänyt kehityksessä jälkeen: olen tottunut tietokoneella siihen, että voin käynnistää ja sulkea ohjelman, ja harvoin tarpeen vaatiessa tarkistaa tehtävienhallinnasta, mikä on käynnissä ja mikä ei.
Puhelin- ja tablettimaailmassa häiritsee, että esim. äänikirjasovellus tms. tuntuu jotenkin "jäävän päälle" vaikka pyyhkäisen sen pois siitä ruudusta, joka tulee esiin kun painan Android-puhelimessa sitä symbolia jossa on kolme pystyviivaa. Ok, ymmärrän, että jos toisto on käynnissä, ohjelma jatkaa taustalla, mutta vaikka toiston laittaa pauselle ja pyyhkäisee sen pois siitä ruudusta, jossa kuvittelen olevan käynnissä olevat ohjelmat, se onkin yllättäen tarjolla, käynnissä "ruudun ylhäältä" pyyhkäistessä.
Onko näissä vehkeissä jotain tietokoneen tehtävienhallintaa vastaavaa toimintoa, tai onko vinkkejä miten yksittäisen sovelluksen saa yksiselitteisesti suljettua?
On olemassa erilaisia keskustelupalstoja ( kuten tämä ), joihin voi laittaa esim. musiikkivideoita tms.
Miten se tehdään? Tämä on tosi noloa myöntää.
Kaiken näköistä kopioi url - koodi ja klikkauta tätä olen kokeillut.
Jos nyt siis haluaisin vaikka jonkun videon tälle palstalle, niin kuinka???
Jään nöyränä odottelemaan asiallisia vastauksia.
Vaahteramäen Eemeli -laulussa lauletaan: "Lähellä jos jossain alkoi soida palopilli, epäilykset kohdistui heti Eemeliin."
Onko tuohon aikaan oikeasti ollut jo olemassa palopillejä, vai miksi laulussa lauletaan noin?
Pese hyvin käytön jälkeen niin voit laittaa vaikka mummon teevadille.