Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18350)

Vierailija
14181/18350 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää miksi ns anopinkielestä on aikoinaan tullut suosittu huonekasvi?

Sehän on vaivalloisen iso eikä edes kuki. Mikä siinä ihmisiä voi miellyttää?

Helppohoitoisuus, eli ei vie aikaa eikä vaivaa. Ei tarvitse käytännössä hoitaa, kastelee vain joskus jouluna ja juhannuksena. Pärjää varjossakin. Ja kyllä se kukkii optimaalisissa oloissa, eikä kukinta ole edes ihan harvainen herkkukaan silloin.

Vierailija
14182/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaset lävistystongit on lähes aina niin huonoja, että reiästä tulee rosoinen ja sitä saa sitten viilata ja putsata? Eihän kaikkiin reikiin halua mitään metalliöljettiä tms asentaa.

Jos katsoo esim Amazonilta jonkun hyvän merkkitongin niin se on ihan kaamean kallis.

Jotenkin ei luulis että sellasta tarpeeksi terävää ja vahvaa ei olis niin vaikea valmistaa, että se tekis vähän vahvempaankin kartonkiin / nahkaan / tms materiaaliin teräväreunaisen reiän ilman mitään jälkiviilailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14183/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää miksi ns anopinkielestä on aikoinaan tullut suosittu huonekasvi?

Sehän on vaivalloisen iso eikä edes kuki. Mikä siinä ihmisiä voi miellyttää?

Helppohoitoisuus, eli ei vie aikaa eikä vaivaa. Ei tarvitse käytännössä hoitaa, kastelee vain joskus jouluna ja juhannuksena. Pärjää varjossakin. Ja kyllä se kukkii optimaalisissa oloissa, eikä kukinta ole edes ihan harvainen herkkukaan silloin.

Enpä oo eläissäni 60+ nähnyt kellään kukkivaa anopinkieltä.

Vierailija
14184/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suurin osa ihmisistä on tyhmiä ja aivottomia?

Esim. Suomessa marssitaan tiukasti idioottiruodussa ja päättäjät ovat kxxipäitä. Aivoton aines on maassamme enemmistö.  Idiotia on totalitarismiin verrattava. Vartiainen on koulumalli aivotoman massan ylivoimasta. Maamme kaatuu melko pian ja loppu etenee ripeästi. Myös virkarottadiktatuuri on kova ja rahastus jyllää laajoilla aloilla.

Vierailija
14185/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella vahingoniloinen ihminen aina kusipää?

Käytännössä on. Esim. köyhän vähäinen omaisuus voidaan rikkoa kateudesta.

Kytät ovat  myös ammattikiusaajia.

Vierailija
14186/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan isäni sanoneen jotenki näin että joka pierua pidättelee salaa jotain muutaki. Mulla on sellanen sanonta että pierumuuri menee rikki kun jompikumpi suhteen edetessä pierasee ensin, sit ollaan rennompii. Pieru on normijuttu

Minä olen opetellut laskemaan suhnulla. Pöräys ei tällöin paljasta.

Vierailija
14187/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sellaset lävistystongit on lähes aina niin huonoja, että reiästä tulee rosoinen ja sitä saa sitten viilata ja putsata? Eihän kaikkiin reikiin halua mitään metalliöljettiä tms asentaa.

Jos katsoo esim Amazonilta jonkun hyvän merkkitongin niin se on ihan kaamean kallis.

Jotenkin ei luulis että sellasta tarpeeksi terävää ja vahvaa ei olis niin vaikea valmistaa, että se tekis vähän vahvempaankin kartonkiin / nahkaan / tms materiaaliin teräväreunaisen reiän ilman mitään jälkiviilailua.

Älä osta tonkeja(?), osta yksittäisiä LYÖTÄVIÄ. Noi tongit on yleensä peltileluja, joilla tekee yhden hyvän reiän/koko.

Esim. Hintakaaressa 12 nahkapaskon sarja n. 14€, valmistettu hiiliteräksestä. Varmaan muualtakin löytyy kelvollisia. Guugleen nahkapasko tai -paska...

Ja lävistettävän materiaalin ALLE pehmustekerros! Jo tulee hyvä reikä!

Vierailija
14188/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys JuuTuubista:

tykkään katsoa tietyn "elämäntapaintiaanin" postauksia, jos tilaan kanavan, maksaako se ja kuinka paljon, miten maksetaan?

Mitä yhteystietoja minun pitää antaa ja menevätkö ne Juutuubille vai tilaamani kanavan ihmiselle?

Nyt vain odotan uusia videoita, jos tilaan, mihin saan tiedon uusista?

Jos joku vastaisi, tietoa odottaa arka tietokonetumpelo.

Vierailija
14189/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos transmies korjauttaa sukupuoltaan naisesta mieheksi ja hänelle tehdään penis, niin voiko hän saada erektion ja olemaan yhdynnässä? Kiveksiä hänelle tuskin pystytään tekemään saati siirtämään joltain mieheltä eli hän ei tuskin voi saada siemensyöksyä.

Vierailija
14190/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkauskoot. Mikä logiikkaa niissä on? Alon miettiä, kun teen 4-henkiselle perheelle satsin vaikka makaronilaatikkoa. Siihen tulee 400 g jauhelihaan. Nyt sitten ajattelin säästää sähkössä ja tehdä annoksen tuplata. Piti ostaa kaksi rasiaa. Ei ollu 800 g rasiaa.

Oli 250 g, 400 g ja 700 g. Mun järjen mukaan tulisi olla 250 g, 500 g ja 1000 g.

Tai 200 g, 400 g ja 800 g.

Miksi noi koot on tuollaiset? Sama kanassa, karjalanpaistilihassa jne.

Isompaan laatikkoon ihmiset tykkää laittaa hieman vähemmän. Säästääkö tässä ihminen vai lihatalo, on ihan oma keskustelunsa. Mutta saman makaronilaatikon saa siitä 700g pakkauksesta, kuin kahdesta 400g.

Vierailija
14191/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos transmies korjauttaa sukupuoltaan naisesta mieheksi ja hänelle tehdään penis, niin voiko hän saada erektion ja olemaan yhdynnässä? Kiveksiä hänelle tuskin pystytään tekemään saati siirtämään joltain mieheltä eli hän ei tuskin voi saada siemensyöksyä.

Tähän oli vastaus jo tuolla aiemmin. Leikkauksia on muutama erilainen, toisessa ikäänkuin venytetään klitorista, jolloin se paisuu mikropeniksen kokoiseksi ihan itsekseen. Toisessa muotoillaan uusi sellainen isompi penis, jonka saa seisomaan sitten apuvälineen kanssa ja virtsaputki myös siirretään, että voi pissiä seisaaltaan. Molemmissa tuntoa on sekin harrastamiseen. Kivekset on taas implantit, eli ihan koristeena, molemmissa tapauksissa todennäköisesti laitetaan kuitenkin.

Vierailija
14192/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairastanut koronan vai et ole?

Peukuta (olen itse nyt koronassa, kun tänne asti pääsin ilman)

Vierailija
14193/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys JuuTuubista:

tykkään katsoa tietyn "elämäntapaintiaanin" postauksia, jos tilaan kanavan, maksaako se ja kuinka paljon, miten maksetaan?

Mitä yhteystietoja minun pitää antaa ja menevätkö ne Juutuubille vai tilaamani kanavan ihmiselle?

Youtubessa tilaaminen ei maksa mitään. Käsittääkseni sinne pitää olla kirjautunut, joka tapahtuu ihan google tunnuksilla. Jos sinulla on jo Gmail tili, on ne sinun tiedot siellä tubella, joka on siis Googlen kanssa samaa firmaa. Jos sellaisia tunnuksia sinulla ei ole, niin jos teet tilin youtubeen, niin Googlelle ne sinun tiedot menee ja tubettaja näkee vaan sen sinun nimimerkin.

Sitten siellä on se maksullinen YouTube premium, joka maksaa. Siitä sitten menee niitä rahoja osin youtubelle ja osin niille jonka videoita katsot. Harvalla tätä on käytössä.

Vierailija
14194/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuletteko äänenne oikein? Itse huomaan aina, kun esim kuulen ääneni jostain videolta niin se on paljon kirkkaampi ja oikeastaan hyvin erilaisen kuuloinen. Itse taas kuulen puhuessani sen olevan matalamman oloinen. Jo lapsena järkytyin ääntäni kun koulussa kuvattiin video ja en ollut koskaan kuullut sitä niin. Mietin sitä miten ääneni voi kuulostaa itseni korvaan niin erilaiselta. Sitten taas videolla niin kirkas ja sössöttävä. Ikävän kuuloinen, kun luulen sen puhuessani olevan ns paremman kuuloinen. En vuosi olla edes laulaja kun en kuule omaa ääntäni oikein. Toki eipä muutenkaan olisi soveltuva ääni siihen.

Vierailija
14195/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys JuuTuubista:

Youtubessa tilaaminen ei maksa mitään. Käsittääkseni sinne pitää olla kirjautunut, joka tapahtuu ihan google tunnuksilla. Jos sinulla on jo Gmail tili, on ne sinun tiedot siellä tubella, joka on siis Googlen kanssa samaa firmaa. Jos sellaisia tunnuksia sinulla ei ole, niin jos teet tilin youtubeen, niin Googlelle ne sinun tiedot menee ja tubettaja näkee vaan sen sinun nimimerkin.

Sitten siellä on se maksullinen YouTube premium, joka maksaa. Siitä sitten menee niitä rahoja osin youtubelle ja osin niille jonka videoita katsot. Harvalla tätä on käytössä.

Niin ja jos käytät puhelimella katsot, niin puhelimeen tulee ilmoitus uusista videoista, jos niin haluat. Jos koneella, niin kun avaat youtuben, niin siellä sinun omissa tilauksissa näkyy ne videot ja todennäköisesti siinä heti etusivulle molemmissa.

Vierailija
14196/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys JuuTuubista:

Olen juu kirjautunut. Tämän olen osannut tehdä ;)

Mutta miten saan tiedon uusista videoista, tuleeko niistä tieto minulle johonkin?

Lisäkysymys: tämä videoita laittava ihminen saa siis Juutuubilta korvausta, minimaalisen osan mainostuotoista, näin olen ymmärtänyt? Eli jollekin vietnamilaiselle viidakkoperheelle tilaamiseni edesauttaa pärjäämisessä taloudellisesti?

Entä jos en katso mainoksia loppuun, vaan skippaan ne heti kun mahdollista?

Vierailija
14197/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuletteko äänenne oikein? Itse huomaan aina, kun esim kuulen ääneni jostain videolta niin se on paljon kirkkaampi ja oikeastaan hyvin erilaisen kuuloinen. Itse taas kuulen puhuessani sen olevan matalamman oloinen. Jo lapsena järkytyin ääntäni kun koulussa kuvattiin video ja en ollut koskaan kuullut sitä niin. Mietin sitä miten ääneni voi kuulostaa itseni korvaan niin erilaiselta. Sitten taas videolla niin kirkas ja sössöttävä. Ikävän kuuloinen, kun luulen sen puhuessani olevan ns paremman kuuloinen. En vuosi olla edes laulaja kun en kuule omaa ääntäni oikein. Toki eipä muutenkaan olisi soveltuva ääni siihen.

Sama kokemus. Mutta muiden mielestä ääni on ihan passeli, joten täytyy vain luottaa siihen ja jatkaa äänen tuottamista kun ei muutakaan voi.😀

Vierailija
14198/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys JuuTuubista:

Olen juu kirjautunut. Tämän olen osannut tehdä ;)

Mutta miten saan tiedon uusista videoista, tuleeko niistä tieto minulle johonkin?

Lisäkysymys: tämä videoita laittava ihminen saa siis Juutuubilta korvausta, minimaalisen osan mainostuotoista, näin olen ymmärtänyt? Eli jollekin vietnamilaiselle viidakkoperheelle tilaamiseni edesauttaa pärjäämisessä taloudellisesti?

Entä jos en katso mainoksia loppuun, vaan skippaan ne heti kun mahdollista?

Tilatuista kanavista tulee tieto uusista videoista tuben etusivulle ja kännykällä saa ihan ilmoituksenkin, jos tahtoo.

Jos videossa on mainoksia, saa videon tekijä korvausta youtubelta videon katselukertojen perusteella, ehkä jotain 3 euroa per 1000 katselukertaa. Tilauksista ei sinällään saa rahaa, mutta yleensä ne tilaajat katsoo niitä videoita, josta sitä rahaa saa.

Jos videoilla ei ole mainoksia,niistä ei kukaan todennäköisesti saa rahaa, toki välillä voi sattua, ettei vaan sinulle juuri sillä kerralla tullut mainosta. Sillä ei ole väliä katsooko mainokset kokonaan vai ei.

Vierailija
14199/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkauskoot. Mikä logiikkaa niissä on? Alon miettiä, kun teen 4-henkiselle perheelle satsin vaikka makaronilaatikkoa. Siihen tulee 400 g jauhelihaan. Nyt sitten ajattelin säästää sähkössä ja tehdä annoksen tuplata. Piti ostaa kaksi rasiaa. Ei ollu 800 g rasiaa.

Oli 250 g, 400 g ja 700 g. Mun järjen mukaan tulisi olla 250 g, 500 g ja 1000 g.

Tai 200 g, 400 g ja 800 g.

Miksi noi koot on tuollaiset? Sama kanassa, karjalanpaistilihassa jne.

Isompaan laatikkoon ihmiset tykkää laittaa hieman vähemmän. Säästääkö tässä ihminen vai lihatalo, on ihan oma keskustelunsa. Mutta saman makaronilaatikon saa siitä 700g pakkauksesta, kuin kahdesta 400g.

Muistan nähneeni 750g paketteja, ja 1kg paketteja on monia merkkejä.

Kuten edellisessä vastauksessa, sanoisin että eipä sitä juuri lopputuloksesta huomaa, jos teet 700g jauhelihasta tuplasatsin makaronilaatikkoa. Yleisesti ottaen reseptejä voi soveltaa, eikä makaronilaatikko ole niitä ankarimpia reseptejä. Voit laittaa vaikka vähän porkkanaraastetta lisäksi, tai jättää pois. Periaatteessa makaronilaatikon voi tehdä vaikka kokonaan ilman lihaa, mutta se ei sitten ole liha-makaronilaatikko.

Leivontareseptejä en suosittele soveltamaan ennen kuin tunnet miten eri aineet käyttäytyvät ja tiedät mikä niiden funktio on kyseisessä leivonnaisessa. Leivonta on enemmän kemiaa, ja eri aineksien määrien keskinäisellä suhteella on suuri merkitys leivonnaisen onnistumisen kannalta.

Vierailija
14200/18350 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TeemuRaskassarja kirjoitti:

Miltä nettisivulta näkee parhaiten päivä päivältä Ukrainan sodan tapahtumia/uutisia niin että näkisi kauas taaksekin päin, jopa nykyhetkestä päivään 1? 

Iltasanomat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi