Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18353)
Naisten pian alkavan jalkapallofinaalin kunniaksi jalkapalloaiheinen kysymys: Kun miesten jalkapallossa on paljon tummaihoisia pelaajia, niin miksi naisten jalkapallossa heitä löytyy lähinnä Ranskan maajoukkueesta, eikä juurikaan muista?
Onko Marina Abramovic kiinnostava?
Wien kirjoitti:
Miksi lävistäjä tai tatuoija suostuu tekemään lävistyksen tai tatuoinnin humalaiselle asiakkaalle? Ihmettelen suuresti. Känni lävistys/tatuointi aiheuttaa 99,99% todennäköisyydellä katumusta, mutta siitä huolimatta humalaisen asiakkaan tahtoon suostutaan.
Tienesti pienenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en hyväksy homoseksuaalisuutta ollenkaan, joten miksi se on muka sallittua vaikka se on rikos ja sairaus?
Suomessa homoseksuaalisuus on lakannut olemasta rikos vuonna 1971.
Sairaudeksi sitä ei ole katsottu sitten vuoden 1981.
Jos sinä et hyväksy homoutta, se on sinun oma mielipiteesi ja päätöksesi. Sinä et kuitenkaan päätä Suomen laeista.
Jos mietit ihan kunnolla, niin se, että joku rakastaa oman sukupuolensa edustajaa, ei ole millään tasolla väärin eikä pois keneltäkään toiselta. Miksi ihminen ei siis saisi rakastaa sitä, ketä haluaa, jos ei kerran satuta ketään? Se ei ole myöskään yhteiskunnallisesti eikä globaalisti missään määrin haitallista.
MUTTA KUN HOMOUS EI OLE MISSÄÄN MÄÄRIN HYVÄKSYTTÄVÄÄ KOSKA RAAMATUSSA SANOTAAN NIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote
Raamatussa sanotaan myös, että ei tule käyttää sekoitekuituisia vaatteita. Oletko itse langennut tähän syntiin? Kuka heittää ensimmäisen kiven?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi harrastaa pesäpalloa?
Pesäpallo on fiksujen ihmisten laji, tarvitaan päätä ja teknistä taitoa, mutta ei juosta kieli vyön alla ympäriinsä kuten futiksessa, koriksessa yms.
Aikuinen mies pelaamassa pesäpalloa täysin tosissaan jossain liigassa.
En tiedä vähemmän miehekästä näkyä.
T. Heteromies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi harrastaa pesäpalloa?
Pesäpallo on fiksujen ihmisten laji, tarvitaan päätä ja teknistä taitoa, mutta ei juosta kieli vyön alla ympäriinsä kuten futiksessa, koriksessa yms.
Aikuinen mies pelaamassa pesäpalloa täysin tosissaan jossain liigassa.
En tiedä vähemmän miehekästä näkyä.T. Heteromies
Itse ajattelen lätkänpelaajista samoin. Katsomossa typerykset seuraavat pelaavia typeryksiä innoissaan. Onneksi katsomossa olevilla on hieman korkeampi älykkyysosamäärä, kuin kaukalon tampioilla. Muuten Suomi olisi kusessa, jos kansan keskimääräinen älykkyys olisi sama kuin homokyykän pelaajilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lohkeavia marmeladimakeisia ei myydä, on vain sellaisia sitkaita.
Sokeri on halpaa.
Voiko pikkulasten vanhemmat huuhdella ja kuivata pissavaipat niin että ne voi käyttää vielä kerran vauvalla?
Vai onko ne tosiaan kerrasta pilalla?
Vierailija kirjoitti:
Voiko pikkulasten vanhemmat huuhdella ja kuivata pissavaipat niin että ne voi käyttää vielä kerran vauvalla?
Vai onko ne tosiaan kerrasta pilalla?
Kestovaippaa voi käyttää monta kertaa, kertakäyttövaippa imee nesteen, eikä sitä voi enää uudestaan käyttää. Varmaan hätätilassa sitä voi jollain vessapaperilla kuivata, että vauva pärjää kauppareissun ajan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tammenterhoja syödä? Jean M. Untinen-Auelin kirjassa Luolakarhun klaani oli parissa kohtaa maininta tammenterhojen syömisestä, mutta jostain olen lukenut, että niissä on ihmiselle haitallisia aineita.
Voi syödä, kun valmistaa oikein. Liotus, ryöppäys jne. Ohjeet ja reseptejä löytyy guuglettamalla.
Klaanin ihmisillä taisi olla "rautaisempi" vatsa, mutta tuskin hekään niitä raakana söivät.
Hirveä vaiva tammenterhojen syötäväksi valmistamisessa. Mutta toki hätätilanteessa tekee varmasti mitä vain, kun nälkä on.
Mieleeni tuli Jean Heglandin kirja Into the forest (Metsän siimekseen tjsp).
Kyllä saivat sisarukset kamppailla hengenpitimikseen.
Toinen joutui ampumaan villisiankin että sisko saisi lihaa koska oli raskaana ja aneminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tammenterhoja syödä? Jean M. Untinen-Auelin kirjassa Luolakarhun klaani oli parissa kohtaa maininta tammenterhojen syömisestä, mutta jostain olen lukenut, että niissä on ihmiselle haitallisia aineita.
Voi syödä, kun valmistaa oikein. Liotus, ryöppäys jne. Ohjeet ja reseptejä löytyy guuglettamalla.
Klaanin ihmisillä taisi olla "rautaisempi" vatsa, mutta tuskin hekään niitä raakana söivät.
Ainakin niistä taidettiin liottaa liika kitkeryys pois ennen kuin niistä tehtiin ruokaa ja ei se kirja varmasti täysin vastannut neandertalinihmisten elämää, vaikka siinä heidän elämäänsä kuvataankin.
Miten erottaa aidon merkkivyön jostain vastaavasta kopiotuotteesta?
Vyön ostajalta ei voi aitoutta varmistaa kun on jo edesmennyt.
Kirpparille oli tarkoitus viedä mutta siellä on piraattituotteiden myynti kielletty. Voiko UFF:n laatikkoon laittaa jollei selvyyttä aitoudesta saada?
Miten yleisesti Suomessa nykyään käytetään "tavallisia kansalaisia" oikeudessa lautakuntana vai mikä se nyt olikaan, mutta siis äänestämässä syyllisyyden/syyttömyyden puolesta?
Mites muissa maissa menee käytännöt, jenkeissähän ainakin on rivikansalainen tekemässä päätöstä?
En ole työelämässä, joten en tiedä tätä. Eli jos sairastuu vaikka flunssaan ja tietää olevansa seuraavat 3 päivää kipeä, voiko ilmoittaa suoraan, että olen 3 pv sairaslomalla? Vai pitääkö joka päivä soittaa esimiehelle erikseen, että flunssa jatkuu edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Miten yleisesti Suomessa nykyään käytetään "tavallisia kansalaisia" oikeudessa lautakuntana vai mikä se nyt olikaan, mutta siis äänestämässä syyllisyyden/syyttömyyden puolesta?
Mites muissa maissa menee käytännöt, jenkeissähän ainakin on rivikansalainen tekemässä päätöstä?
Mun mielestä näitä ei käytetä lainkaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
En ole työelämässä, joten en tiedä tätä. Eli jos sairastuu vaikka flunssaan ja tietää olevansa seuraavat 3 päivää kipeä, voiko ilmoittaa suoraan, että olen 3 pv sairaslomalla? Vai pitääkö joka päivä soittaa esimiehelle erikseen, että flunssa jatkuu edelleen?
Ainakin meillä nykyisessä työpaikassa kun ilmoittaa ekasta sairauspoissaolopäivästä, niin pitää olla heti lääkärin todistus. Edellisessä työpaikassa kysyivät, että luuletko että riittää yksi päivä vai jäätkö pois 2-3 päiväksi. Ja jos se ei riittänyt niin piti olla saikkulappu jatkosta.
Täällä oli äskettäin ketju Järjetön yrittäjän eläkelain muutosehdotus - ALLEKIRJOITA ADRESSI. Ketju poistettiin ennen kuin ehdin lukea sitä.
Linkkiähän kansalasaloitteisiin ei saa edes laittaa, mutta osaisiko joku kertoa, millä sanoilla tuo aloite löytyy kansalaisaloitesivuston haulla kun YEL tai yrittäjän eläkelaki eivät tuottaneet tulosta ainakaan siinä kiireessä jonka keskellä elän.
Onko sellainen aloite oikeasti tehtynä?
Miksi ihmisten pitäisi aina saada tietää absoluuttinen ja yksinkertainen totuus? Miksi luullaan, että sellaista edes on?
Miksi radiossa soitetaann aina yks ja sama biisi aina kerran tunnissa? Miksei ne kierrätä kappaleita enempää?
Nimimerkillä sama radiokanava ollut 8h päällä ja kaikki 10 biisiä soi kerran tunnissa.