Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18369)

Vierailija
11561/18369 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain Disneyn lyhytpiirretyssä tällainen kohta? Tai itse asiassa jos oikein muistan, kaksi tällaista kohtaa? Muistelen siis, että jossain Disneyn lyhytpiirretyssä olisi ollut kaksi kohtaa, jossa jonkin tornin tai siilon yläosa aukeaa. En nyt ihan varma ole, onko se juuri Disneyn lyhytpiirretty, mutta tuli mieleen, että jos on, Pluto saattaisi esiintyä siinä.

Vierailija
11562/18369 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esim. 70-, 80-, ja 90-luvun piirretyt eivät tunnu yhtä vanhoilta kuin silloin tehdyt televisiosarjat ja elokuvat, joissa on oikeita ihmisiä? Ne tuntuvat oikeastaan melko ajattomilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11563/18369 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ruoasta saa omega kolmosia, muusta kuin lohikaloista?

Vierailija
11564/18369 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselta tulee Arman ja Suomen rikosmysteerit. Näyttääkö teidän mielestänne tuo naispuolinen haastateltava rikostutkija Matti Nykäseltä? 

Vierailija
11565/18369 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus myydä tavaraa nettikirpparilla, tarvitseeko minulla eli myyjällä olla kännykässä joku mobilepayn kaltainen sovellus että ostaja pystyy maksamaan minulle? mikä mobiilimaksu app kannattaisi ladata?

Vierailija
11566/18369 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus myydä tavaraa nettikirpparilla, tarvitseeko minulla eli myyjällä olla kännykässä joku mobilepayn kaltainen sovellus että ostaja pystyy maksamaan minulle? mikä mobiilimaksu app kannattaisi ladata?

Eihän se pakko ole. Voithan antaa vaan tilinumeron ja ostaja maksaa sillai sitten.

Vierailija
11567/18369 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Eurokankaan myymälöissä jotain laareja missä on kangaspaloja? Jos on, onko ne ostettava sen kokoisina mitä ovat siellä laarissa ja mistä tiedän kyseisen palan hinnan?

Vierailija
11568/18369 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Eurokankaan myymälöissä jotain laareja missä on kangaspaloja? Jos on, onko ne ostettava sen kokoisina mitä ovat siellä laarissa ja mistä tiedän kyseisen palan hinnan?

Juu on. Erityyppisille kangaspaloille on omat laarinsa. Kangaspalat myydään painon mukaan ja laarin reunassa tai päällä on kerrottu hinta. Siellä on vaakoja joissa voi punnita kangaspalan ja siten selvittää hinnan itselleen. Paloja ei kai yleensä pienennetä mutta kannattaa sitä kuitenkin kysyä.

Vierailija
11569/18369 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko Suomen liittyvän joskus Natoon? Peukku ylös: Kyllä

Peukku alas: En

Vierailija
11570/18369 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkö miehillä ma*turbointitauko pirteyttä tai palautumista?

Vierailija
11571/18369 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon suunnilleen Suomessa on siilejä?

Vierailija
11572/18369 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko esim. rairuohoa rkasvattaa muovipurkissa ja pitäisikö purkin pohjassa olla reikiä veden valumista varten?

Ei tarvita reikiä. Kastellaan varovasti niin ettei astiaan tule liikaa vettä. Muovilla peittäminen alussa pitää kosteuden mullassa.

Vierailija
11573/18369 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ekstrovertin mahdollista muuttua introvertiksi ja miten?

Vierailija
11574/18369 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi youtubessa voidaan tehdä näitä reagointivideoita esim. Juufin/Tempparit ym. Koukus/Myyrä ja Ex on the beach ja Parkkali/Farmi, mutta Herba ilmoitti, että ei voi tehdä, koska ei saanut näyttölupaa tms. neloselta? Kanavakohtaista ei selkeästi voi olla, koska saman kanavan ohjelmista osassa kyse.

Vierailija
11575/18369 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yleensä aiheuttaa sen, että jos menee paskalle, ennen sitä tuleekin pieruja?

Jos on juonut kahvia ja syönyt samalla.

Vierailija
11576/18369 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi omistaa sixpäk, kun voi saada tynnyrin?

Vierailija
11577/18369 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko että dokumentissa "painter and The thief" oli jotain lavastusta tai muuta huijausta?

Vierailija
11578/18369 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoret miehet haisevat navetalta?

Asuin ennen tällaiselta haisevan nuoren miehen naapurissa ja kuvittelin, että kyseessä on yksittäistapaus, mutta sitten muutin ja naapurikseni sattui taas nuori mies, joka haisee ihan samalta. Siis sellainen tosi voimakas navettamainen haju jää aina hänen jäljiltään hissiin ja rappukäytävään. Eilen huomasin, että tämän tyypin kaverikin (myös sellainen parikymppinen mies) haisee samanlaiselta! Mistä ihmeestä tuo voi johtua?

Vierailija
11579/18369 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaako joku tämän runon? Onkohan tässä vain osa:

Hän kulki askelin joutuisin,

ja hymyssä suin, ja hymyssä suin

ja nuorin sykkivin sydämin

ja elämään ihastuin.

Olis tiellensä tähtiä toivonut

niin kirkkahia, niin kirkkahia

Minusta se vaikuttaa vajaalta. Tietäisikö joku tekijän, niin asian voisi tarkistaa, kiitos!

Vierailija
11580/18369 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret miehet haisevat navetalta?

Asuin ennen tällaiselta haisevan nuoren miehen naapurissa ja kuvittelin, että kyseessä on yksittäistapaus, mutta sitten muutin ja naapurikseni sattui taas nuori mies, joka haisee ihan samalta. Siis sellainen tosi voimakas navettamainen haju jää aina hänen jäljiltään hissiin ja rappukäytävään. Eilen huomasin, että tämän tyypin kaverikin (myös sellainen parikymppinen mies) haisee samanlaiselta! Mistä ihmeestä tuo voi johtua?

Stestosteroni hiki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi