Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18370)
ihan vaan tiedoksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkähän niitä autoja polttelevat?
Eikös nää jotka Ruotsissa autoja poltteli, olleet ihan kantaruotsalaisia. Samoin nää jotka on Suomessa kiinni jääneet, hekin ovat olleen vitivalkoisen suomalaisia.
Myös kouluampujat ovat olleet valkoisia. Käsitykseni mukaan myös USAn ampumistapaukset ovat olleet valkoisia.
Mielenterveyshuollon ammattilaisia tullaan tarvitdemaan jatkossa paljon, kun ihmiset harrastavat yhä vähemmän liikuntaa ja leikkivät puhelimillaan ja tietokoneillaan päivät pitkät ja nuppi sekoaa.
Onko se nyt niin Suomen lain mukaan, että joitakin saa loukata ja pilata heidän elämänsä?
ihan vaan tiedoksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkähän niitä autoja polttelevat?
Eikös nää jotka Ruotsissa autoja poltteli, olleet ihan kantaruotsalaisia. Samoin nää jotka on Suomessa kiinni jääneet, hekin ovat olleen vitivalkoisen suomalaisia.
Myös kouluampujat ovat olleet valkoisia. Käsitykseni mukaan myös USAn ampumistapaukset ovat olleet valkoisia.
Ei kaikki.
https://schoolshooters.info/sites/default/files/shooters_not_white_males_1.19.pdf
t. eri
Miksi mies ja nainen eivät voisi olla ystäviä ellei mies ole homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihminen joka ei pysty edes elättämään itseään hankkii lapsia?
Ai että vaan rikkaat saavat lisääntyä niinkö? Kuule se lisääntyminen on ihmisoikeus!
Jos lisääntyminen on ihmisoikeus, niin miksi sitten lapsettomuushoidot ovat maksullisia?
Kuinka vanhoihin kommentteihin Youtubessa ette vastaa tai ei mielestänne kannata vastata?
Vierailija kirjoitti:
Voivat olla, mutta vain siinä tapauksessa, ettei kummallakaan ole seksuaalista mielenkiintoa juuri tähän ihmiseen. Jos jompikumpi ihastuu tai tuntee seksuaalista vetoa, kyseessä ei enää ole tasa-arvoinen, puhdas ystävyyssuhde, vaan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihminen joka ei pysty edes elättämään itseään hankkii lapsia?
Ai että vaan rikkaat saavat lisääntyä niinkö? Kuule se lisääntyminen on ihmisoikeus!
Jos lisääntyminen on ihmisoikeus, niin miksi sitten lapsettomuushoidot ovat maksullisia?
Oikeus ja kyky ovat kaksi eri asiaa.
Voi olla oikeus hankkia lapsia, mutta ei ole kykyä huolehtia niistä. Voi myös olla kyvytön tulemaan raskaaksi tai saattamaan raskautta loppuun asti.
Samoin voi olla oikeus hakea lääketieteelliseen tiedekuntaan opiskelemaan, mutta ei ole riittävästi kykyjä päästäkseen sisään tai pärjätäkseen lääkärin opinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivat olla, mutta vain siinä tapauksessa, ettei kummallakaan ole seksuaalista mielenkiintoa juuri tähän ihmiseen. Jos jompikumpi ihastuu tai tuntee seksuaalista vetoa, kyseessä ei enää ole tasa-arvoinen, puhdas ystävyyssuhde, vaan jotain muuta.
Entä jos homoseksuaalinen mies tai nainen alkaisi tuntea seksuaalista mielenkiintoa samaa sukupuolta olevaan heteroseksuaaliseen ystäväänsä?
Tämä on tosi noloa. Onko muita, jotka ovat kalkkiviivoilla peruneet asuntokauppansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos homoseksuaalinen mies tai nainen alkaisi tuntea seksuaalista mielenkiintoa samaa sukupuolta olevaan heteroseksuaaliseen ystäväänsä?
Kyllähän sellaista tapahtuu. Usein heteroon ihastunut homo piilottaa tunteensa, jotta ystävä ei pelästyisi eikä ystävyys päättyisi.
Miksi se tuntuu nykyaikana olevan sallittua, että otetaan täysin tuntemattomista ihmisistä kuvia ilman lupaa selvänä tarkoituksena näyttää sitten sitä kuvaa kavereille ja nauraa yhdessä näiden kanssa sille, minkä näköinen kuvan henkilö on? Minulle ainakin on jo ihan arkipäivää, että lähinnä teinit ottavat minusta kuvia ja nauravat ulkonäölleni yhdessä koska minulla on vamma, jonka vuoksi ulkonäköni on erikoinen. Eivät taida kuvaajat edes ajatella, että minäkin olen ihminen ja huomaan kyllä kun minua kuvataan ja ulkonäölleni nauretaan. Olen kai heistä vain friikki kummajainen enkä ihminen.
Mikä olisi esimerkki jokaisesta näistä:
a) terveellinen aamupala
b) epäterveellinen aamupala (ei kuitenkaan mitää karkkia + jäätelöä, vaan sellainen mikä joidenkin mielestä voi olla aamupalamaista)
c) ei terveellinen eikä epäterveellinen vaan jotain siltä väliltä oleva aamupala?
Jos lataa netistä vieraskielisen elokuvan tai sarjan, niin pystyykö ihan mihin tahansa saamaan myös suomenkielisen tekstityksen ja miten se tapahtuu? Eikö yleensä ole niin, että niissä ei ole suomenkielistä tekstitystä valmiina?
Vierailija kirjoitti:
Jos lataa netistä vieraskielisen elokuvan tai sarjan, niin pystyykö ihan mihin tahansa saamaan myös suomenkielisen tekstityksen ja miten se tapahtuu? Eikö yleensä ole niin, että niissä ei ole suomenkielistä tekstitystä valmiina?
Jotta tekstitys olisi olemassa, jonkun on täytynyt se tehdä. On olemassa nippu eri vapaaehtoisia kääntäjäryhmiä, jotka tekee käännöksiä noille ulkomaan elokuville. Mutta silloin kääntäjillä pitää olla oma motivaatio.
Miksi osalla ihmisistä on negatiivinen asenne seksiin tai siihen liittyviin keskusteluihin tai esim. televisio ohjelmiin?
Ahistaakoseksi kirjoitti:
Miksi osalla ihmisistä on negatiivinen asenne seksiin tai siihen liittyviin keskusteluihin tai esim. televisio ohjelmiin?
Ajattelevat tietysti, että seksistä keskustelu ei ole hyvien tapojen mukaista. Kuvailisitko tarkemmin tuota negatiivista asennetta televisio-ohjelmiin? Millaisia ohjelmia lähinnä tarkoitat?
Nyt on Dunderfeltin ja kumppanien puututtava asiaan ! Rosan on lähdettävä sarjasta, ennenkuin Eetun mielenterveys romahtaa ! Ymmärrätte typerykset ?
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi esimerkki jokaisesta näistä:
a) terveellinen aamupala
b) epäterveellinen aamupala (ei kuitenkaan mitää karkkia + jäätelöä, vaan sellainen mikä joidenkin mielestä voi olla aamupalamaista)
c) ei terveellinen eikä epäterveellinen vaan jotain siltä väliltä oleva aamupala?
Tästä voi olla montaa mieltä, kuten ravitsemusasioista aina, mutta itse ehdottaisin esimerkiksi seuraavaa:
a) kaurapuuroa, päällä raejuustoa ja reippaasti kotimaisia marjoja. Täysjyväruisleipäviipale, päällä voita ja juustoa tai leikkelettä sekä vihanneksia, kupillinen kahvia tai teetä
b) croissant ja kuppi kahvia
c) sekaleipää, päälle margariinia, juustoa ja makkaraa, kahvia ja keksi.
---
Perusteluna sanoisin, että a-kohdan aamupalassa on mielestäni monipuolisesti ravintoaineita, lisäksi tuollainen aamiainen pitää hyvin nälkää, joten sillä jaksaa helposti lounaaseen asti. B-aamiainen on taas hyvin höttöinen, ei pidä nälkää eikä ravintoarvotkaan ole kohdallaan.
C taas on siltä väliltä, tyypillinen leipäaamiainen, jolla moni pärjää.
Koska ravitsemuksesta kiistellään voimakkaasti, joku toinen listaisi aivan toisenlaiset eväät. Esim. jos ei käytä viljoja tai maitotuotteita, on aamiainen käytännössä joku vihersmoothie tai vastaava.
Kyse ei ole rikkaudesta tai rahasta vaan kyvystä. Kun ihminen, joka ei pysty huolehtimaan edes itsestään, tekee lapsia (usein montakin) niin se lasten huoltaminen jää muiden tehtäväksi. Jos hankkii lapsia, niin niistä on huolehdittava itse! Tai siten ei hanki niitä lapsia muiden (ja yhteiskunnan) vaivoiksi.