Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18369)
Maailman tunnetuimpia taitaa olla nämä historialliset hahmot (Jeesus, Muhammed) jos ovat olleet olemassa. Aika korkealla yltää varmaan myös Einstein, Edison, Mozart, Da Vinci ja kumppanit sekä Hitler, Napoleon, Nero etc. Nykyporukasta ehkä Gates, Zuckerberg, Snowden, Bolt, Schumacher...
Suomalaisista tunnetuin saattaa olla Sibelius, mutta Kimi Räikkönen ei ole kaukana. Jos Lauri Markkanen jatkaa loistavaa pelaamistaan, saattaa nousta korkealle.
Joskus ihoa puhdistaessani ihohuokosista tulee ulos valkoista juttua, mutta se jää puolitieden eikä tule kokonaan ulos, näyttää melkein karvoilta. Eli tavallaan puhdistus on ollut tehokas, mutta ei kuitenkaan niin tehokas, että ihohuokoset olisivat puhdistuneet kokonaan. Noloa lähteä vaikka ulos, kun etenkin auringonvalossa nuo ihon pinnalla olevat puoliksi ulkona olevat "ihohuokostahnat" korostuu. Miten saan puhdistettua ihon niin, että nuo tahnat tulee kokonaan ulos eikä jää ihon pinnalle törröttämään?
Voiko karvojen laserpoistosta olla jotain haittaa (muuta kuin rahanmeno), voiko se esim. vaurioittaa ihoa jotenkin, jos on todella herkkä iho?
Sanotaanko jossakin Metsoloiden jaksossa, että "kyllä te ootte sitten merkillistä sakkia". Muistan kuulleeni joskus tuollaisen lauseen jossain sarjassa, mutta en ole varma, onko se juuri Metsolat.
Mistä voisi nähdä suomeksi tai englanniksi Pinokkio-sarjan vuodelta 1976, jota esitettiin 90-luvun alussa Suomessa. Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytänyt, ja haluaisin nähdä sen, koska en ole nähnyt sitä kokonaan.
Kuuden uutisissa kerrottiin, että kaikki ne 12 poikaa ja heidän valmentajansa saatiin elossa ulos sieltä luolasta. Uutistenlukija totesi jotenkin, että tapahtumasarja päättyi onnellisesti, tarkkaa sanamuotoa en muista. Minua jäi ihmetyttämään, että mistä se nyt jo tiedetään, että kaikki päättyi hyvin? Tosin kaikki saatiin hengissä ulos luolasta, mutta minusta vasta vuosien päästä voidaan sanoa, että päättyikö kaikki hyvin kun nähdään, että miten kyseiset henkilöt toipuvat tapahtuneesta. Niille pojille on voinut jäädä vaikka minkälaisia henkisiä vammoja siitä luolasta olosta ja ne voivat myöhemmin aiheuttaa vaikka väkivaltaisuutta, psyykkisiä sairauksia, alkoholismia ja vaikka itsemurhia heidän keskuudessaan eli kaikki ei ehkä päätykään kovin hyvin.
Mitä jos vauva ei halua tulla iloa pois naisen nahasta kun sen pitäisi syntyä vaan huutaa sieltä, että ehkä ensi viikolla mummo?
Vierailija kirjoitti:
Miltä terveydenhoitajasta, sairaanhoitajasta tms. tuntuu jos huomaa miespotilaan kiihottuneen tutkimuksen aikana?
t.mies josta se tuntuu kiusalliselta.
Riippuu ihmisestä. Kokenut hoitaja ei ole millänsäkään, mutta jos ei ole kohdannut tällaisia tilanteita ennen, voi se hoitajallekin olla hämmentävä tilanne. Ammattilainen ei toki näytä mahdollista ihmetystään.
Minä en välittäisi tuon taivaallista.
Vierailija kirjoitti:
Jos asumuseron aikana muuttaa vuokralle ja entinen asunto ( tulevan ex-puolison kanssa) on omistusasunto, mistä on lainaa, niin huomioidaanko nämä kummankin asunnon kulut asumistuessa, siihen asti kun asunto on saatu myytyä?
Ainoastaan se missä asut huomioidaan.
Mikä minussa on vikana kun muut aina moittivat minua mutta eivät keksi minusta juuri koskaan mitään hyvää sanottavaa ainakaan niin, että sanoisivat sen minun kuulteni? En ainakaan tietoisesti tee kenellekään mitään pahaa vaan yritän kohdella muita kuten haluiaisin itseänikin kohdeltavan eli hyvin. En siis koskaan puhu toisista pahaa tai moiti heitä mutta silti minua todella usein muistutetaan tekemistäni pienistäkin virheistä mutta ei käytännössä koskaan sanota mitään hyvää tekemistäni hyvistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Miltä penis maistuu ja tuntuu suussa? (En tiedä ihan oikeasti)
Jalkahieltä
Mitä tarkoittaa kansalaiskunto? Eri asiaa kuin pelkkä kunto?
(IL:n sivuilla Nakukympistä kertovan uutisen videolla kohdassa 1.06 näkyvässä paperissa lukee "....ja osoittanut näin korkeaa kansalaiskuntoa...")
heppi poskessa alinomaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkahieltä
Ei kai oikeasti?
T. Se joka kysyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa MOT ?
Entä englannin fraasi "there is a reason and there is a rhyme" ? Onko sillä joku syvällisempi merkitys?
MOT tarkoittaa "mikä oli todistettava"? Jälkimmäistä en tiedä.
Pikkuisen viilausta: "Mikä oli todistettava" ei siis tässä ole kysymys, vaan relatiivilause, eli siis toteavasti viittaa edelliseen. Eli suunnilleen näin: Tein hyvää pizzaa Pena-sedän reseptillä, kaikki Pena-sedän reseptit eivät siis ole epäonnistuneita, mikä oli todistettava. (Oikeastaan parempi olisi sanoa "todistettavissa", mutta mennään nyt näin miten fraasi on vakiintunut.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa MOT ?
Entä englannin fraasi "there is a reason and there is a rhyme" ? Onko sillä joku syvällisempi merkitys?
Pikkuisen viilausta: "Mikä oli todistettava" ei siis tässä ole kysymys, vaan relatiivilause, eli siis toteavasti viittaa edelliseen. Eli suunnilleen näin: Tein hyvää pizzaa Pena-sedän reseptillä, kaikki Pena-sedän reseptit eivät siis ole epäonnistuneita, mikä oli todistettava. (Oikeastaan parempi olisi sanoa "todistettavissa", mutta mennään nyt näin miten fraasi on vakiintunut.)
Ei olekaan. Vahingossa tuli tuo kysymysmerkki. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos se on pesty ja puhdas, se on lämmin ja silkkinen, eikä maistu puhdasta ihoa kummemmalta. Vertaisin paksuun peukaloon, mutta kun se on luuton ja silkkaa lihasta, ja iho tosiaan silkkisen pehmeä.
Päässä on pieni aukko, josta alkaa jonkun ajan päästä tihkua spermapisara, ei sekään pahalta maistu vaikka ei miltään herkultakaan.
Pää ja alapinta vaikuttaisi olevan erityisen herkät.
Aina on paras jos se ja ympäristö on ensin vedellä huolella pesty. Yhtään ei ole haitaksi, jos juuren ympäriltä on karvat ajeltu tai lyhennelty.
Kokonaan se ei mahdu suuhun kuin lepotilassa. Sen ei tarvi olla kova, jotta sitä voi imeä, ja sen tekeminen tuntuu miehestä hyvältä vaikka se olisi velttokin. Myös voi laueta velttonakin.
Sperma ei ole kovinkaan hyvää, eikä sitä tarvitse niellä. Ei tarvitse antaa tulla suuhunkaan.
Ei pidä ottaa niin syvälle suuhun että alkaa yökkimään.
Omasta mielestäni se ei ole mikään varsinainen kaunistus mutta ei vastenmielinenkään. Sellainen patukka.
Mitä tarkoittaa sanonta veljekset kuin ilvekset ja mitä se mahtaa tarkoittaa? Ei ole koskaan auennut minulle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa MOT ?
Eikös "mikä oli todistettava" tule vanhastaan matematiikan (algebran??) Opinnoista, joissa tehtävä saattoi olla "todista että..." joten se nimen omaan oli todistettava.
Miksi jollain ihmisillä on pakkomielle wt-juttuihin? Esimerkkinä haukkuu muita sillä. Tai miksi jotkut ihmiset kokee sen ok:na, mutta esim. N-sana on väärin, vaikka molemmat on rasistisia?