Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18369)

Vierailija
4241/18369 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkkileffoissa oikeussaleissa sihteeri tms. naputtelee kirjoituskoneen näköisellä laitteella ilmeisesti muistiinpanoja, mutta se paperi mikä sieltä tulee on leveydeltään kassakuittipaperin kokoista. Siis mitä ihmettä?! Mikä tämä juttu on?

Tarkoittanet pikakirjoituskonetta:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pikakirjoitus

Sen avulla pystyy harjaantunut henkilö kirjoittamaan puhenopeudella, ja tuollaisia hassunnäköisiä, kirjoituskoneita pienempiä laitteita näkyy tosiaan jenkkileffoissa ja -sarjoissa oikeusistuimissa.

Wow! Kiitti! :)

Vierailija
4242/18369 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaoin parille kaverilleni Facebookissa pari videota viime viikolla. Nyt kun yritin käydä katsomassa videoita, niitä ei enää ollut ja niiden tili oli poistettu. Mietin vain, että onko se, että olen jakanut nuo videot kavereilleni Facebookissa, vaikuttanut siihen, että tili on poistettu? Videoissa nuori nainen pesi autoa mustissa sukkahousuissa.

Tuskinpa, mutta en ihmettele yhtään, jos tuollainen video on poistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/18369 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä penis maistuu ja tuntuu suussa? (En tiedä ihan oikeasti)

Jos se on pesty ja puhdas, se on lämmin ja silkkinen, eikä maistu puhdasta ihoa kummemmalta. Vertaisin paksuun peukaloon, mutta kun se on luuton ja silkkaa lihasta, ja iho tosiaan silkkisen pehmeä.

Päässä on pieni aukko, josta alkaa jonkun ajan päästä tihkua spermapisara, ei sekään pahalta maistu vaikka ei miltään herkultakaan.

Pää ja alapinta vaikuttaisi olevan erityisen herkät.

Aina on paras jos se ja ympäristö on ensin vedellä huolella pesty. Yhtään ei ole haitaksi, jos juuren ympäriltä on karvat ajeltu tai lyhennelty.

Kokonaan se ei mahdu suuhun kuin lepotilassa. Sen ei tarvi olla kova, jotta sitä voi imeä, ja sen tekeminen tuntuu miehestä hyvältä vaikka se olisi velttokin. Myös voi laueta velttonakin.

Sperma ei ole kovinkaan hyvää, eikä sitä tarvitse niellä. Ei tarvitse antaa tulla suuhunkaan.

Ei pidä ottaa niin syvälle suuhun että alkaa yökkimään.

Omasta mielestäni se ei ole mikään varsinainen kaunistus mutta ei vastenmielinenkään. Sellainen patukka.

Näin ulkopuolisena tästä vastauksesta on pakko antaa isot kiitokset. Minulla on tuollainen "ei nyt erityisen herkullinen patukka" jalkojen välissä ja olen hajamielisesti pohtinut miten nainen kuvailisi suihinottoa vs. miten minä kuvailisin suuseksin antamista naiselle. Oli mielenkiintoista huomata että tämän ilmeisen "aukko+nypykkä versus patukka" -asetelman lisäksi eroja ei oikeastaan ollut muuta kuin sperman suhteen.

Vierailija
4244/18369 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille käynyt Facebookissa niin, että jos olette lähettäneet kaveripyynnön jollekulle mutta hän ei ole hyväksynyt sitä, niin sen jälkeen hänelle ei ole enää ollut mahdollistakaan laittaa pyyntöä, vaan hänen kohdallaan lukee vain, että voi lähettää viestin? Tai oletteko itse tehneet näin, jos joku on laittanut teille kaveripyynnön ettekä ole sitä hyväksyneet? Miksi ihmiset tekevät näin? Entä jos joku muu haluaisi hänet kaverikseen, mutta se ei sitten ole enää mahdollista, kun hän on ottanut pois tuon, että voi pyytää.

Et voi laittaa uutta pyyntöä, koska aiempi pyyntö on yhä voimassa. Miksi edes haluat pommittaa uusilla pyynnöillä jos toinen ei sitä pyyntöä halua hyväksyä? Ei se pommittaminen siihen auttaisi. Ja jos joku on laittanut asetuksista ettei kaveripyyntöjä voi lähettää, niin sitten hän ei niitä halua.

Vierailija
4245/18369 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jollain ihmisillä on pakkomielle wt-juttuihin? Esimerkkinä haukkuu muita sillä. Tai miksi jotkut ihmiset kokee sen ok:na, mutta esim. N-sana on väärin, vaikka molemmat on rasistisia?

Rasismi on rotuun perustuvaa syrjintää. Wt ei ole rotu.

Ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan ja epävarmuuksiaan muita haukkumalla, jotta olisi itsestä parempi olo. Se on vain helppoa kohdistaa johonkin valmiiksi dissattuun ihmisryhmään, koska ihmosmieli tykkää luokittelusta ja me vastaan ne -heimoajattelusta.

Tai on henkilökohtaisia huonoja kokemuksia, jotka ovat haitanneet omaa elämää.

Vierailija
4246/18369 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teille käynyt Facebookissa niin, että jos olette lähettäneet kaveripyynnön jollekulle mutta hän ei ole hyväksynyt sitä, niin sen jälkeen hänelle ei ole enää ollut mahdollistakaan laittaa pyyntöä, vaan hänen kohdallaan lukee vain, että voi lähettää viestin? Tai oletteko itse tehneet näin, jos joku on laittanut teille kaveripyynnön ettekä ole sitä hyväksyneet? Miksi ihmiset tekevät näin? Entä jos joku muu haluaisi hänet kaverikseen, mutta se ei sitten ole enää mahdollista, kun hän on ottanut pois tuon, että voi pyytää.

Et voi laittaa uutta pyyntöä, koska aiempi pyyntö on yhä voimassa. Miksi edes haluat pommittaa uusilla pyynnöillä jos toinen ei sitä pyyntöä halua hyväksyä? Ei se pommittaminen siihen auttaisi. Ja jos joku on laittanut asetuksista ettei kaveripyyntöjä voi lähettää, niin sitten hän ei niitä halua.

En haluakaan pommittaa uusilla pyynnöillä. Tarkoitin vain, että hänen kohdallaan ei enää näy sitä, että "Lisää kaveriksi", vaikka ennen pyyntöä näkyi. Useimpien kohdalla on käynyt niin, että kun olen huomannut, että hän ei pyyntöä hyväksy, niin profiilissa kuitenkin lukee edelleen, että "Kaveripyyntö lähetetty", niin sitten olen peruuttanut pyynnön. Näissä tapauksissa tilalle on tullut takaisin tuo "Lisää kaveriksi", mutta en tietenkään ole enää laittanut uutta pyyntöä.

Vierailija
4247/18369 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on mopolla ja moottoripyörällä? Joskus ilmeisesti mopoilla ajavien poikien ajopelit eli ilmeisesti nämä mopot pitävät melko kovaa ääntä. Tarkoittaako se sitä, että mopoa on silloin viritetty niin, että se pitää sellaista ääntä? Miksi jotkut (ilmeisesti lähinnä teini-ikäiset pojat) haluavat kulkupelinsä pitävän sellaista hirveän kovaa ääntä? Ainakin minulla se ääni on yksi kamalimmista tietämistäni äänistä ja se kuulostaa sietämättömältä, joten en ymmärrä kuinka joku haluaa kuunnella sellaista vapaaehtoisesti.

Vierailija
4248/18369 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin ihmiselle laittaa Facebookissa kaveripyynnön, niin miksi hän jättää sen jopa viikkojen ajaksi ns. "roikkumaan" eli ei hyväksy tai poista sitä vaikka hän taatusti käy siellä joka päivä ja hyväksyy muiden ihmisten kaveripyyntöä, mutta ei minun pyyntöäni?

Vierailija
4249/18369 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut herneen kokoinen ällöroikkuluomi alapäähän, nivustaipeeseen. Alkoi kasvaa, ku höyläsin karvoja. Ärsyyntyi kai siitä. Miten tosta pääsee eroon? Pitääkö mennä gynelle vai tavalliselle lääkärille. Vai uskallanko leikata sen saksilla? Mua inhottaa ja hävettää koko luomi.

Vierailija
4250/18369 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imbesilli ja pysyy. kirjoitti:

Mitä eroa on mopolla ja moottoripyörällä? Joskus ilmeisesti mopoilla ajavien poikien ajopelit eli ilmeisesti nämä mopot pitävät melko kovaa ääntä. Tarkoittaako se sitä, että mopoa on silloin viritetty niin, että se pitää sellaista ääntä? Miksi jotkut (ilmeisesti lähinnä teini-ikäiset pojat) haluavat kulkupelinsä pitävän sellaista hirveän kovaa ääntä? Ainakin minulla se ääni on yksi kamalimmista tietämistäni äänistä ja se kuulostaa sietämättömältä, joten en ymmärrä kuinka joku haluaa kuunnella sellaista vapaaehtoisesti.

Mopon moottorin iskutilavuus on max. 50 cm3 (50 kuutiosenttimetriä) ja mopon rakenteellinen maksiminopeus on 45 km/h. Tästä seuraava lain tuntema taso on kevytmoottoripyörä (max 125 cm3 ja max. 11 kW tehoa, ei ajoneuvoon liittyvää nopeusrajoitusta). Vertailukohtana tavallisten autojen moottorien tilavuudet ovat 1000 - 3000 cm3 eli varsin paljon suurempia.

Uutena kaupasta ostettu mopo (ja itse asiassa myös moottoripyörä) on suht' hiljainen menopeli ja sellaisenaan laillinen. Jos mopo pitää huomiotaherättävää ääntä, se on todennäköisesti viritetty tavalla tai toisella. Ne jotka virittävät mopojaan haluavat useimmiten ensisijaisesti lisää tehoa menopeliinsä: nopeampaa kiihtyvyyttä ja/tai suurempaa huippunopeutta. Jotkut nauttivat lisäksi myös virityksen mukana koventuneista äänistä - jotkut vain pitävät metelistä, etenkin itsensä aiheuttamasta.

Mopoa tai moottoripyörää ajaessa ajopelin ääni kuulostaa hyvin erilaiselta kuin ulkopuolisen korviin (tiedän tämän itse mopon, kevytmoottoripyörän ja isomman moottoripyörän ajokokemuksella). Tähän vaikuttaa mm. kypärän vaimentava ja ääntä "pyöristävä" vaikutus ja mopon/prätkän pakoputken sijainti: putken pää sojottaa yleensä poispäin kuskin kypärästä. Kun ajelin n. 20 vuotta sitten kevytmoottoripyörälläni (laillisessa kunnossa ollut peli), sen ääni kuulosti kuskinpenkiltä pyöreän möreältä. Kun isäni ajoi ko. pyörällä koeajolenkin, hoksasin kuinka terävä, pärisevä ja tavallaan "kilisevä" sen ääni oli.

Vierailija
4251/18369 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain. kirjoitti:

Jos jollekin ihmiselle laittaa Facebookissa kaveripyynnön, niin miksi hän jättää sen jopa viikkojen ajaksi ns. "roikkumaan" eli ei hyväksy tai poista sitä vaikka hän taatusti käy siellä joka päivä ja hyväksyy muiden ihmisten kaveripyyntöä, mutta ei minun pyyntöäni?

Hän ei vain halua hyväksyä kaveripyyntöäsi. Tuntuu vähemmän epämukavalta jättää roikkumaan kuin tylysti torjua pyyntö.

Vierailija
4252/18369 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minulla silmät vuoda, kun leikkaan sipulia? Tuntuu, että se on kaikille suuri ongelma, ja siihen pitää keksiä jos jonkinlaista neuvoa ja niksiä. Itselläni ei vaikuta mitään. Riippumatta sipulilajista, veitsestä tms. Voisi kuvitella, että silmäni eivät sitten vain ole herkät vuotamaan, mutta kyllä ne saattavat vuotaa esim. kun olen väsynyt.

Vierailija
4253/18369 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tullut herneen kokoinen ällöroikkuluomi alapäähän, nivustaipeeseen. Alkoi kasvaa, ku höyläsin karvoja. Ärsyyntyi kai siitä. Miten tosta pääsee eroon? Pitääkö mennä gynelle vai tavalliselle lääkärille. Vai uskallanko leikata sen saksilla? Mua inhottaa ja hävettää koko luomi.

Terveysasioissa voi aina soittaa terveyskeskuksen neuvontanumeroon. Siellä kerrotaan, mihin kannattaa missäkin asiassa ottaa yhteyttä, tai voiko asian hoitaa kotona. Ei tarvitse etukäteen tietää, mille alalle asia kuuluu, eikä tarvitse nolostella, onko asia tarpeeksi iso vai vaivaanko turhaan. Juuri kysymistä varten neuvonta on.

Vierailija
4254/18369 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä leikkaa saksilla. Kokeile mieluummin hirttää se, googlaamalla löytyy ohjeita.

Vierailija
4255/18369 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sara Siepin kampaaja värjään hiusten tyvet mustiksi, vaikka Sara on aito blondi?

Vierailija
4256/18369 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olet varma että se on fibrooma ja se on kohtuu pieni, sen voi leikata kynsisaksilla. Jos epäilet mistä kyse ja/tai luomi on iso, sitten lääkärille poistattamaan.

Vierailija
4257/18369 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annokset ovat Yhdysvaltojen McDonald'seissa suurempia kuin Suomessa?

Ilmiö on todellinen ja se koskee muitakin kansainvälisesti toimivia amerikkalaisia pikaruokaketjuja. Niiden annoskoot ovat usein Yhdysvalloissa suurempia kuin ketjujen vastaavat annokset muissa maissa (esim. Suomessa, Iso-Britanniassa, Ranskassa tai Japanissa). Alan kilpailu Yhdysvalloissa on ankaraa ja suuri annnoskoko on yksi keino menestyä. Vuosien mittaan amerikkalaiset kuluttajat ovat tottuneet yhä suurempiin annoksiin. "Amerikassa kaikki on suurta" näyttää pitävän paikkansa tässäkin. Kehitystä ovat vauhdittaneet elintarviketeollisuuden keksinnöt, jotka ovat mahdollistaneet annosten suurentamisen ilman että tuotantokustannukset olisivat juurikaan nousseet. Sen sijaan kansanterveyden kannalta kehitys ei välttämättä ole ollut suotuisaa.

Vierailija
4258/18369 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako kannustuspuhevideot ja -blogipostaukset ihmisiä oikeasti? Olen katsonut ja lukenut vaikka mitä vinkkejä elämään, mutta tuntuu ettei mistään niistä ole ollut lainkaan hyötyä. Siis koskien vaikkapa itsetuntoa, rohkeutta, positiivisuutta, asennoitumista asioihin jne. Olen yhtä ujo, huonoitsetuntoinen, negatiivinen ja ahdistunut kuin ennenkin tai jopa enemmän kuin ennen.

Saatan hetken aikaa tuntea ahaa-elämyksiä noista videoista/blogeista, mutta mitään sen pitkäaikaisempaa vaikutusta en huomaa. Voiko se johtua vain huonosta muistista, vai eikö nuo yleensäkään auta ihmisiä?

Vierailija
4259/18369 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi virallisen lastenvalvojalla tehtävän isyystestin yhteydessä tehdään myös "äitiystesti"? Eli näyte otetaan myös äidiltä, vaikka pelkän isän ja lapsen näytteidenotto riittäisi tuloksen selvittämiseen?

Vierailija
4260/18369 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko rouva Jenni Haukion kesämekko etiketin mukaan oikea aamiaistapaamiselle Melania Trumpin kanssa? Muuten uskon rouvan selviytyneen erinomaisesti emännöimisvelvoitteistaan ja minun on vaikea uskoa, että hän kohtelisi rouva Trumpia ”itätyttönä” kuten Sofi Oksanen avoimessa kirjeessään kirjoitti.

Kumpi rikkoi ylipäänsä etikettiä ja kuinka paljon?

Iltapäivälehtien kommenttipalstoilla rikottiin kyllä peruskäytöstapoja kun ruodittiin molempien asiallisesti käyttäytyneiden rouvien ulkonäköä.