Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18362)
Miksi 30-vuoden jälkeen takapuoleni roikkuu maassa?
Miksi miksi kysymyksiä on liikaa ja niiden kysely on usein turhaa?
Mitä ainetta pilvet ovat? Voiko niitä pilveä vetää?
Onko elämän tarkoitus vain lisääntyä ja kuolla?
Vierailija kirjoitti:
Onko elämän tarkoitus vain lisääntyä ja kuolla?
On, välissä vain syödään, paskotaan ja nukutaan.
Haluavatko kaikki feministit peniksen?
Voiko kiveksistä tehdä munakasta?
Ovatko naiset oikeasti hauskoja miehistä?
Teeskenteletkö olevasi jotain muuta kuin oikeasti olet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset teeskentelevät saavansa orgasmin niin useasti?
Koska he luulevat, että sillä on jotain merkitystä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun poistan piparkakut pois sellofaanista ja jätän ne ilman käärettä lautaselle, muutaman päivän kuluttua ne on pehmenneet.
Kun otan pehmeät ruispalat pois pussista ja jätän ne ilman käärettä lautaselle, niistä tulee kivikovia.
Mistä nuo ilmiöt johtuu?
Kovasta piparkakusta tulee pehmeä ja pehmeästä leivästä tulee kivikova.
Wtf?Kyseiset leivonnaiset reagoivat eri tavalla ilman kanssa. Piparkakku kerää ilmankostudesta vettä ja pehmenee. Ruisleipä taas luovuttaa vettä ilmaan ja siksi kovenee.
Ratkaiseva ero on sokerin määrä, eli piparkakun sokeri imee sitä vettä ja siksi se pehmenee.
Hmm. Ei pidä paikkaansa. Myös hapankorppu pehmenee ilman käärettä.
Kun yksi romani joutuu sairaalaan, miksi kymmenet romanit parveilevat sairaalan käytävillä?
Valittujen Palojen takasisäkannessa oli tällainen loppukevennys:
Osaisiko joku minua fiksumpi selittää, mitä tuo tarkoittaa, eli mikä sen vitsi on?
Vierailija kirjoitti:
Miten lototaan? Menen kaupan kassalle, mutta mitä sitten?
Kaksi tapaa: valitset itse numerot tyhjälle kupongilla tai pyydät kassalta pikapelin, tai siis koneella arvotut numerot tai valmiiksi arvotun pelin.
Torttu kirjoitti:
Miksi ihmisellä on umpisuoli? Peräsuolen ymmärrän jotenkin.
Tätä on asiantuntijat ihmetelleet. Kai se säilöö suoliston mikrobeja silloin kun niille käy muuten huonosti vaikka ruokamyrkytyksen tai muun vatsataudin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Voiko verikokeeseen päästä enemmän lähetettä ja kuinka se tapahtuu?
Mikä olisi paras ehkäisymuoto, jos on sairastanut useamman veritulpan ja sairastaa migreeniä?
Ensimmäistä kysymystä en ymmärrä, toiseen vastaus on kierukka.
Vierailija kirjoitti:
Kun yksi romani joutuu sairaalaan, miksi kymmenet romanit parveilevat sairaalan käytävillä?
Kyse on kulttuurien eroista ja millaista toimintaa pidetään suotavana/hyvänä/pakollisena eri tilanteissa.
Eli eri kulttuureissa on eri käsitys siitä kenen kuuluu käydä katsomassa potilasta tai olla potilaan lähellä hänen ollessaan sairaalassa.
Onko sillä paljon väliä, onko mauste pussissa vai purkissa? Purkissa mausteet on kilohinnalta kalliimpia, mutta tuoko purkki jotain sellaista hyötyä, joka parantaa hinta-laatusuhdetta?
(Mietin että jos yrittää olla säästeliäs, niin kumpi tapa ostaa mausteita on parempi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on kulttuurien eroista ja millaista toimintaa pidetään suotavana/hyvänä/pakollisena eri tilanteissa.
Eli eri kulttuureissa on eri käsitys siitä kenen kuuluu käydä katsomassa potilasta tai olla potilaan lähellä hänen ollessaan sairaalassa.
Hmm... eli sairaalako ei voi kieltää heitä parveilemasta/kailottamasta/viemästä tilaa asiakkailta? Eilen juuri asioin sairaalassa ja voi veljet, pääaulassa oli n 30 romania, vauvasta vaariin. Parkkipaikat on muutenkin kiven alla.
Miksi naiset teeskentelevät saavansa orgasmin niin useasti?