Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18353)

Vierailija
2181/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpyörä alkaa ensi vuonna TV5-kanavalla, mutta missä kuussa?

Vierailija
2182/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten messengerissä käyttäydytään? Haluaisin aloittaa kes’ustelun ihastukseni kanssa, mutten uskalla. Onko noloa aloittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/18353 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Paavi julistaa joulu tervehdyksessään ruotsalaisille myös hyvää uutta vuotta, mutta muille vaan pelkästään hyvää joulua?

Vierailija
2184/18353 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko viimeinen nainen Suomessa, joka ei sheivaa pinppiä? En ole koskaan sheivannut, vahauttanut, sokeroinut. Tosin olen tuo vähäkarvainen, mutta olenko ainoa, joka ei ole edes kokeillut kertaakaan?

N50+

Ehkä olet, sillä useimmat 50+ ovat joko synnyttäneet tai joutuneet johonkin sellaiseen toimenpiteeseen viime vuosisadalla, että sairaalassa on sheivattu viran puolesta. En kokeillut vapaaehtoisesti enkä ymmärrä, miksi jotkut sitä tekevät. Ei karvaton alapää tuntunut ollenkaan kivalta.

Vierailija
2185/18353 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi radiossa pyöritetään aina kuukaudesta toiseen aika pitkälti samoja kappaleita ja jotkin kappaleet vain käväisee hetken aikaa soittolistalla häviten sitten? Joku tekee näistä valintaa mutta millä perusteella? Joskus vaan harmittaa kun joku mihin itse on tykästynyt, onkin soitossa vain hetken ja häviää sitten, tai sitä soitetaan vain todella harvoin.

Tämä johtuu siitä, että keskimääräinen kuuntelija vaihtaa kanavaa, jos biisi ei ole tuttu. Michael Jackson on todennäköisemmin tuttu, kuin jokin tuoreempi artisti, joten radiojuontajat ovat pakotettu soittamaan samoja biisejä joka päivä. Näin kertovat itse ja tämä on yleisesti tiedossa.

En ole sitten keskimääräinen, kun suljen koko toosan kun sama kappale tulee kolmannen kerran saman päivän aikana.

Kysyin kerran jossakin keskustelussa tästä aiheesta. Sain aivan asialliset vastaukset siihen saakka kunnes kysyin "maksetaanko siitä, että saa kappaleen soittolistalle?" Siitä päättelin, että tämä on salaisuus jota ei julkisesti kerrota. En oikein usko, että kukaan vapaaehtoisesti suostuisi ainakaan ilmaiseksi soittamaan esim. noiden 7-vuotiaalta kuulostavien naislaulajien pilaamia vanhoja joululauluja.

Vierailija
2186/18353 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä on vagina? Mitä spermalle tapahtuu yhdynnän jälkeen?

KOMMENTIT (2195)

kesto ketjulla 6kk.

Kaikki omia.

Vierailija
2187/18353 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mitä vain: minä kysyn, miksi kommenttini sai paljon alapeukkuja kun vastasin täysin rehellisesti, ettei minulla kasva tummia viiksiä, mahassa tummaa karvaa eikä nännien ympärillä yksittäisiä karvoja? Olisi kiva kun joku alapeukuttaja kertoisi, miksi alapeukut? N50+

Kun et lainannut viestiäsi, veikkaan että tarkoitit ehkä tätä?:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvaako kaikilla naisilla viikset ja nännien ympärillä yksittäisiä karvoja?

Sheivaako muut "viiksiään"?

Onko muillakin maha karvaisen näköinen jos ei koskaan sheivaa (tummat karvat)?

Ei minulla ainakaan kasva mitään noista. Kasvoissa untuvakarvaa kyllä. Olen 50+ n. Minusta olisi karmeaa jos nännien ympärillä kasvaisi karvoja. Muistan kyllä nähneeni näitä muilla jo teini-iässä tai nuorina aikuisina. Mikähän noiden nännikarvojen funktio on / on ollut?

Jos viittasit tuohon viestiin, niin luultavasti alapeukut johtuivat siitä, miten kauhistelit karvoja, eikä omien karvojesi vähyydestä.

Vierailija
2188/18353 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakikäytössä oleva lääke aiheuttaa ummetusta. Mikä auttaa? Olen käyttänyt laktuloosia - Duphalac - mutta se aiheuttaa hyvin pienilläkin annoksilla tappavan hajuisia ilmavaivoja. En haluaisi käyttää ummetukseen suolistoa piiskaavia lääkkeitä. Normaalisti ulostin joka päivä, nyt joka toinen tai kolmas ja tappavan isoja ja kovia pöntöntukkijajöötejä.

Vierailija
2189/18353 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on loistava ketju!

Jos menee rintaliivien erikoiskauppaan, jossa myyjä on asiantuntija ja mittaa sinulle sopivan koon, niin pitääkö olla rinnat paljaina vai omat liivit päällä?

Vierailija
2190/18353 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kirjoitti:

Vakikäytössä oleva lääke aiheuttaa ummetusta. Mikä auttaa? Olen käyttänyt laktuloosia - Duphalac - mutta se aiheuttaa hyvin pienilläkin annoksilla tappavan hajuisia ilmavaivoja. En haluaisi käyttää ummetukseen suolistoa piiskaavia lääkkeitä. Normaalisti ulostin joka päivä, nyt joka toinen tai kolmas ja tappavan isoja ja kovia pöntöntukkijajöötejä.

Magnesiumia voi kokeilla, ainakin itsellä saa p**kan luistamaan.

Vierailija
2191/18353 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvisten reiät menisivät heti umpeen, miksi?

Mulla ollut korvareiät melki 40 v ja menee umpeen heti. Ihan kuin joutuisi ihon läpi takaa lykkään ne väkisin kun vaihtaa korvikset. Käytän siis kultakorviksia yötä päivää.

Vanhoilla ihmisillä yleensä korvisten reiät isonee. Miksi minun ei?

En voi edes kuvitella, että olisin päivän ilman korviksia. Korvisten vaihtokin pelottaa, kun se on verta, hikeä ja kyyneleitä. Miksi, osaako kukaan kertoa? Harmittaa, kun omistan paljon korviksia.

Reiät ei oo tulehtuneet mutta tiukat. Sit kun tungen korviksen väkisin niin ärtyy, voi turvota ja olla pari pv kipee.

Mistä saisi paksutappiset, allergisoimattomat korvikset että voisi venyttää korvareiät isommiksi jos ne sit pysyis auki? Joku lävistysiike? Kultaiset olis kivat, mutten oo huomannu, että myytäis paksutappisia.

Osaako joku suositella hyvää lävistysliikettä Tampereella jos vaikka ottasin "uudet" reiät samaan kohtaan

Vierailija
2192/18353 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2273, millaisilla annoksilla magnesiumia? Kiitos!

Vierailija
2193/18353 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla mahdollista, että kiltti miehestä tulee jännä mies sen takia, että hän kyllästyy siihen, että naiset kohtelevat häntä todella ala-arvoisesti kun hän on kiltti  mies?

Vierailija
2194/18353 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa toiseus? Wikipedia-artikkelin ja suomisanakirja.fin määritelmän luin, mutta en edelleenkään osaisi käyttää sanaa itse enkä tajua, mitä toiseudella tarkoitetaan esim. yhdessä blogitekstissä.

Toisarvoinen, vähäosainen ja joukkoon kuulumaton olisivat ilmeisesti toiseutta lähellä olevia ilmauksia, mutta tuskin täsmällisiä synonyymejä? Millaiset merkityserot?

Voisiko joku selittää toiseuden vaikka esimerkkilauseiden avulla?

(Olen aina ihmetellyt toiseus-sanaa. Oletankohan sen merkityksen monimutkaisemmaksi kuin se on?)

Vierailija
2195/18353 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausuuko jotkut ihmiset puheessa lyhenteitä taivuttamatta niitä, kuten kirjoittaessa jotkut tekee? Tuli mieleen biisistä, jossa sanotaan "me juodaan eeäs", mutta en tiedä onko se vain yksittäinen läppä.

Eli siis sanooko jotkut oikeassa elämässäkin vaikka "liityin äfbee"? Jos joku kirjoittaa "liityin FB", niin lausuuko se mielessään yleensä "äfbee" eli samoin kuin kirjoittaa vai "äfbeehen", jolloin olisi joko tietämättömyyden tai nopeuden takia jättänyt kirjoittamatta "FB:hen"?

Vierailija
2196/18353 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa toiseus? Wikipedia-artikkelin ja suomisanakirja.fin määritelmän luin, mutta en edelleenkään osaisi käyttää sanaa itse enkä tajua, mitä toiseudella tarkoitetaan esim. yhdessä blogitekstissä.

Toisarvoinen, vähäosainen ja joukkoon kuulumaton olisivat ilmeisesti toiseutta lähellä olevia ilmauksia, mutta tuskin täsmällisiä synonyymejä? Millaiset merkityserot?

Voisiko joku selittää toiseuden vaikka esimerkkilauseiden avulla?

(Olen aina ihmetellyt toiseus-sanaa. Oletankohan sen merkityksen monimutkaisemmaksi kuin se on?)

Filosofian peruskurssin käymisestä on to-ooo-si pitkä aika, mutta periaatteessa se (kai) tarkoittaa sitä että kun sinä olet sinä, niin joku toinen on aina joku toinen. Että et voi koskaan esim. täysin ymmärtää sen toisen näkökulmaa asioihin, koska se ei ole sinun näkökulmasi, vaan sen toisen näkökulma.

Vierailija
2197/18353 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kaupunkini myymälöissä, yhdessä etenkin, vieraillessani kassan lähelle on usein ilmestynyt vartija sillä aikaa, kun olen tehnyt ostoksia. Eli ei ole siinä tullessani, mutta kassalle saavuttuani on ilmestynyt siihen. Tulee ihan vainoharhainen olo, että se on siinä vahtimassa juuri minua! (Jos vaikka täällä liikkuu joku minun näköiseni varas tai jos ihmisten ilmoilla hermostuneena itse näytän epäilyttävältä.) Voiko tällainen olla mahdollista? Miten se määrittyy, milloin vartija tulee kassan luo seisomaan?

Vierailija
2198/18353 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain kaupunkini myymälöissä, yhdessä etenkin, vieraillessani kassan lähelle on usein ilmestynyt vartija sillä aikaa, kun olen tehnyt ostoksia. Eli ei ole siinä tullessani, mutta kassalle saavuttuani on ilmestynyt siihen. Tulee ihan vainoharhainen olo, että se on siinä vahtimassa juuri minua! (Jos vaikka täällä liikkuu joku minun näköiseni varas tai jos ihmisten ilmoilla hermostuneena itse näytän epäilyttävältä.) Voiko tällainen olla mahdollista? Miten se määrittyy, milloin vartija tulee kassan luo seisomaan?

Voiko olla kellonajasta kyse? Meidän lähikauppaan tulee vartija kassan tuntumaan kun kello lähestyy ilta yhdeksää ja kaljan myynti loppuu.

Vierailija
2199/18353 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi murrosikäinen poikani viipyy kauan suihkussa ~25 min?

Vierailija
2200/18353 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanotaan töykeästi niin miksi sen jälkeen tulee rintalastan kohdalle ahdistava sekä painon tunne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme