Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18353)

Vierailija
2161/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaako kaikilla naisilla viikset ja nännien ympärillä yksittäisiä karvoja?

Sheivaako muut "viiksiään"?

Onko muillakin maha karvaisen näköinen jos ei koskaan sheivaa (tummat karvat)?

Ei minulla ainakaan kasva mitään noista. Kasvoissa untuvakarvaa kyllä. Olen 50+ n. Minusta olisi karmeaa jos nännien ympärillä kasvaisi karvoja. Muistan kyllä nähneeni näitä muilla jo teini-iässä tai nuorina aikuisina. Mikähän noiden nännikarvojen funktio on / on ollut?

Vierailija
2162/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakari Kuosmasen kappaleessa "Pieni sydän" lauletaan: Pian kello kolme lyö, käy maailma lepäämään.

Miksi maailma käy lepäämään kello kolme? Ja eihän koko maailma ole koskaan levossa eikä koko maailmassa tietenkään ole sama kellonaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sakari Kuosmasen kappaleessa "Pieni sydän" lauletaan: Pian kello kolme lyö, käy maailma lepäämään.

Miksi maailma käy lepäämään kello kolme? Ja eihän koko maailma ole koskaan levossa eikä koko maailmassa tietenkään ole sama kellonaika.

Ehkä sanojan maailma tarkoittaa lähellä olevaa piiriä, samaa aikaa eläviä, eikä niinkään koko maapalloa.

Sanojalla on oma maailmansa tässä ja nyt.

Vierailija
2164/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko prostituoitu nainen eli ns. ilotyttö kieltäytyä seksistä asiakkaan kanssa, jos tämä ei miellytä häntä esimerkiksi vastenmielisen ulkonäön takia tai siksi, että tämä on jollain tapaa vammainen (ei älyllisesti kehitysvammainen, mutta esim. lievästi liikuntavammainen). Entä jos asiakas maksaa esim. yhdynnästä, mutta se ei jostain syystä onnistu, niin saako asiakas osan maksusta takaisin? 

(Olen epätoivoissani ajatellut joskus ilotytön luokse menemistä, koska en muuten tunnu naisilta seksiä saavan).

Vierailija
2165/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavatko kaikki, joilla on toimivat kädet ja jalat pelata sählyä tai ainakin oppivat varmasti pelaamaan, jos vain harjoittelevat?

Vierailija
2166/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset ovat niin urheiluhullua kansaa ja missä muissa maissa ollaan tällaisia?

Vierailija
2167/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli perjantaina palkka. Huomasin, että vuosittain tuloraja tulee ylittymään seuraavassa tilissä, joka maksetaan kuun viimeinen päivä. Mitä minun tulisi tehdä? Riittääkö, että lasken vero.fi sivulla itselleni uuden, korkeamman veroprosentin ja ilmoitan sen sitten työnantajalle vai täytyykö minun hankkia kokonaan uusi verokortti ja toimittaa se? Eikös vuoden 2017 verokortilla lasketa verot joulukuun loppuun asti?

Joudut tilaamaan uuden verokortin tai ylimenevästä palkasta menee isompi vero. Tammikuu 2018 menee sitten sillä samalla kortilla. Tammikuussa tulee uudet kortit ja sen mukaan verotus 1.2. alkaen.

Vierailija
2168/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää tämän vitsin?

- Rakkaani, kun menemme naimisiin, samme kolme lasta.

- Kuinka voit olla niin varma?

- Ne ovat jo kotona äidin luona.

Mäkään en tajua yhtään, joten seuraan!

Sanojalla on jo lapsia valmiina , ovat mummon luona.

Jos vitsin pointti oli tässä, mikä siinä on se hauska juttu? "Minulla on jo lapsia", mitä hauskaa siinä on? Vai onko vitsi se, että mies asuu vieläkin kotona? Mitä hauskaa siinäkään toisaalta on? Mietin sitäkin, jos äidillä mies tarkoittaa lastensa äitiä eli hänellä on jo perhe ja naisystävä/vaimo ja yhteinen koti heidän kanssaan, mutta vaikuttaisi oudolta, että hän paljastaisi sen tuolla tavalla. En ole varma ymmärränkö vitsiä vieläkään, koska ei ole tullut sellaista "aa joo tosiaan heheh" -oivallusta, vaan kaikki teoriat vaikuttavat tosi epävitsikkäiltä.

(Tuo vitsi on muuten Seiskasta.)

Yksi vitsien perustyypeistä on, missä vitsin alussa saadaan henkilö ajattelemaan jotain, mutta loppussa asia käännetään päälaelleen.

- Rakkaani, kun menemme naimisiin, samme kolme lasta.

Romanttinen tilanne, jossa nainen kertoo haaveistaan avioliiton suhteen.

- Kuinka voit olla niin varma?

Vie vitsiä eteenpäin 

- Ne ovat jo kotona äidin luona.

Muuttaa alkuasetelman päälaelleen eli naisella onkin jo kolme lasta, joista hän ei ole kertonut miesystävälleen. Tämä vitsi on voinut toimia paremmin aikana, jolloin toiset avioliitot eivät olleet niin yleisiä. Vitsinä tämä ei todellakaan ole maailman paras.

Jostain syystä en älynnyt, että aloittava puhuja voisikin olla nainen. Mietin vain pääni puhki, mitä vitsin mies sanoillaan tarkoittaa. (Mitähän ennakkoluuloja tämä minusta paljastaa?) Jos jutun juoni oli tuossa, niin ei tosiaan ollut erityisen hauska vitsi.

alkup. kysyjä

Vierailija
2169/18353 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä on vagina? Mitä spermalle tapahtuu yhdynnän jälkeen?

Vierailija
2170/18353 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa voi tilata heti uuden muutosverokortin, joka alkaa 1.1., ei tartte kärvistellä helmikuuhun saakka.

(Kesälomarahat yms. huomioonottaen kannattaa valita verokortista se B-vaihtoehto!!!)

Vierailija
2171/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syntyy todella kammottavasti epämuodostunut vauva, jolla ei ole eloonjäämisen mahdollisuuksia, mitä sille tehdään syntymän jälkeen sairaalassa? Jätetäänkö se kuolemaan, annetaanko kipulääkettä, annetaanko morfiinia niin paljon että kuolee, laitetaan letkuihin ja tehohoitoon vai mitä?

Esim. sisäelimet kehon ulkopuolella, harlekiini, ei aivoja tms?

Olen ihmetellyt tätä.

Vierailija
2172/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä vain: minä kysyn, miksi kommenttini sai paljon alapeukkuja kun vastasin täysin rehellisesti, ettei minulla kasva tummia viiksiä, mahassa tummaa karvaa eikä nännien ympärillä yksittäisiä karvoja? Olisi kiva kun joku alapeukuttaja kertoisi, miksi alapeukut? N50+

Vierailija
2173/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa ihmisiä, jotka ostavat toiselle joululahjoja, vaikka heille sanoo että "Minä en halua joululahjoja, joten olkaa kilttejä ja älkää ostako niitä minulle"? He kuulevat ja ymmärtävät suomen kieltä, mutta eivät sitä, että heille sanoo, että ei halua lahjoja. Eivät edes silloin, jos sen kertoo tekstiviestillä tai sähköpostilla josta he saisivat sen lukea, viittoo heille viittomakielellä ja sanoo sen suomeksi, ruotsiksi ja saksaksi? Mitään muita keinoja en enää tiedä, että miten saisin heidät ymmärtämään, että en halua lahjoja!!!!!!!!!

Vierailija
2174/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätystehtaassa oli joskus kilpailemassa mies nimeltä Jussi Hämäläinen, joka söi metrin mittaisen patongin hieman alle tunnissa. Olisiko hän pystynyt myös juomaan sen puolitoista litraa Coca-Colaa, jonka Olli Hokkanen yritti juoda?

Vierailija
2175/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten korvapuusteja tehdään niin, ettei niistä tule vain epämääräisiä kiekuroita vaan sellaisia oikean korvapuustin näköisiä, joissa se kaunis pieni litistys päällä??? Siis miten päin se painauma tulee siihen rullasta leikattuun taikinapalaan tehdä että se paistuu nimenomaan korvapuustin näköiseksi eikä vaan kierrepullaksi? Voiko joku ottaa/etsiä netistä (itse en löydä) havainnollistavan kuvan tai piirtää vaika Paintilla ja linkata tähän? Ihan oikeasti nolottaa, muten kyllä osan leipoa mutta korvapuusteja en uskalla tehdä kun niistä aina tullut niin rumia...

Vierailija
2176/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syntyy todella kammottavasti epämuodostunut vauva, jolla ei ole eloonjäämisen mahdollisuuksia, mitä sille tehdään syntymän jälkeen sairaalassa? Jätetäänkö se kuolemaan, annetaanko kipulääkettä, annetaanko morfiinia niin paljon että kuolee, laitetaan letkuihin ja tehohoitoon vai mitä?

Esim. sisäelimet kehon ulkopuolella, harlekiini, ei aivoja tms?

Olen ihmetellyt tätä.

Nykylääketiede on niin kehittynyttä, että kyetään hoitamaan tapauksia, joissa sisäelimet ovat kehon ulkopuolella. Harlekiinivauvoja ei jätetä kuolemaan eikä tapeta morfiinilla, vaan ihoa hoidetaan kostuttamalla ja suojaamalla. Anenkefalialastakaan ei tapeta morfiinilla,  ei jätetä hoitamatta, mutta ei tehohoideta. 

Vierailija
2177/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä on vagina? Mitä spermalle tapahtuu yhdynnän jälkeen?

"Seitsemän on poikia Jukolassa, 

tähtiä  Otavassa, 

senttejä vaginassa."

Vierailija
2178/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mitä vain: minä kysyn, miksi kommenttini sai paljon alapeukkuja kun vastasin täysin rehellisesti, ettei minulla kasva tummia viiksiä, mahassa tummaa karvaa eikä nännien ympärillä yksittäisiä karvoja? Olisi kiva kun joku alapeukuttaja kertoisi, miksi alapeukut? N50+

Viestiäsi alapeukuttivat karvaiset naiset. 

Vierailija
2179/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. En nyt halunnut valehdellakaan että olisin karvainen. Joillain naisilla kasvaa "partaa"kin, joillain ei. Miksi, en tiedä. Äidilläni ei ole edes säärikarvoja, ehkä me ollaan friikkejä? 😀

Vierailija
2180/18353 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko viimeinen nainen Suomessa, joka ei sheivaa pinppiä? En ole koskaan sheivannut, vahauttanut, sokeroinut. Tosin olen tuo vähäkarvainen, mutta olenko ainoa, joka ei ole edes kokeillut kertaakaan?

N50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi