Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18353)

Vierailija
2141/18353 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako kaikilla naisilla viikset ja nännien ympärillä yksittäisiä karvoja?

Sheivaako muut "viiksiään"?

Onko muillakin maha karvaisen näköinen jos ei koskaan sheivaa (tummat karvat)?

Vierailija
2142/18353 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten makaroni pitää keittää, että se ei jäähtyessään jähmety sellaiseksi paakuksi ja että sitä voisi syödä vielä seuraavanakin päivänä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/18353 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sheivaa viiksiä enkä mahaa, mutta sellaista pienen pientä vaaleaa haituvaa kyllä kasvaa. 

Vierailija
2144/18353 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla. Minulla on tummat hiukset, mutta en ylipäätään ole muuten kovin karvainen. Yksittäisiä tummia viiksikarvoja on, vanhemmiten lisääntyvät. Kaveri taas melko vaalea, mutta hänellä kaikki raajat karvaiset, ja myös leukakarvoja. Erilaisia ollaan kaikki. Jos vaivaa, käy vaikka sokeroinnissa.

Vierailija
2145/18353 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten makaroni pitää keittää, että se ei jäähtyessään jähmety sellaiseksi paakuksi ja että sitä voisi syödä vielä seuraavanakin päivänä? 

Keitinveteen öljyä voisi auttaa.

Vierailija
2146/18353 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitinveteen öljyä voisi auttaa.

Eikun kypsän pastan sekaan vähän öljyä tai kastiketta. Mieluummin kyllä keittää uudet pastat seuraavana päivänä.

Vierailija
2147/18353 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti kasvaa. Toisilla enemmän ja tummempia kuin toisilla. Itse olen todella vaalea ja kasvoissa myös "viikset" ovat ihan vaaleita karvoja joten en tee niille mitään. Joskus olen sheivannut, mutta nykyään en. Joskus mietin että pitäisikö niille tehdä jotain, mutta kun katson muita naisia, huomaan että heilläkin on, joten mitä väliä, ihan normaalia. Nännien ympärillä kasvaa muutama tumma karva, nypin ne pois. Mahassa kasvaa ihan vain ihokarvoja, kuten käsissä ja lähes kaikkialla muuallakin, ei mitään tummempaa tai tiheämpää, joten niillekään en tee mitään.

Vierailija
2148/18353 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko terveen ihmisen pieraiseminen aina tahallista? Minulle on väitetty, että terve ihminen pystyy aina pidättämään.

Vierailija
2149/18353 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sääli sairautta?

Vierailija
2150/18353 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annokset ovat Yhdysvaltojen McDonald'seissa suurempia kuin Suomessa?

Amerikassa kaikki on suurta.

Aika kliseinen vastaus. :)

Vierailija
2151/18353 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita öljyä keittämisen jälkeen ja sekoita.

Vierailija
2152/18353 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestänne moraalisesti väärin, jos kuvaa tutusta ihmisestä tarkoituksella videota julkisella paikalla eikä kerro hänelle siitä? Minun mielestäni on, varsinkin jos kuvauksen kohde tekee videolla jotain joka voi tuntua huvittavalta.

Vierailija
2153/18353 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän olen yrittänyt googlettaa ja etsiä vastausta, koska en vain ymmärrä: Mikä taaperoissa ja vauvoissa on pedofiileille kiihottavaa?

Vierailija
2154/18353 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän olen yrittänyt googlettaa ja etsiä vastausta, koska en vain ymmärrä: Mikä taaperoissa ja vauvoissa on pedofiileille kiihottavaa?

Miksi tai mikä ylipäätään saa kenetkin kiihottumaan. Ei aina ole mitään selitystä. Toiset kiihottuu lihaksikkaista ihmisistä, toiset lihavista tai superlaihoista. Itse kiihotun joskus itkevistä miehistä. En tiedä miksi, en tiedä mikä siinä kiihottaa. Vähän kuin lempivärini on vihreä enkä osaa sanoa miksi pidän siitä. Nämä on makuasioita joita ei voi itse päättää mistä tykkää.

Vierailija
2155/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kasvaa, koska tupakoin. Otaksuisin sen johtuvan paljon siitä. Vahaliuskoilla repäsen ne noin kerran kk.

Vierailija
2156/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiden varsilla kun on niitä etäisyyskylttejä joissa ilmoitetaan miten paljon matkaa on seuraavalle paikkakunnalle, niin mihin se ilmoitettu etäisyys on mitattu? Sen kaupungin keskustaan vai kaupungin rajalle vai mihin...

Tielaitos on määritelly tjoka kaupungille "keskipisteen" ja etäisyys on tuohon pisteeseen.

https://yle.fi/uutiset/3-7781217

Vierailija
2157/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää tämän vitsin?

- Rakkaani, kun menemme naimisiin, samme kolme lasta.

- Kuinka voit olla niin varma?

- Ne ovat jo kotona äidin luona.

Mäkään en tajua yhtään, joten seuraan!

Sanojalla on jo lapsia valmiina , ovat mummon luona.

Jos vitsin pointti oli tässä, mikä siinä on se hauska juttu? "Minulla on jo lapsia", mitä hauskaa siinä on? Vai onko vitsi se, että mies asuu vieläkin kotona? Mitä hauskaa siinäkään toisaalta on? Mietin sitäkin, jos äidillä mies tarkoittaa lastensa äitiä eli hänellä on jo perhe ja naisystävä/vaimo ja yhteinen koti heidän kanssaan, mutta vaikuttaisi oudolta, että hän paljastaisi sen tuolla tavalla. En ole varma ymmärränkö vitsiä vieläkään, koska ei ole tullut sellaista "aa joo tosiaan heheh" -oivallusta, vaan kaikki teoriat vaikuttavat tosi epävitsikkäiltä.

(Tuo vitsi on muuten Seiskasta.)

Yksi vitsien perustyypeistä on, missä vitsin alussa saadaan henkilö ajattelemaan jotain, mutta loppussa asia käännetään päälaelleen.

- Rakkaani, kun menemme naimisiin, samme kolme lasta.

Romanttinen tilanne, jossa nainen kertoo haaveistaan avioliiton suhteen.

- Kuinka voit olla niin varma?

Vie vitsiä eteenpäin 

- Ne ovat jo kotona äidin luona.

Muuttaa alkuasetelman päälaelleen eli naisella onkin jo kolme lasta, joista hän ei ole kertonut miesystävälleen. Tämä vitsi on voinut toimia paremmin aikana, jolloin toiset avioliitot eivät olleet niin yleisiä. Vitsinä tämä ei todellakaan ole maailman paras.

Vierailija
2158/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt on: vähentääkö mikro ruoan terveellisyyttä vai ei? Kuulee tosi ristiriitaista tietoa aiheesta.

Mikro ei vähennä ruuan terveellisyyttä sen, enempää tai vähempää kuin muukaan lämmitysmuoto. (Vastaus on siiinä suhteessä huono, että esim pannulla paistettaessa lihan pinta saattaa palaa ja siinä tulee karsinogeenejä). 

Vierailija
2159/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ampuivatko suomalaiset sotilaat joskus vahingossa omiaan sodassa? Aina kun kattoo noita sotaleffoja niin näyttää kauhean sekavalta ne metsähyökkäykset. 

Kyllä ampui, eli on ollut tilanteita joissa osasta lähti hyökkäämään liian aikaisin ja unohti ilmoittaa tästä kranaatinheitin osastolle. Hyökkäykseen lähtö johtui siitä, että nähtiin vihollisen perääntyneen hyökkäyskohteesta. Kranaatinheitin osasto sitten ampui sovittuna hetkene hyökkäyskohteeseen, mutta siellä olikin jo omia joukkoja. Seurauksena oli kaatuneita ja haavoittuneita.

Vierailija
2160/18353 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keinohedelmöityssikiöissä enemmän epämuodostuneita ja siten keskenmeneviä / abortoitavia? Syntyykö enemmän vammaisia? Entä jos ei pysty luonnonmukaisesti raskautumaan, pystyvätkö nämä perillisetkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi