Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18353)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen kuolee yöllä nukkuessaan sydänkohtaukseen niin herääkö siihen sydänkohtaukseen ja sitten kuolee? Vai kuoleeko heräämättä?
Kukaan ei ole palannut kertomaan asiasta kokemuksen syvällä rintaäänellä, mutta esimerkiksi sairaaloissa on havainnoitu molempia tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten löydän kerrostaloasunnosta korvausilmaventtiilit? Seinissä ei ole mitään pylpyröitä. Ikkunanpokat ovat suht uudet, mutta niissä ei näy mitään aukkoja. Talo vanha, painovoimainen ilmanvaihto.
Jos niitä ei näy niin tuskin on, jossain vaiheessa säästettiin lämpöä ja jätettiin venttiilit pois.
Patterin takana.
Vierailija kirjoitti:
Jos verkkokaupassa on hintavirhe (esim. hotelliyö alle eurolla), niin jos tilauksen lähettäisi ja maksaisi, mitä mahtaisi tapahtua? Joutuisiko tilaaja maksamaan myöhemmin oikean hinnan, tai peruuntuisiko tilaus? Jos tosi moni on ehtinyt ostaa asian puoli-ilmaiseksi, niin tuskin myyjällä olisi varaa antaa kauppojen toteutua, mutta entä jos virhettä on hyödyntänyt vain muutama henkilö?
Tuleeko virheesti hinnoitellun asian tilaajalle jotain rangaistusta (tai jopa hyvitystä, jos kaupat joudutaan perumaan)? Eihän asiakas edes voi olla sataprosenttisen varma, että kyseessä on vahinko, vaikka hinta olisikin todella omituinen ja selvästi kannattamaton. Mistä sitä tietää, jos vaikka on haluttu muuten vain antaa kreisi yllätysalennus nopeimmalle.
Näin kerran tuollaisen aivan hullun "tarjouksen", mutta en uskaltanut lähettää tilausta, koska ajattelin, että jos se on virhe ja minua jotenkin rangaistaisiin tilauksesta.
Yleensä ne euron tarjoukset ovat huijausta, eli niillä vain houkutellaan joku antamaan luottokorttitiedot rikollisille. Viisasta siis olla varovainen, eikä niihin euron iPhone-tarjouksiin todellakaan kannata klikkailla.
Sen sijaan jos on oikeasta verkkokaupasta kysymys, niin lepo vaan. Joko saat tavaran tosi halvalla, tai sitten viestin, että tuote on loppunut. Sinua ei kuitenkaan syytetä mistään.
Onko palvelutiskillä esim. Prismassa nuo isot lohifileet tuota d-leikattua? https://www.k-ruoka.fi/ruoanlaiton-kasikirja/lohen-fileointiluokitukset
Haluaisin tehdä uunilohta vihdoin mutta en todellakaan osaa/halua mitään ruotoja alkaa poistelemaan. Tiedän että myyjä osaisi kertoa mutta täähän oli tyhmien kysymysten ketju, joten... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampuivatko suomalaiset sotilaat joskus vahingossa omiaan sodassa? Aina kun kattoo noita sotaleffoja niin näyttää kauhean sekavalta ne metsähyökkäykset.
Todellakin ampuvat... sitä ei vaan kerrota, koska kukaan ei ole niin tyhmä, että kertoisi siitä. Harva pystyy keskittyy sodassa, kun aseet paukkuu ja pommit räjähtää ihan korvanjuuressa ja sotilaita kuolee kaikkialta ympäriltä. Ne harvat jotka pystyy olla kylmäpäisiä sodassa on todellakin sekasin päästään.
Lisäksi vaikenemiseen on varmaankin vaikuttanut ettei ole ollut varmuutta onko takaapäin tullut osuma ollut omien, eli häpeällistä armeijalle ja voisiko johtaa jopa oikeustoimiin, vai vihollisen jolloin häpeä karkuun lähteneelle vainajalle. Tv:n perusteella rintamalta tulleessa arkussa on voinut olla kielto ettei saa avata. Varmasti moni ollut pahoin ruhjoutunut mutta on joukossa voinut olla näitäkin tapauksia joissa osuma ns. väärällä puolella.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vastannut minulle mitään : (
Toistatko kysymyksesi, kiitos. Ehkä joku osaa vastata.
Minkä takia jos olen yrittänyt kommentoida Ilta-Sanomien tai Iltalehden uutisia, kommenttini ei ole mennyt sinne vaikka on tullut ilmoitus, että viesti on vastaanotettu?
Kuinka kauan kestää yksi shakkiottelu, kun vastakkain on kaksi tietokonetta.
(AlphaZero vs Stockfish)
Ratkeaako peli sekunneissa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan kestää yksi shakkiottelu, kun vastakkain on kaksi tietokonetta.
(AlphaZero vs Stockfish)
Ratkeaako peli sekunneissa?[/quoteJoo kyllä tiedetään, että kyseessä tekoälyohjelmat, joita tietokoneet pyöritää.
Vierailija kirjoitti:
Jos pakastekasvispussissa (parsakaali-kukkakaali-porkkana) ei lue ohjetta uunissa lämmittämiseen vaan pelkästään keittäen tai mikrossa lämmittämiseen, niin voiko sen sisällön silti huoletta lämmittää uunissa (esim. pieneen öljymäärään sekoitettuna, mutta muuten ihan sellaisenaan)? Vai meneekö se pilalle tai jotain?
Ei mene pilalle. Voi paahtaa/kypsentää uunissa ja niistä tulee todennäköisesti parempiakin, kuin pannulla tai höyryttäessä. Pakastevihanneksiahan ei vain "lämmitetä", vaan ne kypsennetään. Ne on pakastettu tuoreina eli raakoina. Varaa siis riittävästi aikaa uunissa kypsentämiseen. Ne saavat saada vähän väriäkin pintaan.
Jossain 70 sivua sitten oli kysymys huonosta lauluääni sitä,ja siitä tuli mieleeni kysyä seuraavaa. Mites kun mulla on ns. Metallinen, eli torvimainen, läpitunkeva ääni, niin miten sen kanssa kuuluu opetella laulamaan? Siis opetellaanko siitä pois vai onko metalliääni ihan käypää kamaa vai onko tilanne epätoivoinen ja lauluharrastus kannattaa lopettaa?
päärynäpylly kirjoitti:
Voiko lihava lanteikas nainen pitää legginssejä ilman pitkää paitaa/takkia? Onko pakko olla joku em. pitkä juttu lantiota peittämässä, ettei näytä typerältä. Olen lihonut raskaudessa ja ahdistaa. Mulle ei mahdu muut housut, kuin legginssit nyt eli ei käy vastaukset älä käytä legginssejäkään.
Voit pukeutua juuri kuten itse haluat. Asia tuntuu kuitenkin pohdituttavan ja vaivaavan sinua itseäsi, joten suosittelen käyttämään pitkähköjä yläosia. Netistä löytyy pukeutumisohjeita eri vartalotyypeille.
Voisiko joku selittää tämän vitsin?
- Rakkaani, kun menemme naimisiin, samme kolme lasta.
- Kuinka voit olla niin varma?
- Ne ovat jo kotona äidin luona.
Huomioiko optikko korvien korkeuseron eli vääntääkö sangat eron mukaan?
Huomasin vuosien takaisia vanhoja rillejäni kokeillessa, että nehän on naamassani ihan vinot, kun taas nykyiset näyttää suorilta. En muista, oonko ite vääntänyt näiden sankoja vai sainko lasit valmiiksi sopiviksi väännettyinä. Silmäasemalla ei taidettu aiheesta mitään puhua.
Vierailija kirjoitti:
Huomioiko optikko korvien korkeuseron eli vääntääkö sangat eron mukaan?
Huomasin vuosien takaisia vanhoja rillejäni kokeillessa, että nehän on naamassani ihan vinot, kun taas nykyiset näyttää suorilta. En muista, oonko ite vääntänyt näiden sankoja vai sainko lasit valmiiksi sopiviksi väännettyinä. Silmäasemalla ei taidettu aiheesta mitään puhua.
Sangat sovitetaan korviin. Siksi optikko pyytää sovittamaan, ja kysyy istuuko ne hyvin. Sankoja voi lämmittää ja taivuttaa.
Ostin Dr.Oetkerin sokerikuorrutetta, mutta kun korkin avaa, tuubissa ei ole reikää josta kuorrute tulisi, vaan se on umpinainen. Onko tuo tarkoitus leikata auki (tuleeko iso reikä?) vai jollain neulalla pistää (tuleeko liian pieni?) vai miten ihmeessä tätä on tarkoitus käyttää?
Tämä siis kyseessä: http://bit.ly/2CrG1SB
päärynäpylly kirjoitti:
Voiko lihava lanteikas nainen pitää legginssejä ilman pitkää paitaa/takkia? Onko pakko olla joku em. pitkä juttu lantiota peittämässä, ettei näytä typerältä. Olen lihonut raskaudessa ja ahdistaa. Mulle ei mahdu muut housut, kuin legginssit nyt eli ei käy vastaukset älä käytä legginssejäkään.
Oletko katsonut Trinny ja Susannah-pukeutumisohjelmaa? Suosittelen.
Ensiksikin, jos ei mahdu vanhat housut, käy ostamassa edes yhdet kunnolliset ja sopivat.
Jos sinulla on vyötärö, älä peitä sitä kaapumaisella tunikalla. Et saa kumminkaan peppua pienemmäksi, mutta kadotat loputkin muodot ja sen kauniin kaaren. Valitse vaate, joka tuo vyötärön esille, niin näytät kurvikkaalta, etkä pallolta.
Joskus kapein osa on vähän rintojen alapuolella, korosta silloin sitä kohtaa, esim kietaisuvaatteella. Varsinkin sellaisella, jossa on syvä v-kaula-aukko, ja tuo rinnat upeasti esille.
Valitse istuvat housut, esim laadukkaat stretch-farkut, että upea peppusi näyttää hyvältä. Kai tiesit, että osa miehistä on peppumiehiä.
Ole tarkkana, missä kohtaa farkuissa sijaitsee takataskut, että peppu näyttää terhakalta eikä roikkuvalta.
Jos joudut käyttämään legginssejä, pue niiden kanssa mekko jossa on kauniisti rinnat ja vyötärö esillä, ei mitään säkkitunikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampuivatko suomalaiset sotilaat joskus vahingossa omiaan sodassa? Aina kun kattoo noita sotaleffoja niin näyttää kauhean sekavalta ne metsähyökkäykset.
Todellakin ampuvat... sitä ei vaan kerrota, koska kukaan ei ole niin tyhmä, että kertoisi siitä. Harva pystyy keskittyy sodassa, kun aseet paukkuu ja pommit räjähtää ihan korvanjuuressa ja sotilaita kuolee kaikkialta ympäriltä. Ne harvat jotka pystyy olla kylmäpäisiä sodassa on todellakin sekasin päästään.
Aivan varmasti näistä on myös kerrottu. Ei välttämättä omaa mokaa, mutta vieruskaverin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää tämän vitsin?
- Rakkaani, kun menemme naimisiin, samme kolme lasta.
- Kuinka voit olla niin varma?
- Ne ovat jo kotona äidin luona.
Mäkään en tajua yhtään, joten seuraan!
Miksi pilaatte hyvän ketjun teennäisellä, narsistisella ja todella ärsyttävällä Saara Aalto -hulluudellanne?