Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18353)

Vierailija
2061/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruumiimme erottelee virtsan ja ulosteen? Miksi meillä on monimuttkaiset elimet tätä varten, kun voisimme vain poistaa kaiken samasta paikasta, kuten linnut? 

Vierailija
2062/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko uimataidoton aikuinen harjoitella uintia ja kellumista altaan matalassa päässä ihan kaikessa rauhassa, vain tuleeko uimavalvoja kyselemään? Omassa kotihallissani valvojat tuntuvat olevan aika aktiivisia. En haluaisi vastata mihinkään osaatkos sinä uida ja mitä oikein puuhaat -tiedusteluihin.

Tottakai voi. Kunhan et ole hädässä (= et näytä hädässä olevalta) en usko, että puuttuvat tekemisiisi. Omassa lähihallissa tosin on erikseen kyltti, jossa isoon altaaseen tulijan pitää kyetä uimaan väh. 25 metriä. Ja tässä altaassahan on myös se matalampi osa. Ja tästä tulikin asia mitä olen itse pohtinut: miksi uimataito väh. 25 metriä? Tämä tarkoittaisi sitä, että pieni muksu tulee altaaseen matalasta päädystä, ui syvään päätyyn ja voimat loppuu. Minun logiikallani tuon pitäisi olla 50 metriä, jolloin jaksaa uida takaisin matalaan päätyyn.

Anyway, sinuna ottaisin jonkun kaverin mukaan harjoitteluun. Kellumisen opit helposti yksinäsi, mutta uinnissa on helpompaa kaverin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lihava lanteikas nainen pitää legginssejä ilman pitkää paitaa/takkia? Onko pakko olla joku em. pitkä juttu lantiota peittämässä, ettei näytä typerältä. Olen lihonut raskaudessa ja ahdistaa. Mulle ei mahdu muut housut, kuin legginssit nyt eli ei käy vastaukset älä käytä legginssejäkään.

Vierailija
2064/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakastekasvispussissa (parsakaali-kukkakaali-porkkana) ei lue ohjetta uunissa lämmittämiseen vaan pelkästään keittäen tai mikrossa lämmittämiseen, niin voiko sen sisällön silti huoletta lämmittää uunissa (esim. pieneen öljymäärään sekoitettuna, mutta muuten ihan sellaisenaan)? Vai meneekö se pilalle tai jotain?

Vierailija
2065/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni luuli että Sasu Salin on salkkanäyttelijä?

Katsoin Antti H:n matkaohjelmaa. Eräässä jaksossa hän oli Kanarialla Sasu Salinin vieraana. Ja olen aina luullut että hän on näyttelijä Salatut Elämät tv sarjassa!

Onko kanssa sisaria ja veljiä palstalla?

Jouduin googlaamaan henkilön. Minun silmiin hän ei näytä erityisesti keneltään tietyltä Salkkarien hahmolta. Salkkareissa on kyllä ollut kauan sitten hahmo Saku Salin, jota näytteli Jasper Pääkkönen. Oletko nähnyt Salkkareissa jonkun Sasun näköisen henkilön, vai sekoitatko mahdollisesti tuohon Saku Saliniin? (Tai sitten molempien yhteisvaikutus on aiheuttanut sekaannuksen?)

Vierailija
2066/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei rahaa paineta enemmän? Ketkä päättää, minkä verran rahaa painetaan?

On sitä joskus painettu. Tuloksena oli tolkuton inflaatio (kvg).

Sen jälkeen älyttiin sitoa rahan arvo johonkin, siihen aikaan kultaan. Tietyllä rahamäärällä olisi siis saanut sen rahan arvosta kultaa. Nykyään rahan arvo on kai sidoksissa muihin valuuttoihin.

Vierailija
2067/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh kirjoitti:

Onko miehet tosiaan edelleen niin vanhanaikaisia, että jos nainen ekalla tapaamisella "antaa" niin suhde ei voi kehittyä sen pidemmälle? Useammankin sinkkunaisen suusta kuullut, että on rasittavaa kun miehet vonkaa, mutta seksiin asti ei voi heti mennä, vaikka haluaisi, jos on mielessä, että jutusta voisi kehittyä jotain vakavampaakin. Aika vaikea uskoa nykypäivänä?!

Joku voi olla, vaikka ei kai se kauhean tavallista ole nykyaikana. Ei omassa tuttavapiirissä ainakaan. Moni hyvä suhde on alkanut eka illan seksillä. ❤️

Vierailija
2068/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt on: vähentääkö mikro ruoan terveellisyyttä vai ei? Kuulee tosi ristiriitaista tietoa aiheesta.

Vierailija
2069/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko uimataidoton aikuinen harjoitella uintia ja kellumista altaan matalassa päässä ihan kaikessa rauhassa, vain tuleeko uimavalvoja kyselemään? Omassa kotihallissani valvojat tuntuvat olevan aika aktiivisia. En haluaisi vastata mihinkään osaatkos sinä uida ja mitä oikein puuhaat -tiedusteluihin.

Tottakai voi. Kunhan et ole hädässä (= et näytä hädässä olevalta) en usko, että puuttuvat tekemisiisi. Omassa lähihallissa tosin on erikseen kyltti, jossa isoon altaaseen tulijan pitää kyetä uimaan väh. 25 metriä. Ja tässä altaassahan on myös se matalampi osa. Ja tästä tulikin asia mitä olen itse pohtinut: miksi uimataito väh. 25 metriä? Tämä tarkoittaisi sitä, että pieni muksu tulee altaaseen matalasta päädystä, ui syvään päätyyn ja voimat loppuu. Minun logiikallani tuon pitäisi olla 50 metriä, jolloin jaksaa uida takaisin matalaan päätyyn.

Arvelen, että riittää, jos jaksaa uida altaan päätyyn, koska sieltä pääsee sitten ylös.

Vierailija
2070/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Antti H:n matkaohjelmaa. Eräässä jaksossa hän oli Kanarialla Sasu Salinin vieraana. Ja olen aina luullut että hän on näyttelijä Salatut Elämät tv sarjassa!

Jouduin googlaamaan henkilön. Minun silmiin hän ei näytä erityisesti keneltään tietyltä Salkkarien hahmolta. Salkkareissa on kyllä ollut kauan sitten hahmo Saku Salin, jota näytteli Jasper Pääkkönen. Oletko nähnyt Salkkareissa jonkun Sasun näköisen henkilön, vai sekoitatko mahdollisesti tuohon Saku Saliniin? (Tai sitten molempien yhteisvaikutus on aiheuttanut sekaannuksen?)

Joo Saku Salin se olikin, niin saman tyyppinen nimi siksi sekoitin. Kiitos tästä tiedosta!

Vierailija
2071/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin, että on koripalloilija. Mutta tosiaan salkkareissa taisi olla saman niminen näyttelijä?

Onko toi Antti muuten homppeli, sarjaa katsoessa vähän vaikuttaa siltä.

Minun mielestä Antti Holma on tosiaan homppeli. Taitaa olla ihan avoimesti vieläpä!

Vierailija
2072/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuivatko suomalaiset sotilaat joskus vahingossa omiaan sodassa? Aina kun kattoo noita sotaleffoja niin näyttää kauhean sekavalta ne metsähyökkäykset. 

Vierailija
2073/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos verkkokaupassa on hintavirhe (esim. hotelliyö alle eurolla), niin jos tilauksen lähettäisi ja maksaisi, mitä mahtaisi tapahtua? Joutuisiko tilaaja maksamaan myöhemmin oikean hinnan, tai peruuntuisiko tilaus? Jos tosi moni on ehtinyt ostaa asian puoli-ilmaiseksi, niin tuskin myyjällä olisi varaa antaa kauppojen toteutua, mutta entä jos virhettä on hyödyntänyt vain muutama henkilö?

Tuleeko virheesti hinnoitellun asian tilaajalle jotain rangaistusta (tai jopa hyvitystä, jos kaupat joudutaan perumaan)? Eihän asiakas edes voi olla sataprosenttisen varma, että kyseessä on vahinko, vaikka hinta olisikin todella omituinen ja selvästi kannattamaton. Mistä sitä tietää, jos vaikka on haluttu muuten vain antaa kreisi yllätysalennus nopeimmalle.

Näin kerran tuollaisen aivan hullun "tarjouksen", mutta en uskaltanut lähettää tilausta, koska ajattelin, että jos se on virhe ja minua jotenkin rangaistaisiin tilauksesta.

Vierailija
2074/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ampuivatko suomalaiset sotilaat joskus vahingossa omiaan sodassa? Aina kun kattoo noita sotaleffoja niin näyttää kauhean sekavalta ne metsähyökkäykset. 

Oon muuten miettinyt samaa, sotakohtauksissa muutenkin. On nämä (usein täysin fiktiiviset) sotakohtaukset, joissa kaksi valtavaa ihmislaumaa juoksee toisten päälle ja alkaa esim. miekkailla. Ne kohtaukset on mulle niin sekavia - jotain vain vilahtelee silmien edessä. Ihmetyttää miten ne erottaa omat ja vastustajat niin nopeasti taistelun tuoksinassa.

No, elokuvissa ei toki yleisestikään tuoda esiin turhia epäkäytännöllisyyksiä ja inhimillisiä virheitä, mutta se ei estä minua katsojana aina välillä miettimästä, miten paljon leffa poikkeaa todellisuudesta. Kun ei tiedä mikä on vain leffaklisee (missään ei ole kerrottu, että btw tämä juttu ei täsmää todellisuuden kanssa), niin sitä rupeaa miettimään, onko "vika" - eli nyt vaikka tämä eri puolien nopea hahmottaminen ihmisvilinässä - minussa vai päteekö sama muihinkin ihmisiin mutta leffassa se vain piilotetaan.

Vierailija
2075/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin ampuvat... sitä ei vaan kerrota, koska kukaan ei ole niin tyhmä, että kertoisi siitä. Harva pystyy keskittyy sodassa, kun aseet paukkuu ja pommit räjähtää ihan korvanjuuressa ja sotilaita kuolee kaikkialta ympäriltä. Ne harvat jotka pystyy olla kylmäpäisiä sodassa on todellakin sekasin päästään.

Vierailija
2076/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos verkkokaupassa on hintavirhe (esim. hotelliyö alle eurolla), niin jos tilauksen lähettäisi ja maksaisi, mitä mahtaisi tapahtua? Joutuisiko tilaaja maksamaan myöhemmin oikean hinnan, tai peruuntuisiko tilaus? Jos tosi moni on ehtinyt ostaa asian puoli-ilmaiseksi, niin tuskin myyjällä olisi varaa antaa kauppojen toteutua, mutta entä jos virhettä on hyödyntänyt vain muutama henkilö?

Tuleeko virheesti hinnoitellun asian tilaajalle jotain rangaistusta (tai jopa hyvitystä, jos kaupat joudutaan perumaan)? Eihän asiakas edes voi olla sataprosenttisen varma, että kyseessä on vahinko, vaikka hinta olisikin todella omituinen ja selvästi kannattamaton. Mistä sitä tietää, jos vaikka on haluttu muuten vain antaa kreisi yllätysalennus nopeimmalle.

Näin kerran tuollaisen aivan hullun "tarjouksen", mutta en uskaltanut lähettää tilausta, koska ajattelin, että jos se on virhe ja minua jotenkin rangaistaisiin tilauksesta.

Noita vahinkoja tapahtuu joskus, mutta myyjä voi peruuttaa kaupan. Äskettäin esimerkiksi oli myynnissä joitain äärettömän halpoja lentomatkoja. Mutta onhan niitä kampanjoitakin ja silloin voinee kysyä asiakaspalvelusta tai muuten tsekata, onko tarjous varmasti aito.

Vierailija
2077/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten löydän kerrostaloasunnosta korvausilmaventtiilit? Seinissä ei ole mitään pylpyröitä. Ikkunanpokat ovat suht uudet, mutta niissä ei näy mitään aukkoja. Talo vanha, painovoimainen ilmanvaihto.

Jos niitä ei näy niin tuskin on, jossain vaiheessa säästettiin lämpöä ja jätettiin venttiilit pois.

Vierailija
2078/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Tauno Palo tunnusti, että hän on Esko Salmisen biologinen isä?

Onko? En tiennytkään. Samaa näköä on kieltämättä, nyt kun puheeksi tuli.

Vierailija
2079/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vastannut minulle mitään  : (

Vierailija
2080/18353 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vastannut minulle mitään  : (

Olisit laittanut viestin numeron, niin ehkä joku nyt huomaisi. Olen itse vastaillut asiallisiin kysymyksiin, mutta jos en tiedä niin pelkkää arvausta en viitsi laittaa. Tsemppiä ja halaus sinne :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän