Huonoin einesruoka?
Mikä on huonoin einesruoka, jota olet maistanut?
Kommentit (14)
HK:n pyttäri oli aika heikko esitys. Ja jostain syystä tämän firman eineksissä perunat on yleensä raakoja.
Kokkikartanon lihapullat ja muusi.
kokkikartanon fetakasviskiusaus oli sellainen jota viimeksi oikein tympäisi nieleskellä. Eihän ne muutkaan mikroruoat herkkua ole, mutta kyllä ne perinteiset lihapullaperunamuusit ynnä muut valittamatta alas menee.
Varmasti löytyy huonompiakin, mutta petyin pahasti härkäpapupyöryköihin. Tosin unohdin laittaa majoneesia päälle.
Eldoradon pyttipannu
Mikä tahansa merkin muusi ja (pieru)lihapullat
Jalostajan purkkilihapullat! Järkyttävää kuraa mutta joskus tekee niitä oikein mieli ku lapsena niitä syötiin. :D
Atrian 350g Heat & Eat Scandinavian Meatballs with Mashed Potatoes.
Se HK:n mikrossa lämmitettävä valmismunakas, hyyyyyiiiii!!!!!
Paljon einesruokia nykyään syövänä (en enää jaksa laittaa mitään itse, kun neljä lasta on ruokittu) sanoisin yleispätevänä ohjeena, että Saarioisten valmisruuat on todella kuraa. Että se niistä "äideistä", jotka näitä tekevät. Mielikuvilla pelataan. Ainoa poikkeus on lasagne, joka on syömäkelpoinen.
HK on toinen ala-arvoinen. Jos haluaa harjoittaa maskoksimia, niin valitsee vaikka lihapullat muusilla.
Sen sijaan Atria on ihan kelvollista, Kokkikartanon tuotteet ovat usein jopa hyviä. Esim. kana-kookoskeitosta en valittaisi edes ravintolassa saadessani.
Ovat tietysti vähän kalliimpia.
Valmisruuissa on aina trans rasvoja joten parempi jättää syömättä.
Halvimmat "lihapullat". Pakkausta avatessa miettii, että näidenhän piti mennä minun sisään, mutta haisevat siltä, kuin olisivat jo tulleet ulos.
Syödessä palaa kitalaki ja kieli, vaikka eivät ole mausteisia.
Syönnin jälkeen röyhtelet ja pieret sitä "lihapullan" hajua tunti tolkulla.
Sitä paskaa en jaksa edes kuvailla.
Onko nämä muka ruokaa ja syökö näitä joku?
Vierailija kirjoitti:
Halvimmat "lihapullat". Pakkausta avatessa miettii, että näidenhän piti mennä minun sisään, mutta haisevat siltä, kuin olisivat jo tulleet ulos.
Syödessä palaa kitalaki ja kieli, vaikka eivät ole mausteisia.
Syönnin jälkeen röyhtelet ja pieret sitä "lihapullan" hajua tunti tolkulla.
Sitä paskaa en jaksa edes kuvailla.
Onko nämä muka ruokaa ja syökö näitä joku?
Töissä tulee välillä syötyä kun ei jaksa väsyneenä muuta iltasella laittaa valmiiksi.
Nyhtökaura ja Härkis.