Suunnistajat löysivät kannabiskasveja maastosta ja ilmoittivat asiasta poliisille - olisitko itse ilmoittanut?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen polttajista ei ole minulle ollut koskaan haittaa. Juopoista sen sijaan on.
Ja onneksi kannabiksen käyttäjät eivät koskaan käytä alkoa eikä päinvastoin :D
Mitä sitten vaikka käyttävät? Alkoholi ja kannabis sekaisin on yksi parhaita komboja.
Näinpä, sanopa se tuon tytön omaisille.
Tyttö tapettiin = alkoholin ja kannabiksen vika, ei tietenkään käyttäjän. Ei ne kannabikset, alkoholit ja pirit kenestäkään murhaajaa tee. Vika on ihmisessä, ei aineissa.
Kyllä eli kannabiksen (ja alkon) käyttäjä.
Olisi suunnistus vaihtunut spessujopon rullailuun.
Tuskin jaksaisin, ellei kyseessä olisi itse omistama metsäni.
Toivottavasti kannabis laillistetaan pikaisesti myös Suomessa. Mehän noudatamme kaikessa Ameriikan mallia ja siellä kannabiksen viihdekäytöstä on jo monessa osavaltiossa tehty laillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen polttajista ei ole minulle ollut koskaan haittaa. Juopoista sen sijaan on.
Mitä sitten vaikka käyttävät? Alkoholi ja kannabis sekaisin on yksi parhaita komboja.
Tyttö tapettiin = alkoholin ja kannabiksen vika, ei tietenkään käyttäjän. Ei ne kannabikset, alkoholit ja pirit kenestäkään murhaajaa tee. Vika on ihmisessä, ei aineissa.
Tämä tyyppihän ei kuulemma ollut ymmärtänyt, että ilmastointiteipin läpi ei voi hengittää...Vielä ei tiedetä, valehteliko, oliko niin aineissa tai psykoosissa vai ainoastaan tyhmä. Mutta kyllä tämäkin tapaus puhuu sen puolesta, ettei aineiden käyttö kenestäkään ainakaan parempaa ihmistä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tyyppihän ei kuulemma ollut ymmärtänyt, että ilmastointiteipin läpi ei voi hengittää.
Tohon ei vaikuta kyllä mitenkään se onko selvinpäin vai ei. Jos tajuat selvinpäin, että ilmarin läpi ei voi hengittää, tajuat sen kyllä sekiksissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiva määrä rouduppia tms. kasvinsuojeluainetta ja kasvattaja saa uudenlaisen, ehkä hieman vaarallisen kokemuksen.
Sinä syyllistyisit silloin astetta paria vakavampaan rikokseen. Se olisi tappo ellei jopa murha.
Missä vaiheessa oman metsän rikkakasvien hävitystä on kutsuttu murhaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ilmoittanut. Omasta metsästä olen vastaavia repinyt pois ja kaatanut ruokaöljyä maahan vähän aiheuttamaan ongelmia jatkolle.
Kaadat omillesi maillesi ruokaöljyä? Oletko sä hieman tyhmä? Eihän ne nyt siihen samaan koloon enää tule uudestaan kasvattamaan, jos edelliset puskat on siitä pois revitty. Voi jeesus näitä välkkyjä maanomistajamammoja.
Miten välkky itse olet? Minä se ruokaöljy aiheuttaa siellä maassa? Se on biojätettä, imeytyy maahan, ei aiheuta mitään haittaa millekään. Menit aika mukavasti halpaan.
No nyt oli vähän epätoivoinen seivausyritys ruokaöljymammalta. :D
Kerro ihmeessä, mitä tapahtuu, jos kaadat ruokaöljyä maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kerännyt muutaman talteen ja leiponut suklaamuffinsseja menkkapäiviksi.
Nam 😍 On muuten hyviä tolla reseptillä tehtynä. Voittaa 6-0 isoäidin tekemät muffat.
Ikinä en ole ymmärtänyt miksi nähdä vaivaa cannabutterin vääntämiseen ja leipoa muffinsseja tai kakku. Kuitenkin sitä syödään kerralla niin vähän, että kukka/kief/hasa menee kyllä nutellan seassa suolakeksin välissä.
Pitää se kukka kuitenkin kuumentaa, tai muuten menee paljon tehoaineita hukkaan. Googlaa dekarboksylaatio.
Pitää joo, jos haluaa nopeasti eli 20 minuuttia uunissa 100-110 asteessa. Paljon nopeampaa kuin vääntää voit ja leivonnaiset.
Ja ei muuten tarvitse kuumennusta välttämättä, kyllä se muutenkin rasvaan liukenee. Mutta kestää paljon kauemmin, ainakin päivän.
Ei kyllä liukene Nutellaan, vaikka kuinka kauan siinä pitäisit. Eikös tässä nyt siitä Nutellasta ollut kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiva määrä rouduppia tms. kasvinsuojeluainetta ja kasvattaja saa uudenlaisen, ehkä hieman vaarallisen kokemuksen.
Sinä syyllistyisit silloin astetta paria vakavampaan rikokseen. Se olisi tappo ellei jopa murha.
:D tää oli hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ilmoittanut. Omasta metsästä olen vastaavia repinyt pois ja kaatanut ruokaöljyä maahan vähän aiheuttamaan ongelmia jatkolle.
Kaadat omillesi maillesi ruokaöljyä? Oletko sä hieman tyhmä? Eihän ne nyt siihen samaan koloon enää tule uudestaan kasvattamaan, jos edelliset puskat on siitä pois revitty. Voi jeesus näitä välkkyjä maanomistajamammoja.
Miten välkky itse olet? Minä se ruokaöljy aiheuttaa siellä maassa? Se on biojätettä, imeytyy maahan, ei aiheuta mitään haittaa millekään. Menit aika mukavasti halpaan.
No nyt oli vähän epätoivoinen seivausyritys ruokaöljymammalta. :D
Kerro ihmeessä, mitä tapahtuu, jos kaadat ruokaöljyä maahan.
Ei mitään, miksi sä siis käyt sitä maahasi kaatamassa? Ei estä kenenkään kasvatuksia tai mitään muutakaan. Tämä sinulle tiedoksi, jotta ymmärrät jatkossa kaataa ne ruokaöljysi sapuskaan etkä sammaleelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä menet muovisankoissa olevia kasevja Round-Upilla käsittelemään, niin siinä on varmasti oikeudenkin mielestä kyse jostain muusta kuin rikkakasvien hävittämisestä. Ymmärsitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam 😍 On muuten hyviä tolla reseptillä tehtynä. Voittaa 6-0 isoäidin tekemät muffat.
Ikinä en ole ymmärtänyt miksi nähdä vaivaa cannabutterin vääntämiseen ja leipoa muffinsseja tai kakku. Kuitenkin sitä syödään kerralla niin vähän, että kukka/kief/hasa menee kyllä nutellan seassa suolakeksin välissä.
Pitää se kukka kuitenkin kuumentaa, tai muuten menee paljon tehoaineita hukkaan. Googlaa dekarboksylaatio.
Pitää joo, jos haluaa nopeasti eli 20 minuuttia uunissa 100-110 asteessa. Paljon nopeampaa kuin vääntää voit ja leivonnaiset.
Ja ei muuten tarvitse kuumennusta välttämättä, kyllä se muutenkin rasvaan liukenee. Mutta kestää paljon kauemmin, ainakin päivän.
Ei kyllä liukene Nutellaan, vaikka kuinka kauan siinä pitäisit. Eikös tässä nyt siitä Nutellasta ollut kyse?
No en tiedä liukeneeko juuri nutellaan, mutta rasvaan kyllä liukenee ilman kuumennustakin. Ja alkoholiin, jolloin sitä ei voi edes kuumentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D tää oli hyvä!
Eikö sua hävetä kehua omia kommenttejasi? :D
En olisi ilmoittanut koska poliisilla on parempaakin tekemistä. Olisin hoitanut homman itse eli repinyt kaikki kasvit irti maasta ja vienyt ne kotiin hävitettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä eli kannabiksen (ja alkon) käyttäjä.
Eli meinaatko että jos ei olis kannabista käyttänyt, tyttö olis vielä hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä liukeneeko juuri nutellaan, mutta rasvaan kyllä liukenee ilman kuumennustakin. Ja alkoholiin, jolloin sitä ei voi edes kuumentaa.
Jep, puoleen litraan absinttia kun pistää kympin kukkaa ja antaa olla muutaman kuukauden, käy välillä pulloa ravistelemassa niin aika stydiä settiä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä menet muovisankoissa olevia kasevja Round-Upilla käsittelemään, niin siinä on varmasti oikeudenkin mielestä kyse jostain muusta kuin rikkakasvien hävittämisestä. Ymmärsitkö?
Ei ole! Kasvit ovat metsässäni, siis minun omistamallani maalla,ja silloin minä saan ne varsin huolettomasti hävittää laillisella kaupasta ostettavalla torjunta-aineella. Ihan samalla tavalla kuin saan ampua metsässäni jäniksen tai ketun kyselemättä, että onko tämä jonkun lemmikki.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kannabis laillistetaan pikaisesti myös Suomessa. Mehän noudatamme kaikessa Ameriikan mallia ja siellä kannabiksen viihdekäytöstä on jo monessa osavaltiossa tehty laillista.
Ideana hyvä. Luonnonvalinta toimisi sen jälkeen kuin USAssa, jossa heroiini tappaa jo lapsiakin. Hyvä tehdä kannabiksesta laillista, porttiteoriaan ei tarvitse uskoa kunhan uskoo tilastoihin.
Tässä yksi kannabis-musukka:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005096125.html