Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnistajat löysivät kannabiskasveja maastosta ja ilmoittivat asiasta poliisille - olisitko itse ilmoittanut?

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva määrä rouduppia tms. kasvinsuojeluainetta ja kasvattaja saa uudenlaisen, ehkä hieman vaarallisen kokemuksen.

Sinä syyllistyisit silloin astetta paria vakavampaan rikokseen. Se olisi tappo ellei jopa murha.

Vierailija
62/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein nämä maaston kannabiskasvit ovat linnunruokasekoituksesta maastoon karanneita siemeniä (lintu syö siemeniä, osa siemenistä menee läpi linnun kokonaisina, lintu istuu metsässä oksalla kakkimassa --> kauhee kannabisviljelmä, mutta ei mitään pitoisuuksia).

Onkohan se lintu vienyt ne sankotkin sinne metsään?

Mut juu, usein on oikeasti lintujen tekosia ne "viljelmät".

En olisi itse ilmoittanut, jos edes olisin tajunnut mistä on kyse.

Mä olen nähnyt useastikin hamppua maastossa, mutta vain kerran, ehkä kaksi se on ollut selvästi viljeltyä. Tunnen kasvit ja harrastan laillisten ravinto- ja maustekasvien kasvattelua, joten tiedän mitä olen nähnyt. Turha siis lähteä laukalle yksittäisistä hampuista, viljelmät on erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Olisin säästänyt meidän verovaroja ja vapauttanut poliisin aikaa tärkeämpiin töihin.

Kirjoitin tämän jo aiemmin ja se oli niin hirveä mielipide, että piti poistaa. En ymmärrä sitäkään.

Jep, ilman muuta poliiseilla pitäisi olla enemmän aikaa kuljettaa huume ja alko-ongelmaisia putkaan varsinkin näin kesäaikaan.

Ajattelin lähinnä väkivaltarikoksia ja isoja talousjuttuja. Ps. en käytä huumeita, enkä ole "pössyttelijä". Jättäisin silti kannabikset metsään.

Minulle on ihan sama, mikä olet.

Kovasti sinä tunnut eri mieltä olevia nimittelevän, jos niin se ja sama on.

Vierailija
64/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ilmoittanut. Omasta metsästä olen vastaavia repinyt pois ja kaatanut ruokaöljyä maahan vähän aiheuttamaan ongelmia jatkolle.

Kaadat omillesi maillesi ruokaöljyä? Oletko sä hieman tyhmä? Eihän ne nyt siihen samaan koloon enää tule uudestaan kasvattamaan, jos edelliset puskat on siitä pois revitty. Voi jeesus näitä välkkyjä maanomistajamammoja.

Miten välkky itse olet? Minä se ruokaöljy aiheuttaa siellä maassa? Se on biojätettä, imeytyy maahan, ei aiheuta mitään haittaa millekään. Menit aika mukavasti halpaan.

No nyt oli vähän epätoivoinen seivausyritys ruokaöljymammalta. :D

Vierailija
65/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Olisin säästänyt meidän verovaroja ja vapauttanut poliisin aikaa tärkeämpiin töihin.

Kirjoitin tämän jo aiemmin ja se oli niin hirveä mielipide, että piti poistaa. En ymmärrä sitäkään.

Jep, ilman muuta poliiseilla pitäisi olla enemmän aikaa kuljettaa huume ja alko-ongelmaisia putkaan varsinkin näin kesäaikaan.

Ajattelin lähinnä väkivaltarikoksia ja isoja talousjuttuja. Ps. en käytä huumeita, enkä ole "pössyttelijä". Jättäisin silti kannabikset metsään.

Minulle on ihan sama, mikä olet.

Kovasti sinä tunnut eri mieltä olevia nimittelevän, jos niin se ja sama on.

Niinkö, missä nimittelen?

Vierailija
66/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kerännyt muutaman talteen ja leiponut suklaamuffinsseja menkkapäiviksi.

Nam 😍 On muuten hyviä tolla reseptillä tehtynä. Voittaa 6-0 isoäidin tekemät muffat.

Ikinä en ole ymmärtänyt miksi nähdä vaivaa cannabutterin vääntämiseen ja leipoa muffinsseja tai kakku. Kuitenkin sitä syödään kerralla niin vähän, että kukka/kief/hasa menee kyllä nutellan seassa suolakeksin välissä.

Vierailija
67/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiva määrä rouduppia tms. kasvinsuojeluainetta ja kasvattaja saa uudenlaisen, ehkä hieman vaarallisen kokemuksen.

Sinä syyllistyisit silloin astetta paria vakavampaan rikokseen. Se olisi tappo ellei jopa murha.

Ihme poliisivaltion kyylä! Kyllä se torjunta-aine menee siinä sivussa. Pössyantero ei kuitenkaan mitään huomaa, päinvastoin!

Tässä näkee ero kannabiksen käyttäjien ja vastustajien välillä. Käyttäjät ymmärtävät, että toisen ihmisen terveyttä ei saa vaarantaa, kannabiksen vastustajahörhöriipisille on kaikki lainrikkomiset samantasoisia.

Vierailija
68/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli ämpäreissä. En oo huumeita kokeillut. Ei vapautusta.

Vierailija
69/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam 😍 On muuten hyviä tolla reseptillä tehtynä. Voittaa 6-0 isoäidin tekemät muffat.

Ikinä en ole ymmärtänyt miksi nähdä vaivaa cannabutterin vääntämiseen ja leipoa muffinsseja tai kakku. Kuitenkin sitä syödään kerralla niin vähän, että kukka/kief/hasa menee kyllä nutellan seassa suolakeksin välissä.

Pitää se kukka kuitenkin kuumentaa, tai muuten menee paljon tehoaineita hukkaan. Googlaa dekarboksylaatio.

Vierailija
70/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää se kukka kuitenkin kuumentaa, tai muuten menee paljon tehoaineita hukkaan. Googlaa dekarboksylaatio.

Pitää joo, jos haluaa nopeasti eli 20 minuuttia uunissa 100-110 asteessa. Paljon nopeampaa kuin vääntää voit ja leivonnaiset.

Ja ei muuten tarvitse kuumennusta välttämättä, kyllä se muutenkin rasvaan liukenee. Mutta kestää paljon kauemmin, ainakin päivän.

Vierailija
71/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käräyttäisi, en näe pilveä huumeena ja poliisi saisi käyttää aikaansa paremmin kun metsässä risujen leikkaamiseen

Vierailija
72/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen polttajista ei ole minulle ollut koskaan haittaa. Juopoista sen sijaan on.

Vierailija
73/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen polttajista ei ole minulle ollut koskaan haittaa. Juopoista sen sijaan on.

Ja onneksi kannabiksen käyttäjät eivät koskaan käytä alkoa eikä päinvastoin :D

Juurihan se yksi ihana kannabiksen käyttäjä teippasi tyttöystävänsä kuoliaaksi. Oli tosi käyttänyt myös alkoa.

Vierailija
74/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa pajaa.

Vierailija
75/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka käyttävät? Alkoholi ja kannabis sekaisin on yksi parhaita komboja.

Vierailija
76/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks ja sama täällä viljelee ketjuun hallunisaatioitaan eli unelmaa pilvisatumaasta :(

Vierailija
77/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yks ja sama täällä viljelee ketjuun hallunisaatioitaan eli unelmaa pilvisatumaasta :(

Pilvellä ei näe halluja eikä pääse satumaahaan. Mämmillä päästään satumaahaan ja hapolla nähdään halluja. Vetämällä sekaisin saa molemmat samaan aikaan.

Vierailija
78/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka käyttävät? Alkoholi ja kannabis sekaisin on yksi parhaita komboja.

Näinpä, sanopa se tuon tytön omaisille.

Vierailija
79/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu jaksettu piilottaa lainkaan. amatööri..

Vierailija
80/125 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, sanopa se tuon tytön omaisille.

Tyttö tapettiin = alkoholin ja kannabiksen vika, ei tietenkään käyttäjän. Ei ne kannabikset, alkoholit ja pirit kenestäkään murhaajaa tee. Vika on ihmisessä, ei aineissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme