Suunnistajat löysivät kannabiskasveja maastosta ja ilmoittivat asiasta poliisille - olisitko itse ilmoittanut?
Kommentit (125)
No en olisi vaivautunut poliisia leikkimään, tehkööt ihmiset mitä haluaa
T. Mummo 71v
Ehkä olisin vaan poiminut kukkia kotiin viemisiksi ;)
En edes tunnista Cannabis Sativaa. Niitä on kaiken maailman rähmölehtiä ja risiiniöljykasveja, jotka näyttävät ihan samalta...
En olisi ilmoittanut.
Jos joku olisi tullut mun maille niitä kasvattamaan niin olisin skyllä ominut kasvit itselleni.
Kasvien kasvatus on hyvä harrastus ja mielummin itse kasvatettua kuin jostain netistä tilattua 'paskaa' jonka sisällöstä ei oikeasti ole tietoa. Itse kasvatettu on turvallista.
Minusta kannabis voitaisi vapauttaa heti. Se on turvallisempaa kuin alkoholi.
No en olisi. Enkä kyllä tunnistaisikaan, ei tulisi varmaan mieleen epäillä jotain puskaa edes.
Enpä tuota viitsisi, jos ei mikään suuri ja ammattimainen viljelys ole. Poliisilla on parempaakin tekemistä kuin käydä kitkemässä hamppua maastosta.
Ilman muuta olisin ilmoittanut. Eihän niitä saa kasvattaa.
Suomi on ihan joku poliisivaltio, kun kasvien kasvattaminen on muka rikos.
Varmaan ne olisi käräyttäny pontikkakeitoksetkin.
Kyylät.
Olisin ilmoittanut. Omasta metsästä olen vastaavia repinyt pois ja kaatanut ruokaöljyä maahan vähän aiheuttamaan ongelmia jatkolle.
En. Kävisin niittämässä ne itselleni.
En olisi ilmoittanut. Olen nähnyt hamppua kasvamassa mm. liikenteenjakajassa. En siitäkään ilmoittanut. Huomasivat itse siinä vaiheessa, kun kasvit alkoivat häiritä näkyvyyttä...
Linnunsiemenissä oli aikoinaan itämiskykyisiä hanpunsiemeniä. Ei niistä huumeeksi olisi ollut mutta pienen jäynän tekemiseen varmasti olivat kelvollisia. Kakarana niitä jotkut kylvivät poliisilaitoksen ikkunan alle. En minä tietenkään.
Olisin kerännyt ne itselle. Kiäh kiäh kiäh :)
Minua evvk, mitä joku itselleen kasvattaa. Velvollisuus puuttua on mielestäni vain, jos tehdään ihmisille/eläimille/omaisuudelle vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on ihan joku poliisivaltio, kun kasvien kasvattaminen on muka rikos.
Ja palsta täynnä mikkihiiriä, joilla ei ole muuta tekemistä kuin naapureidensa kyttääminen. Rikkooko joku naapuri jotakin sellaista sääntöä, josta sen voisi käräyttää? IHANAAAA, NYT SE RIKKOI SÄÄNTÖÄ 234-B, oitis ilmiantamaan!
En. Ei ole tapana vasikoida kytille.
Ottaisin maistiaiset, jos on jo kukintovaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ilmoittanut. Omasta metsästä olen vastaavia repinyt pois ja kaatanut ruokaöljyä maahan vähän aiheuttamaan ongelmia jatkolle.
Kaadat omillesi maillesi ruokaöljyä? Oletko sä hieman tyhmä? Eihän ne nyt siihen samaan koloon enää tule uudestaan kasvattamaan, jos edelliset puskat on siitä pois revitty. Voi jeesus näitä välkkyjä maanomistajamammoja.
Vierailija kirjoitti:
En edes tunnista Cannabis Sativaa. Niitä on kaiken maailman rähmölehtiä ja risiiniöljykasveja, jotka näyttävät ihan samalta...
Kyllä sen hajusta tunnistaa.
No en olisi. Muiden puutarhat eivät jaksa kiinnostaa.