Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on naisia tehokkaampia työntekijöitä

Vierailija
28.06.2017 |

Miehillä on paremmat refleksit, vahvempi fysiikka ja nopeammat lihassolut joilla tehdä työtä. Miehen keho jaksaa myös tehdä pitempiä työpäiviä ja viikkoja, eikä stressaannu/ylikuormitu samalla tavalla kuin naiset.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MetsuriRambo kirjoitti:

Kova fyysinen työ näkyy vartalossa ja kovan fyysisen työn tekijät ovat mieleltään voimakaampia. Eli fyysinen ja henkinen periksiantamattomuus on hyvin korkealla tasolla kun vertaa atk-välineillä näpyttelijöihin.

Salille toki voi aina toimiston jälkeen mennä mutta se raudanluja tahto ei kehity kun on tottunut lepsuilemaan perse homeessa ruudun äärellä.

Henkinen laiskuus velttous ja leväperäisyys on nykyajan työmaailman tuotto.

Fyysinen työ kehittää hyvyyttä, jaloutta, itsetietoisuutta ja periksiantamattomuutta joka tunnetaan myös suomalaisten korvissa sisuna.

Fyysinen työ kehittää kumaraselkäisen nivelongelmaisen verenpainepotilaan joka epätoivoisesti hakee apua jostain magnesiumsuihkeista suonenvetoihinsa. Siinä apteekin tiskille ja hoitajan vastaanotolle jonottaessa tosiaan se mielen lujuus tulee tarpeeseen

Ei pidä paikkansa. Fyysinen työ kehittää hyvää ryhtiä ja niveletkin voimistuvat ja notkistuvat. Myös verenpaine on alhainen koska päivittäin tulee askelia useita kymmeniä kilometrejä ja sopivasti nostettua raskaita objekteja.

Huomaatko miten tulkitset kaiken negatiivisesti. Ehkä nautit elämäsi työstä liikaa kun se heijastuu lukemaasi ja ajattelukykyysi.

Kannattaisi nyt löytää tasapaino elämään ja vähän äkkiä.

Duunarit kuolevat nuorempina kuin korkeasti koulutetu. Totuus sattuu sinua. Minulle se on totuus, sinulle se on negatiivisuuta.

Entä sitten ahtaajat?

Laittaisitko lähteet tuohon väittämääsi. Ei nimittäin pidä paikkansa.

Vierailija
42/43 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut. Siksi on kokoajan pulaa lähihoitajista ja sairaanhoitajista koska naiset ovat niin hitaita ja laiskoja. Missä miesvaltaisella alalla on pulaa työntekijöistä? Ei missään koska ovat siellä työ tehdään eikä keskitytä kirstin uuteen kampaukseen.

Sairaanhoitajan hommia voi tulla kokeilemaan. Kaltaisistasi uhoajista ja suunsoittajista ei yleensä ole siihen.

Hoitajat eivät saa monessa paikassa pidettyä edes lakisääteisiä taukoja, saati ihailemaan kenenkään kampauksia.

Monessa miesvaltaisessa työpaikassa jauhetaan skeidaa koko ajan, käydään kakalla, käydään tupakalla ja neppaillaan kahvikupin ääressä kunnes kello lyö sen verran että ilkeää kotiin lähteä.

Itse valitsin alan jossa minulla on toimisto. Teen ajatustyötä koska pidän ajattelusta. Teen 6 h työpäiviä koska toimitusjohtaja pn edistyksellinen. Jos haluaa rääkätä itsensä paskaksi niin siitä vaan. Hirveää uhriutumista. Taistele oikeuksistasi äläkä valita. Kuulostaa hirveältä työltä enkä koskaan tuhlaisi aikaani tuollaiseenm elän vain kerran ja haluan nauttia elämäni jokaisesta minuutista.

Jos elämässä jokainen minuutti olisi nautinnollinen niin ne minuutit eivät olisi nautinnollisia koska et voisi peilata niitä minuutteja vastenmielisiin minuutteihin.

Eli minun silmissä sinä puhut paskaa. Elämä ei voi mitenkään olla pelkkää nauttimista koska nauttimiseen tarvitaan aina vastakohta että kokonaisuus säilyisi ja toteutuisi tasapaino. Taidatkin olla melkoisen tasapainoton persoona ;)

Pakko kyllä väittää tähän vastaan. Itse olen unelmatyössäni enkä kyllä kärsi pätkääkään. Miksi hankkiutuisin alalle jossa kärsin? Me nuoret ajattelemme nykään hieman eri tavalla. Vapaa-aikani menee musiikin ja ystävien ja joskus jopa työkavereiden kanssa. Töissä olosta nautin hirveästi myös. Filosofiani on: "Pitää elää sellaista elämää josta ei kaipaa lomaa"

Kannattaisiko miettiä että elämssä on muutakin kuin muiden mieliksi raataminen ja uhriutuminen.

Olenkin toteuttanut unelmaasi. Viimeksi olen lomaillut vuonna 2007 kesällä viikon.

Sen jälkeen ei ole ollut aikaa lomailla, saati vapaapäiviä. Teenkin työtä, josta pidän ja  heikompiosaisten parhaaksi.

Näin siis yksinäisyrittäjänä Sotealalla.

Niin et nyt lukenut ja ymmärtänyt mutta ehkä se joskus sinulle valkenee. Nautin kyllä lomailusta. Saamme pitää vuodessa 2 kuukautta lomaa ja nautin siitä erityisen paljon. Meillä on myös työpaikan puolesta loma-asuntoja sekä suomessa että ulkomailla. Joku saattaa tästä tunnistaa työpaikan. Maailma muuttuu. Ei kärsimys ole enää kaiken a ja o. Elämme äärimmäisen vauraassa maailmassa ja siitä kannattaa nauttia.

Etkä itse ymmärtänyt pointtia. Et siis nauti työstäsi, kuten minä! Jos nauttii työstään, ei tarvitse lomaa. Lomahan on tällaisen työn rinnalla surkeampi vaihtoehto.

En tarvitse sitä mutta nautin siitä kun sitä tarjotaan. Lomallakin teen tavallaan töitä muusikkona. Joskus suomessa ja joskus ulkomailla. Joskusben musisoi, joskus musisoin. En ota stressiä.

Lomaa eli taukoa tarvitaan aina. Nukkuminen on hyvä esimerkki levon tarpeesta.

Ei ihme että näin pösilöä väkeä on kun lukee että nuoret kapitalistit uskovat loputtomaan nousuun.

Jos tietäisitte maailmasta jotain niin se perustuu vain tasapainoon. Ei aina voi olla kesä. Kesän jälkeen tulee kevät sitten talvi ja lopulta syksy. Sitä rataa menee elämä.

Uskokaa toki mihin haluatte mutta kun ikää tulee niin lopulta tajuatte ja sitten muistatte minut. Minä opastin teitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidemmät työpäivät ei kai ollenkaan ole merkki siitä että on tehokas?

Esimerkiksi mieslääkärit tekevät sekä pidempää työpäivää että hoitavat samassa ajassa useamman potilaan kuin naislääkärit. Tekevät enemmän töitä JA ovat tehokkaampia. Ei hassummin, vai mitä?

Eikös juuri tutkittu että todennäköisemmin parannut ja jäät eloon naislääkärin hoivissa? Että se siitä tehokkuudesta.

Joo, näinhän se meni. Vanhuksia kuoli naislääkärien hoidossa 4 % vähemmän. Samaan aikaan miehet hoitivat 37 % enemmän potilaita. Olisi mielenkiintoista tietää miten kuolleisuuden olisi käynyt, jos naiset olisivat hoitaneet oman osuutensa potilaista. Naispotilaita oli myös yli 50 % enemmän, mikä varmaan vaikutti sekin. Naiset kun helposti avautuvat vaivoistaan helpommin toiselle naiselle. Lääkäri ei voi auttaa, jos lääkäri ei tiedä vaivoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi