Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhät: raha ei tee onnelliseksi, olkaa iloisia.

Vierailija
28.06.2017 |

T

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee.

Vierailija
2/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no siinä mielessä se tekee onnelliseksi, ettei tarvitse murehtia, paljonko ostokset kaupassa maksavat, ja millä maksaisin pinossa odottavat laskut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tekee onnelliseksi mutta kuka tahansa voi muuten pilata elämänsä ja asiansa.

Vierailija
4/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta. Jos vertaa köyhää opiskeluaikaa ja tätä nykyistä missä rahaa on enemmän kuin tarpeeksi, olin paljon onnellisempi opiskeluaikana

Vierailija
5/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta. Jos vertaa köyhää opiskeluaikaa ja tätä nykyistä missä rahaa on enemmän kuin tarpeeksi, olin paljon onnellisempi opiskeluaikana

Ja tällä logiikallahan kannattaisi lahjoittaa kaikki tienaamansa raha pois, niin olisi superonnellinen??

Vierailija
6/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lainojen tai laskujen maksaminenkaan tee iloiseksi.

Vierailija
7/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo tule jo Raamatussakin selväksi?

Helpompi kamelin on kulkea neulan silmän läpi, kuin rikkaan päästä taivaaseen?

Näin papit lohduttivat kansaa saarnastuolistaan itsellään paksu ihramakkara leuan alla hyllyen.

Vierailija
8/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän toimeentulotuella ja en usko että olisin juuri onnellisempi vaikka rahaa olisi enemmän. Raha kun ei mielenterveysongelmia paranna.

Vierailija
9/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai tekee, ihan typerä klisee. Olisin paljon onnettomampi, jos mulla ei olisi nykyistä kivaa asuntoa, autoa, mökkiä jne. En saisi ostettua kaupasta sitä ruokaa mitä haluan, vaan pitäisi tyytyä siihen mihin on rahaa.

Vierailija
10/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten iloa tuottaa ihmisille sellaiset geenit jotka tekevät hänet luonteeltaan perusiloiseksi. Ja sama toisinpäin. Raha ei auta jos geenit on epäsuotuisat.

Kaikki tuntevat varmaan perusonnellisia ihmisiä, nämä voivat olla sekä köyhiä että rikkaita.

Vierailija
11/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on rahaa kun roskaa mut paksunsuolen syöpä. Eipä se rahalla korjaannu, hoidot on kärsittävä ja leikkaus avannepusseineen. Ei auta vaikka ois miljoona jemmassa.

Ennenmmin oon köyhä kun kipee.

Vierailija
12/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aivan kuten ruma, sairas tai nälkäinenkin voi olla onnellinen. Se on vain asennekysymus.

Vierailija
13/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tota samaa aina kaupan parkkipaikalla kerjääville, kun olen juuri ostanut viiniä ja juustoa paikallisen keskimääräisen kuukausipalkan edestä.

T. Rikas köyhien mutta onnellisten sambialaisten keskellä

Vierailija
14/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tee onnelliseksi mutta olen huomannut että se helpottaa elämää...

Vierailija
15/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka - parempi mieli. Ja ruokaa saa kaupasta..... ra....

Vierailija
16/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä logiikallahan kannattaisi lahjoittaa kaikki tienaamansa raha pois, niin olisi superonnellinen??

Ei vaan ajatella, että rahan vaikutus on marginaalinen muiden asioiden rinnalla. Ainakin mulle

Vierailija
17/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai tekee, ihan typerä klisee. Olisin paljon onnettomampi, jos mulla ei olisi nykyistä kivaa asuntoa, autoa, mökkiä jne. En saisi ostettua kaupasta sitä ruokaa mitä haluan, vaan pitäisi tyytyä siihen mihin on rahaa.

Joo, aluksi varmasti. Mutta pidemmän päälle todennäköisesti sopeutuisit tilanteeseen ja jo puolen vuoden päästä olisit todennäköisesti suurin piirtein yhtä onnellinen kuin nyt. Ainakaan ei voi olla etukäteen varma siitä että olisiko onnettomampi, asia pitäisi oikeasti kokea.

On tutkittu lottovoittajia ja halvaantuneita ihmisiä, molemmat ryhmät olivat suurin piirtein yhtä onnellisia kun ennen tapahtumaa kun aikaa oli kulunut tapahtuneesta riittävästi. Kuulostaa toki uskomattomalta.

Vierailija
18/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat ,raha ei tee onnelliseksi,😜...😆

Vierailija
19/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälläni on rahaa kun roskaa mut paksunsuolen syöpä. Eipä se rahalla korjaannu, hoidot on kärsittävä ja leikkaus avannepusseineen. Ei auta vaikka ois miljoona jemmassa.

Ennenmmin oon köyhä kun kipee.

Okei. Sinun ystäväsi on varmaan jossain vaiheessa ollut varakas JA terve, vai saiko hän rahansa vasta sairastuttuaan?

Sinä voit jossain vaiheessa olla köydä JA sairas. Eivät nuo ole toisensa poissulkevia, vaikka tunnut niin ajattelevan.

Vierailija
20/35 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti raha yksinään tee ketään onnelliseksi. Jokainen voi silti miettiä, jos saisi valita olevansa joko köyhä tai varakas, niin kumman valitsisi.