Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokratyöfirmat

Vierailija
28.06.2017 |

Onko kokemuksia? Hain ja pääsisin haastatteluun erääseen vaatekauppaan, mutta ei kokemusta noista firmoista. En ole varma menenkö edes haastatteluun. Minkäköhän takia joku liike pistää vuokrafirman etsimään uutta henkilökuntaa, eikä hae itse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 ja ekaa kertaa vuokratyöfirman kanssa tekemisissä? Ymmärtäisin jos olisi 2007.

Silloin nämä firmat olivat mitä sattuu, nyt jo ihan asiallisia useimmiten.

Vierailija
2/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2017 ja ekaa kertaa vuokratyöfirman kanssa tekemisissä? Ymmärtäisin jos olisi 2007.

Silloin nämä firmat olivat mitä sattuu, nyt jo ihan asiallisiseimmiten.[/quote  Ei oo ollu tarvetta hakea töitä. Olen ollut vuodesta 2003 samassa työpaikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateliike (tai mikä muu yritys tahansa) keskittyy siihen mitä se parhaiten taitaa. Henkilöstön rekrytointi vie ihan turhan paljon aikaa ja vaivaa, joten tehtävä on ulkoistettu.

Itse olen saanut nykyisen vakituisen hyvän työni vuokrafirman kautta. Samoin nuori aikuinen poikani työskentelee tällä hetkellä kuljettajana vuokrafirman kautta isolle suomalaiselle yritykselle. Ihan normitoimintaa vuonna 2017.

Vierailija
4/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija on vuokratyöfirman kautta "töissä", seon käytännössä vaan huonomnat työehdot ja eisaa tietää vuoroja kuin ehkä viikon tai pari kerralla, jos oot jatkuvasti saikulla niin et saa vuoroja, kun eivät voi sua suoraan sen takia irtisanoo, kyllä ne palkan maksaa mutta et voi suunnitella tulevaisuuttas yhtään näiden ehdoilla, ole vaan siis senverran että saat jostain paremman sopparin

Vierailija
5/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sit menen haastatteluun ja katson miten käy. kiitos vastauksesta.

Vierailija
6/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemuksia? Hain ja pääsisin haastatteluun erääseen vaatekauppaan, mutta ei kokemusta noista firmoista. En ole varma menenkö edes haastatteluun. Minkäköhän takia joku liike pistää vuokrafirman etsimään uutta henkilökuntaa, eikä hae itse?

Ihan hyviä firmoja kaikin puolin, kannattaa mennä. Joskus yritykset ulkoistavat rekryn vuokrafirmoille ja palkkaavat itse, joskus taas eivät tarvitse välttämättä niin pitkäksi aikaa työntekijää tai syynätään tarkkaan monta vuotta. Yrityksillä ei ole aina aikaa rekryprosessiin.. Riippuu mitä haet, vakityössä vuokrafirma on aina huonompi vaihtoehto, ainakin loppujen lopuksi.

Vierailija
7/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yrittäjänä suosin vuokratyöfirmoja, jos kohdalle osuu hyvätyöntekijä palkkaan hänet.

Vuokratyö on yrittäjälle helppoa, ei tarvitse maksaa sairaslomia ei lomakorvauksia ja paskan työntekijän saa heti ulos. Maksan mielelläni hiukan korkeampaa hintaa vuokrafirmalle kuin otan sen riskin että palkkaan tapasaikuttajan jolle en pysty antamaan potkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi