Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Luksus-asioita" elämässäsi eli parempaa kuin keskimäärin tuttavapiirissä?

Vierailija
28.06.2017 |

Kertokaa. Ihan materialistista asioita. Ei siis luokkaa onnellisuus tai rakkaus tai terveys.

Kommentit (261)

Vierailija
161/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuttavapiirini keskitasoa. No, sellaista luksusta on ollut viimeaikoina, että olen antanut itselleni luvan törsätä (luonnon)kosmetiikkaan ja lisäravinteisiin - molemmissa hyviin tuotteisiin oikeastaan kauheasti hintaa katsomatta - ja niihin on kyllä uponnut viimeisen vuoden aikana euro poikineen. 

Vierailija
162/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun toiset pitää matkustelua luksuksena, itselle luksusta on lojua kotona tekemättä mitään :)

Nytkin makoilen tässä 6 viikon lomalla aamukaffen kanssa ja mietin mennäkkö suihkuun heti vai kohta.

Mä teen töitä kotitoimistolla ja mies samoin kun on Suomessa joten lomat vietetään aina ulkomailla. Tällä hetkellä 2 vko menossa:) Vähintään 6 vkoa/vuosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sänky (5000 e, yhden hlön).

Vierailija
164/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajatella asiaa koska mua ei kiinnosta tuttavapiirin asiat sen vertaa että vertailisin.

Vierailija
165/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yli sadan euron vauvojen untuvapeite pedissäni makuualustana. 

t. koira

Vierailija
166/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamix-tehosekoitin. Jauhaa vaikka pikkukivistä smoothien :D

Vierailija
167/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan mitään muuta kuin että käyn kerran viikossa kampaajalla. Muuten tuttavapiirini tekee samanlaisia - joidenkin mielestä "luksusasioita" kuten lauantaibrunssit, viikonloppumatkat jne.

Mitä se kampaaja tekee kerran viikossa hiuksillesi? Ihan uteliaisuudesta kyselen, kun itsellä on pitkä tukka jota tasoitan itse. Mietin, että olisiko kiva jos kampaaja pesisi, laittaisi kampauksen kerta viikkoon. En ehkä ihan ymmärrä..

Vierailija
168/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto kauniilla ja arvostetulla alueella. Puhdasta luontoa ympärillä. Paljon vapaa-aikaa.

Vierailija
169/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käydä töissä.

Vierailija
170/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi luksusta, jos elämässä olisi niin paljon löysää aikaa, että ehtisi ja sitä kautta haluaisi lähteä viikonloppumatkoille ja brunsseille. Kai sitä joskus aina lähtisikin. Rahaa kyllä olisi, aika on pullonkaula. 

Vierailija
171/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 2000€:n arvoinen kannettava, miehellä saman arvoinen pöytäkone. Ei nuokaan nyt mitään hirveän luksustuotteita ole, mutta mitään muuta en keksi, ollaan aika saitoja.

Noloa puhua elektroniikasta.

Se on joillekin meistä luksusta. Minä ostan aina uusimman iPhonen saman tien kun ilmestyy kauppoihin.

Vierailija
172/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, vaikea sanoa. Ystäväpiirini koostuu lähinnä tulevaisuuden ylemmästä keskiluokasta/tämänhetkisestä keskiluokasta: kaikilla n. kolmekymppisillä vajaa 100m2 omistusasunto Helsingin kantakaupungissa pitkän sillan paremmalla puolen, on merkkilaukkua ja -kenkää, kalliita ulkomaanmatkoja kesällä ja talvella (Jenkit, Etelä-Amerikka, Japani, Sveitsi, Monaco jne.), Michelin-illallisia, purje- ja moottoriveneitä, designhuonekaluja ja kotisiivoojia. Ehkä meillä luksus on sitä, että voimme laittaa rahaa vielä hitusen muuta keskiluokkaista ystäväpiiriämme huolettomammin menemään, kun velkaruuvi ei ole yhtä kireällä kuin toisilla, kiitos perinnön.

Vierailija
173/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loma-asunto välimerellä. Loma-asunto suomessa. Kaunis vaimo.

Komea mies! Se on luksusta

Vierailija
174/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan mitään muuta kuin että käyn kerran viikossa kampaajalla. Muuten tuttavapiirini tekee samanlaisia - joidenkin mielestä "luksusasioita" kuten lauantaibrunssit, viikonloppumatkat jne.

Mitä se kampaaja tekee kerran viikossa hiuksillesi? Ihan uteliaisuudesta kyselen, kun itsellä on pitkä tukka jota tasoitan itse. Mietin, että olisiko kiva jos kampaaja pesisi, laittaisi kampauksen kerta viikkoon. En ehkä ihan ymmärrä..

Minä myös käyn kampaajalla joka keskiviikkoaamu.

Hiukset pestään ja föönataan. Minulla on tärkeitä asiakastapaamisia loppuviikolla ja haluan näyttää hyvältä. Kampaajani tekee ohuille hiuksilleni ihmeitä 14 eurolla.

Kuuden viikon välein tukka muotoillaan ja raidat laitetaan kolmesti vuodessa.

Vierailija
175/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on komea ja iso kollikissa.

Vierailija
176/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on talo Toscanassa, mutta eipä siitä kauheasti iloa ole, kun siellä niin harvoin tulee käytyä. Järkevintä ois kai myydä pois, ei vaan raaski.

Ei tämä nyt omasta mielestä ainakaan mitään ihmeellistä ole, monilla on asuntoja ulkomailla.

Vierailija
177/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yhdessä Helsingin parhaista alueista omistusasunnosta, josta minulla ei ole senttiäkään velkaa, kiitos perinnön. Ottaisin kyllä elävän äidin paljon mieluummin kuin ne rahat, että en tätä kyllä mitenkään luksuksena pidä.

Vierailija
178/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asunto järven tuntumassa, toinen metsän keskellä ja kolmas ison kaupungin keskustassa.

Vierailija
179/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättimäiset timantit sormuksissa. Isoin ihan itse ostettu.

Vierailija
180/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kunnanjohtaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän