VilleMerisen itkut, kaukana siitä mitä eduskunnassa kaivataan
Ettekö te oikeasti näe läpi tuon teatterin? Instaan vaan postaa typeriä sanoja tunteellisella musiikilla.
Tuonne on valittu tekemään politiikkaa, ei nostamaan omaa häntäänsä.
Miten tuollainen yksilö johtaisi maata tosipaikan tullen? Tai meidän yhteisiä asioita?
Jos jo äänen nostostakin pahastutaan.
Tyypin some täynnä vaan outoa vihjailua.
Ja typerät kannattajat taputtavat käsiään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Muista tehdä vastaavia aloituksia myös vastapuolen edustajista.
Minkä vastapuolen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vastapuolen?
Kerro toki mikä se vastapuoli on?
Persut? Osa demareista? Mikä?
Merisen mukaan se on demarit. Niistähän tuo jatkuvasti itkee.
Hmmm. Perusasioiden kunnossa oleminen on tärkeä asia.
Kyllä poliitikotkin ja avustajansa ovat ihmisiä. Jos perusasiat kusee, niin miten niitä muita asioita voisi tehdä kunnolla?
Ihan asiaa tuo Ville puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vastapuolen?
Kerro toki mikä se vastapuoli on?
Persut? Osa demareista? Mikä?
Merisen mukaan se on demarit. Niistähän tuo jatkuvasti itkee.
Opettele kirjoittamaan lauseet peräkkäin ilman turhia rivivälejä.-eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä poliitikotkin ja avustajansa ovat ihmisiä. Jos perusasiat kusee, niin miten niitä muita asioita voisi tehdä kunnolla?
Moni tavallinen ihminen joutuu kestämään paljon pahempaa ja pitkäaikaisempaa kiusaamista koulussa tai työpaikalla. Itsellänikin on siitä kokemusta. Niin vain joutuu puremaan hammasta ja kestämään. Nuo eduskunnan väitetyt häirinnät tuntuvat aika lumihiutalejutuilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei puhu.
Jos on seurannut sen uraa "poliitikkona" niin se on vaan ollut jatkuvaa itsensä esille tuontia somessa, leikannut klippejä seuraajilleen ihasteltavaksi (Ja aina joku musiikki taustalla emotionaaliseksi vaikuttamiseksi).
Milloin itkettää töihin meno, milloin on mikäkin pielessä.
Koko ajan minä minä minä, minulle kerrottiin, minä minä.
Ei mitään itse kansasta.
Jos joku tosipaikka tulisi niin menisi peiton alle itkemään varmaan.
Voisitteko kuvitella tuon neuvottelemassa vaikka muiden maiden johtajien kanssa tässä maailman tilanteessa?
Ville on ennen kaikkea somettaja,jonka pitää olla pääosassa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
En myöskään tiedä kuka tässä on se vastapuoli. Itse sanoisin että Merisen vastapuoli on tässä todellisuudessa demareiden johto vaikka ns virallisesti sen pitäisikin olla muut puolueet. Eikä Merinen mitä ilmeisimmin vaikuta olevan ainoa demari kenen vastapuoli on oman puolueen johto. Sakea soppa, ei voi muuta sanoa.
Tämä sama remontti pitäisi saada muuallekin kuin vain eduskuntaan.
Esimerkiksi sairaaloihin, joissa lääkärit käyttäytyvät kuin alaastelaiset tarkkikset osaa henkilökuntaa kohtaan.
Aseman väärinkäyttö ja kiusaaminen pois, kiitos.
Viittaatko siihen tekoitkuun josta jo aikaa? Vaikuttaa muutenkin melko narsistiselta tyypiltä ja jotenkin todella luihun oloinen.
Puoluepoliitikoiden aikaansaannoksia nykyiset eeettiset-, yhdenvertaisuus- ja tasa-arvokoulutukset työpaikoilla ovat. Oma pesä on kuitenkin sotkuinen, ulospäin jeesustellaan.
Toivottavasti löytyy tarpeeksi turvallinen tila jostain hänelle, mutta epäilen suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi sairaaloihin, joissa lääkärit käyttäytyvät kuin alaastelaiset tarkkikset osaa henkilökuntaa kohtaan.
Itsekin olen saanut tällaista todistaa kolmen erikoislääkärin toimesta. Huutamista ja työntekijän nöyryyttämistä yleisön edessä.
Tämä kohu on erittäin hyvä todiste kuinka tunteet politiikassa aiheuttaa vain ongelmia.
Tunteet ei kuulu politiikkaan koska muuten ei saada mitään kipeitä päätöksiä tehtyä mitkä on kuitenkin pakko tehdä ennen kun me ihan kaikki olemme kusessa koko yhteiskuntaa myöten
Demarit täällä puolustelemassa työpaikkakiusaamista ja seksuaalista häirintää :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä kohu on erittäin hyvä todiste kuinka tunteet politiikassa aiheuttaa vain ongelmia.
Tunteet ei kuulu politiikkaan koska muuten ei saada mitään kipeitä päätöksiä tehtyä mitkä on kuitenkin pakko tehdä ennen kun me ihan kaikki olemme kusessa koko yhteiskuntaa myöten
Politiikassa faktat haudataan ensimmäisenä ja sen jälkeen tunteillaan mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tällä Merisen metodilla ksikki pienet mitättömätkin jutut nostetaan tapetille ja isot, vakavat jutut vesittyy, kun kaikki nostetaan samalle viivalle. Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tällä Merisen metodilla ksikki pienet mitättömätkin jutut nostetaan tapetille ja isot, vakavat jutut vesittyy, kun kaikki nostetaan samalle viivalle. Ei näin.
Jo on aikoihin eletty jos ei demarien puoluepamput saa rauhassa työpaikkakiusata ja häiritä seksuaalisesti!
Vierailija kirjoitti:
Demarit täällä puolustelemassa työpaikkakiusaamista ja seksuaalista häirintää :D
Seksuaalista häirintää ei voi verrata siihen, että joku joskus sanoo toiselle vähän ikävästi eduskunnassa.