Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Luksus-asioita" elämässäsi eli parempaa kuin keskimäärin tuttavapiirissä?

Vierailija
28.06.2017 |

Kertokaa. Ihan materialistista asioita. Ei siis luokkaa onnellisuus tai rakkaus tai terveys.

Kommentit (261)

121/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän silmälaseja (likinäkö kun on) mutta työpaikka maksaa lasit. Työpaikka maksaa myös hammaslääkärikäynnit, mikä ei ehkä niin tavallista.

Vierailija
122/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä vuonna käynyt kahdesti ulkomailla, vielä kaksi matkaa tulossa. Lähipiirini ei matkusta ollenkaan, paitsi yksi joka menee kerran vuodessa Turkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poni tyttärellä.

124/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, etten käy tavallisessa palkkatyössä vaan teen töitä kotoa käsin. Voin siis nukkua niin pitkään kuin huvittaa ja muutenkin säädellä työaikojani. Tiedän, ettei tämä ehkä kaikille ole luksusta, mutta minulle on. Kävin vuosia ankeassa toimistossa töissä ja vihasin aina niitä talviaamuja kun piti nousta pimeässä. Olin koko ajan väsynyt.

Toki tässä on kääntöpuolensa, kuten epävarmat tulot, mutta toistaiseksi olen hyväksynyt sen.

Joka sana niinkuin minun elämä, myös tuo epävarmat tulot. :D

Vierailija
125/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
126/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin vuokrapalsta viljelyyn.

Vierailija
127/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei minulla ole töissä kova kiire ja stressi eikä tarvitse tehdä iltaisin/viikonloppuisin töitä, vaikka on ihan kohtuuhyvä palkka.

Vierailija
128/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla. Omistan kaksi asuntoa täällä. Kotonani on mm. uima-allas.

Vierailija
129/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla on mersu, sauna ja tilaa ponille.

Terkuin Hyacint

Vierailija
130/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä, mutta matkustelen silti paljon. 

Vierailija
131/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso talo ja uima-allas pihalla. Lämpötila ulkona +30C vuodet ympäriinsä. Ei tarvitse käydä töissä.

On tämän eteen töitäkin tehty mutta nyt nautitaan.

Vierailija
132/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena avoparina erotutaan helposti sillä, että löytyy hienoja autoja, asuntoja ympäri maailmaa ja raha ei lopu missään olosuhteissa kesken.

Mökki löytyy suomesta, jonka arvo n. 2milj

Vierailija
133/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari miltsuu pankkitilillä.

Vierailija
134/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Loma)asunto Välimerellä, missä voin piipahtaa tai oleilla miten kauan huvittaa. En ole ansiotyössä, muuten vakaa toimeentulo.

Vierailija
135/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias matalatuloisen perheen lapsi, opiskelija, en ole päässyt ikinä edes kesätöihin (saati muihin palkallisiin hommiin) ja kyllä minultakin löytyy kolmen tonnin pöytäkone ja takapihallinen omistusasunto Helsingistä. Ulkomailla käyn kolmesti vuodessa, Suomen muissa kaupungeissa joka toinen kuukausi.

Jo on kumma, jos suurin osa työssäkäyvistä aikuisista ei tätä elintasoa saavuta! Pari tonnia kaapii kasaan vaikka lapsuuden joululahjarahoista ja moninkertaistaa potin osakkeilla, kasvu tuplaantuu jos kumppaniksi löytyy joku, joka ei teininä pistänyt rahojaan haisemaan johonkin mopediin. Kaljaanko suomalaisilla menee kaikki rahat?

Vierailija
136/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari miltsuu pankkitilillä.

Niinhän me kaikki rikkaat säilytämme rahoja pankkitilillä. Heheh.

Vierailija
137/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin käydään syömässä kalliimmissa ravintoloissa, kuten Savoy ja Kämp, ja herkutellaan myös niillä viineillä, joista tyyris hinta muodostuu. En kerro muille, sillä laskun hinnalla pääsisi pikku matkalle, ja juuri ystävä kertoi, miten säästivät matkaansa eikä varaa käydä edes normiravintolassa. Mitä turhia sitä pahoittaa toisten mieltä. Käymme myös paljon mm kaupunkilomilla ja hotellit tasokkaita, ei säästellä tarvitse kuluissa. Hieronnassa käyn kerran viikossa, hoidoissa, varaa hankkia koruja jne. Niin ja olen rantamökin omistaja sekä myymässä lohkottua rantatonttia, kun on tilaa riittämiin muutenkin, ei jää silti mitään 2000m2 tonttia vaan ei naapureita lähettyvillä. 

Enkä huutele julki koska "kel onni on se onnen kätkeköön", ja toki ostan kalliimpia hyötylahjoja (toivottuja siis) perheelle, eli vanhemmat ja sisarukset, jaettu ilo on suurempi ilo. Seuraavana on matka syksyllä Karibialle sukeltamaan all inc. 

Vierailija
138/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto merinäköalalla, kaverit asuvat vähän huonomaineisemmissa lähiöissä.

Yleisesti paremmin varaa ostaa hintalappuja kummemmin tutkimatta, kaverit ovat pienituloisempia ja muutamat työttömiä.

Mahdollisuus matkustaa lomilla ja tehdä hintavampia kaukomatkoja. Muut kaverit eivät ole juuri matkustaneet Euroopan ulkopuolelle muutamaa Thaimaan reissua lukuun ottamatta. Yksi ei ole koskaan matkustanut vaikka haluaisi (ajattelin maksaa hänelle matkan kun täyttää pyöreitä).

Wau..olet ihana ihminen jos omasta onneata sen teet et kaverille matkan maksat:) hienoa ystävyyttä ja lähimmäisenrakkautta sinulta. Katma kyllä antaa hyvää sille joka antaa hyvää muille) mahtavaa kesää sulle!

Vierailija
139/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen avioliitto, todella hyvä mies. Terveet lapset, ja niin me aikuisetkin. Työpaikka on aika varma, antaa turvallisuutta. Hyviä ystäviä...

Vierailija
140/261 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon kalliita laukkuja ja kenkiä. Oikeastaan kukaan lähipiiristäni ei tunnista merkkejä ja eikä heitä ei kiinnosta pätkääkään kyseiset tuotteet. Ikinä en laukkujani/kenkiäni esittele tai kerro hintoja. Äitini saisi slaagin jos tietäisi että minulla on asusteita parilla kymmenellä tonnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi