"Luksus-asioita" elämässäsi eli parempaa kuin keskimäärin tuttavapiirissä?
Kertokaa. Ihan materialistista asioita. Ei siis luokkaa onnellisuus tai rakkaus tai terveys.
Kommentit (261)
Se, etten käy tavallisessa palkkatyössä vaan teen töitä kotoa käsin. Voin siis nukkua niin pitkään kuin huvittaa ja muutenkin säädellä työaikojani. Tiedän, ettei tämä ehkä kaikille ole luksusta, mutta minulle on. Kävin vuosia ankeassa toimistossa töissä ja vihasin aina niitä talviaamuja kun piti nousta pimeässä. Olin koko ajan väsynyt.
Toki tässä on kääntöpuolensa, kuten epävarmat tulot, mutta toistaiseksi olen hyväksynyt sen.
Köyhyysrajalla ja sain hankittua 200 euroa maksavan puseron. On muillakin tottakai eivät vain käytä kuin juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
2 ja puoli kuukautta lomaa koko perheellä.
Huoh, tulisin hulluksi jos perheen kanssa pitäisi olla 2,5 kk lomalla, mitä te teette kaiket päivät?
Jo aikuiset omilleen muuttaneet lapset.
Asunto ydinkeskustassa, ilta-auringon puolella.
Teen lyhennettyä työaikaa. Se on luksusta.
Olen keskituloinen eikä mulla jää mitään rahaa säästöön, kaikki menee mikä tulee. Luksusta on mielestäni ulkomaanmatkat, konsertit, ravintolaillalliset ym ja näihin panostan.
Moroccan oil tuotteet kotona arkikäytössä. Hiuksiin panostaminen muutenkin, koko perheellä. Tosin, miehellä "hiuksiin panostaminen" on hilseshampoo ja koko pään koneajo, mutta sainpahan senkin mokoman vaihtamaan axen kunnon shampooseen :-D
No, velaton omistusasunto
Unelmien opiskelupaikka
Töitä tarvitsee tehdä aika vähän
Kaunis sisustus, kallista ja halpaa sekaisin :D
Hyvä asuinalue, 15min matkaa Helsingin keskustaan
Paljon laadukkaita vaatteita ja kenkiä
5 lomamatkaa vuodessa kaukokohteisiin, sekä Eurooppaan.
Ihana mies
Laadukasta luomu ruokaa
Ei lapsia
Oma hevonen
Ikää 25 vuotta
Olen opiskelija, mutta pidän luksuksena sitä, että olen pystynyt ohessa matkkustelemaan ja ostamaan asioita, joita haluan. Tein tosin töitä opintojen ohella, mutta nyt kun jäin pois töistä tehdäkseni gradua, on tämäkin tuntunut luksukselta, kun ei tarvitse kysellä keltään vapaapäiviä tai muuta.
Muuta luksusta on lapsuuden kotitalo maalla ja perheen kiva kesämökki järven rannalla, jonne voin lähteä kaupunkia pakoon.
Minulla on kalliit ja kotimaiset huonekalut. Designklassikkoja. Muuten en vietä luksuselämää. En asu missään hienossa lukaalissa vaan vuokralla kerrostalossa. En ole edes korkeasti koulutettu. Olen pystynyt ostamaan huonekaluja säästöilläni.
Vierailija kirjoitti:
Iso vanha huvila saaristossa. Mies peri sen 19-vuotiaana. Muut käy ehkä vanhempien mökillä, meillä on oma paikka.
OT: Missä menee mökin ja huvilan raja mielestänne? Milloin kesäasunto on mökki ja milloin huvila? :D
En käytä naamakirjaa tai muuta sosiaalista mediaa.
Yli 100 hehtaaria metsää, joista iso osa hakkuukuntoista (peritty). Onhan se ihan kiva, että on "maata jalkojen alla", mutta toisaalta tästä seuraa myös työtä, vaivaa ja velvollisuuksia.
Naisellani megaluokan silikonitissit
Vierailija kirjoitti:
Loma-asunto välimerellä. Loma-asunto suomessa. Kaunis vaimo.
Perintörahalla omaisuutta? Hieno juttu!
Vierailija kirjoitti:
Naisellani megaluokan silikonitissit
Upeaa ja sopii hyvin minimunan kanssa.
Luksusta on, että meillä riittää, että minä teen hyvin vähän töitä. Maksimissaan muutaman päivän viikossa. Tämä on se luksus. Jos toisaalta tekisin töitä enemmän, voisi tähän kirjoittaa jotain muuta, mihin nyt ei ole varaa.
Kiinteistö Espanjassa.