Tällä palstalla totisesti löytyy demareille ymmärrystä
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt persu kestää. Todellakin äänestetään demarit ensi vuonna voittoon, siinä ei teidän itkut auta. Säälittävää tuollanen vikinä, keskittyisitte vaan niihin omiin skandaaleihinne ja mokiinne, niitä kyllä riittää - koko hallituskausi on ollut sellasta.
Demarit-syöpäläiset
Itse uskon kaiken olevan kutakuinkin väitteiden mukaista, vaikka minua on haukuttu virheellisesti vassariksi satoja kertoja, kun lukija ei ole tykännyt mielipiteestä.
Ei nyt onnistu teidän juonet. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt persu kestää. Todellakin äänestetään demarit ensi vuonna voittoon, siinä ei teidän itkut auta. Säälittävää tuollanen vikinä, keskittyisitte vaan niihin omiin skandaaleihinne ja mokiinne, niitä kyllä riittää - koko hallituskausi on ollut sellasta.
Sdp on okdettava eläinrääkkääjien puolue. Muistatko näkkäläjärven? Oksettava eläinrääkkääjä-murhaaja! En ikinä äänestä sdp:tä! 🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Kenen juonet?
Ei olla turvallisen tilan sukupolvea. Mua ei totta puhuen kiinnosta, vaikka Tuppurainen olis sanonut jollekin joskus vähän kipakastikin.
Politiikassa kiinnostaa asiat, ja ettei olla täysin elinkeinelämän vietävissä. Hyvä olla tiukka.
Sdp:n äänestäjät hyväksyvät eläinrääkkäyksen. Näkkäläjärvi. Miettikää mitä he tekevät omille lemmikeilleen? 🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen juonet?
Teidän persujen mustamaalaamisketjut.
Nyt taistellaan seuraavien eduskuntavaalien tuloksesta ja ensin sdp:n ehdokkaista vaaleihin. Kyllä siinä tunteet nousevat pintaan jo ei noustakaan oppositiosta pääministeripuolueeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla turvallisen tilan sukupolvea. Mua ei totta puhuen kiinnosta, vaikka Tuppurainen olis sanonut jollekin joskus vähän kipakastikin.
Politiikassa kiinnostaa asiat, ja ettei olla täysin elinkeinelämän vietävissä. Hyvä olla tiukka.
Mitä nyt olen ymmärtänyt, niin Lindtman ja Tuppurainen ovat tiukkoja vain oman puolueen vasemmistolaisemmalle tai periaatteellisemmalle väelle, elinkeinoelämää kohtaan käytös tulee varmasti olemaan ihan toista.
Odotan jo innolla kun Suomen ykkös ministerit ovat Antti-boy, Tytti ja Nasima.💪💕
Eihän täällä ole kuin kymmenittäin haukkumisketjuja.
Mulla alkoi yököttää niiden meno jo bilekohujen aikaan, kun runsasta juomista ja toisille huutamista normalisoitiin julkisuudessa. Kuinkahan moni nuori otti tästä esimerkkiä.
Nykyään nuoretkin on hyvin valveutuneita turvallisen tilan periaatteista mikä on minusta hieno suunta. Ei kenenkään tarvi sietää huonoa käytöstä toiselta, sehän opetetaan jo lastentarhassa. Ja jos mokataan, niin pyydetään anteeksi reilusti. Mielestäni esim työssä huutajat voisi miettiä omaa jaksamista ja tarviiko siihen tukea! Myös niitä kommunikaation taitoja voi opetella, varsinkin esihenkilöt!
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi yököttää niiden meno jo bilekohujen aikaan, kun runsasta juomista ja toisille huutamista normalisoitiin julkisuudessa. Kuinkahan moni nuori otti tästä esimerkkiä.
Nykyään nuoretkin on hyvin valveutuneita turvallisen tilan periaatteista mikä on minusta hieno suunta. Ei kenenkään tarvi sietää huonoa käytöstä toiselta, sehän opetetaan jo lastentarhassa. Ja jos mokataan, niin pyydetään anteeksi reilusti. Mielestäni esim työssä huutajat voisi miettiä omaa jaksamista ja tarviiko siihen tukea! Myös niitä kommunikaation taitoja voi opetella, varsinkin esihenkilöt!
Tuota noin, kyllä perskokkareetkin juoda osaavat vai pätkiikö muistisi? :D
Porukka on sokeaa ja laumassa elävää.
Jokseenkin säälittävää lässyttää persuista silloinkin,vkun lehdet uutisoivat demareiden tekemisistä. Tuo jatkuva persu sitä ja persu tätä on naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin säälittävää lässyttää persuista silloinkin,vkun lehdet uutisoivat demareiden tekemisistä. Tuo jatkuva persu sitä ja persu tätä on naurettavaa.
Mutku demarien pelikirjassa lukee, että huuda aina persu kun mahdollista, muuten ole hiljaa tai kiellä kaikki.