Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joskus ollut vaikea päästä eroon miehestä?

Vierailija
28.06.2017 |

Kuinka lopulta kävi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yleensä riittänyt, kun näyttäytynyt aamulla ilman meikkejä.

Vierailija
2/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Tapasin erästä miestä kahdesti seksin merkeissä, ja se oli mun puolelta pelkkää seksiä. Ilmeisesti mies sitten kuvitteli enemmän kun pommitti vielä monta kuukautta viesteillä vaikka tein selväksi etten halua mitään. Lopulta sanoin tiukasti että nyt lopeta se viestittely ja poista mun numero. Sen jälkeen ei ole hänestä kuulunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran. Tapasin erästä miestä kahdesti seksin merkeissä, ja se oli mun puolelta pelkkää seksiä. Ilmeisesti mies sitten kuvitteli enemmän kun pommitti vielä monta kuukautta viesteillä vaikka tein selväksi etten halua mitään. Lopulta sanoin tiukasti että nyt lopeta se viestittely ja poista mun numero. Sen jälkeen ei ole hänestä kuulunut.

Samanlainen kokemus. Viestejä tuli todellakin vielä kuukausien päästä.

Vierailija
4/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli luokseni ja oletti voivansa jäädä asumaan tänne. Olisi ehkä toiminutkin, jos kaikki olisi mennyt, kuten puhe oli eli hakee töitä ja maksaa osuutensa. Ehei, makoili päivät ja sitten alkokin rupesi maistumaan. Ensin olevinaan salaa ja kielsi tämän. Kaikenlaista selittelyä, ettei juuri nyt voi töitä hakea, vaikka täällä työllistyy heti.

Lopulta suivaannuin ja nostin kamat rappuun, kun ei muuten eroon päässyt. Yritti vielä perään kysellä, mutta pidin viileän linjan.

Vierailija
5/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä, joka oli kaikkea haluamaani tarvittaessa, mutta toinen puoli suoraan helvetistä. Oli vaikea jättää se. Lopulta myönsin itselleni miehen hulluuden ja poistin elämästäni.

Vierailija
6/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin eukolta avaimet, laitoin takin päälle ja työnsin ovesta pihalle. Kaikki noin minuutissa. Helposti kävi.

Vierailija
7/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti selitellä vieraitten naisten kuvien olemassa oloa kännykällään minun kuvieni joukossa. En kuunnellut, vaan ajoin pois. Helppoa, kun kyseessä minun asuntoni.

Aneli takaisin pääsyä, mutta miksi helv...

Vierailija
8/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä, joka oli kaikkea haluamaani tarvittaessa, mutta toinen puoli suoraan helvetistä. Oli vaikea jättää se. Lopulta myönsin itselleni miehen hulluuden ja poistin elämästäni.

Moi kulta! Mitenkä sulla nyt on mennyt? Jos rakkaus on huulluutta, niin hulluuteni myönnän, vaan helvetti oli vain omassa päässäsi! Kaikkea hyvää kuitenkin!

Vierailija
9/9 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kivoja miehiä Suomessa, kun näin vähän kokemuksia täällä, hyvä!