Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin mammat, suursiivoupäivä, antakaa mulle soveliaat kellonajat kerrostalopuuhiin

Vierailija
28.06.2017 |

Olen nyt tunnin verran järjestellyt tavaroita ja pyyhkinyt pölyjä ja pidän tässä nyt aamukahvitauon. Näyttää siltä, että moni on lomalla, koska parkkipaikalla on useita autoja, jotka ovat yleensä tähän aikaan jo lähteneet. Ainakin alapuolella ollaan lomalla. Ihan oikeasti, en halua häiritä liikaa. Pyykkiä ei ole kuin koneellinen pestäväksi, lakanat, joten ne ehtii myöhemminkin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuuluu tälläkin hetkellä, kun yksi naapuri imuroi, toinen pesee pyykkiä, kolmas vei kuivamaan ja joku laittaa ruokaa. Päälle tulee jonkun tupakankäryt sisälle. Eikä ole edes kaupungin vuokratalo.

Vierailija
42/45 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hiljaisuus 22-07, muina aikoina siivoan normaalisti. Itse olen iltaihminen, joten painottuu tuonne iltaan. Ei ole ikinä häirinnyt aamullakaan naapurien siivouspuuhat, vaikka joskus jotain hurinaa tai kolinaa kuuluu.

Kun tein remonttia, mistä lähti todella kova melu, työskentelin noin 9 ja 20 välillä. Silloin infosin naapureita etukäteen ja kyseessä oli rajattu aika, ei jatkuva toiminta. Remppamelu tietysti vituttaa kaikkia, mutta joskus sekin on vain tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onks täällä muka muitakin ihmisii?" LOL. SINUN rytmisi ei ole välttämättä muiden mukaista, joten niillä järjestyssäännöillä mennään.

Vierailija
44/45 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hiljaisuus klo 20-10, minusta tätä pitäisi noudattaa kaikissa kerrostaloissa.

Tää aikaväli on kotiäitejä varten, muut varmaan ei sit siivoakaan :). Kauhean pienestä te häiriinnytte, minä en herää imurin ääneeen. Olette varmaan junantuomia joilla on harjoitteluaika meneillään kerrostalossa. Alussa meidän taloyhtiössä jotkut juntit kotiäidit (ihan murteen perusteella) halusivat, että lapsiperheet saavat valita saunavuoron ensin. Uskomatonta. Muut maksaa asumisesta saman hinnan, ei mitään etuoikeuksia.

Vierailija
45/45 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskalta laitan yleensä koneen pyörimään. Imuroinnin voi minusta arkena aloittaa klo 9, pyhinä/vkl klo 10. Tiskaria millon vaan, se on niin hiljainen. Mattoja on soveliasta tampata klo 11-18 minusta, mutta se on vain oma mielipiteeni.

En ole kotona klo 11-18. Mihin aikaan minun on soveliasta tampata matot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi