Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin mammat, suursiivoupäivä, antakaa mulle soveliaat kellonajat kerrostalopuuhiin

Vierailija
28.06.2017 |

Olen nyt tunnin verran järjestellyt tavaroita ja pyyhkinyt pölyjä ja pidän tässä nyt aamukahvitauon. Näyttää siltä, että moni on lomalla, koska parkkipaikalla on useita autoja, jotka ovat yleensä tähän aikaan jo lähteneet. Ainakin alapuolella ollaan lomalla. Ihan oikeasti, en halua häiritä liikaa. Pyykkiä ei ole kuin koneellinen pestäväksi, lakanat, joten ne ehtii myöhemminkin.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys, olen siis itsekin lomalla vielä tämän viikon. Huominen on matonpesupäivä, jos on poutaa. Pe-La on muuta ohjelmaa, joten tänään pitää siivota. Mulla on perinne tehdä suursiivous viimeisinä lomapäivinä. 

Vierailija
2/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa voi imuroida aina - kellonajasta riippumatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on kohta puoli kahdeksan. Ei tarvi enää miettiä.

Vierailija
4/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän jälkeen please.

Vierailija
5/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies pyysi vain seksiä.

Vierailija
6/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen puoltapäivää niitä mattoja - joohan..?!!?

Vierailija
7/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen puoltapäivää niitä mattoja - joohan..?!!?

Miksei? Menen kyllä heti aamukuudelta pesemään ne matonpesupaikalle. Siinä lähin asumus on sadan metrin päässä. Ketä se häiritsee? 

Vierailija
8/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi klo 10-18 kiitos! Huomioi myös lasten päiväuniajat. Pesukone ei haittaa, kunhan et hiljaisuuden aikaan pese. Ei tavaroiden siirtelyä enää kahdeksan jälkeen.

Älä myöskään ravaa rapussa yhdeksän jälkeen.

Vierailija
9/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imurointi klo 10-18 kiitos! Huomioi myös lasten päiväuniajat. Pesukone ei haittaa, kunhan et hiljaisuuden aikaan pese. Ei tavaroiden siirtelyä enää kahdeksan jälkeen.

Älä myöskään ravaa rapussa yhdeksän jälkeen.

Talossa on tietääkseni vain kouluikäisiä ja yksi vauva, joka on niin pieni, että uniaikoja on mahdotonta tietää. Vauva lisäksi asuu 2. kerrosta alempana ja talon toisessa päässä. Vieressä asuu keski-ikäinen pariskunta, jolla on koira, jota kuulostavat usein käyttävän ulkona jo melko aikaisin. Alapuolella joku nuori mies, joka näyttäisi asuvan yksinään. En ole ainakaan muita nähnyt hänen kanssaan koskaan kulkevan. ap. Yläpuolella ei ole ketään, tämä on ylimmän kerroksen läpitalon päätyasunto. 

Vierailija
10/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta ottaa päähän, kun herää naapurin aamuimurointeihin. Minä kuittaan illalla sitten. Onneksi on kivat naapurit kuitenkin. Poraaminen on vielä pahempaa. Aina pientä remppaa välillä tai taulujen ripustusta. Odottakaas vaan oman asunnon keittiöremonttia. Kukin vuorollaan.

Vierailija
11/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta ottaa päähän, kun herää naapurin aamuimurointeihin. Minä kuittaan illalla sitten. Onneksi on kivat naapurit kuitenkin. Poraaminen on vielä pahempaa. Aina pientä remppaa välillä tai taulujen ripustusta. Odottakaas vaan oman asunnon keittiöremonttia. Kukin vuorollaan.

Mihin aikaan sinä imuroit? Minua ei ainakaan mikään yhdeksän jälkeen kuuluva ääni häiritse ja kymmenen jälkeen ei enää saa. ap

Vierailija
12/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ennen sitä kymmentä imuroin. Yhdeksän aikaan, ellei ole vieraita tulossa. Samalla pyörii pesukone ja käyn suihkussa sitten.

Vierailija
13/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hiljaisuus klo 20-10, minusta tätä pitäisi noudattaa kaikissa kerrostaloissa.

Vierailija
14/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurit valittavat positiivisessa sävyssä, kun mua ei koskaan enää näy koiravainaan tästä maailmasta poistuttua.

Vierailija
15/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hiljaisuus klo 20-10, minusta tätä pitäisi noudattaa kaikissa kerrostaloissa.

Eli mä en käytännössä saisi sellaisian työpäivinä, jolloin on illalla harrastuksia, tehdä juuri mitään kotitöitä, ainakaan pestä puuvillapyykkiä, kun kesto on reilu kaksi tuntia. Saako salilta tulla kotiin klo 20 jälkeen? En todellakaan jätä pesukonetta valvomatta. Kai suihkussa saa käydä? Aika mahdotonta muuten. Tuo sopii vain työttömien ja kotiäitien asuttamaan taloon tuollainen aika. 

Vierailija
16/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa on aika usein 07.00-23.00. Hesarin jakakin osaa olla tarpeeksi hiljainen, vaikka sen kuulee, jos on hereillä.

Vierailija
17/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden loukkaantuneen pariskunnan tiedän, jotka ihmettelivät, kun kerrostalossa ei vuorotyöläisenä voikkaan viettää päiväelämää. Saivat kaikkien vihat niskaan.

Vierailija
18/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalta laitan yleensä koneen pyörimään. Imuroinnin voi minusta arkena aloittaa klo 9, pyhinä/vkl klo 10. Tiskaria millon vaan, se on niin hiljainen. Mattoja on soveliasta tampata klo 11-18 minusta, mutta se on vain oma mielipiteeni.

Vierailija
19/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tamppaa mattoja koskaan. Imuroin ja tuuletan vain. Huomenna menen pesemään ne, julkisella matonpesupaikalle. Laitan jo illalla autoon valmiiksi. 

Vierailija
20/45 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pestä omatkin matot, tai osa niistä, vaan lykkään jälleen kerran ensi kesälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän