Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen suusta: "sullakin on alkanut pötsi pullottaa"

Vierailija
27.06.2017 |

Istuttiin sohvalla ja luin netistä läppärillä jotain uutista lihavuudesta. Mies sitten sivusilmällä näki otsikon ja sanoi noin. Olen nyt iteknyt varmaan tunnin putkeen vessassa piilossa. Miten mies voi olla noin ajattelematon minua kohtaan? :(

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus voi sattua, mutta ei sitä silti tarvitse aina ääneen sanoa. kaverille läheinen ihminen sanoi aina, että syö enemmän kun olet niin laiha. myöhemmin oli liian läski. sairastui bulimiaan ja muihin syömishäiriöihin.

Vierailija
42/58 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ukostasi tulee isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä?

Minä tässä yksi päivä harmittelin pikkuisen kun on maha kasvanut. Mies vastasi et oikein ihana massu on. Ihana valehtelija :)

Sun mieheltä puuttuu peruskäytöstavat ja kohteliaisuus (nämä nyt aika usein suomalaisilta miehiltä puuttuu...:/ )

Jaa niin, naisille pitää valehdella, jos kysymys on ulkonäöstä.

Ihan vastasvasti naiset kommentoivat ja vielä suoremmin.

Vierailija
44/58 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas taas. Kuinka sekaisin pitää olla, jos tuollaisesta menee tunnuksi poraamaan vessaan.

Ja kannattaa laihduttaa, jos ei kerran itsetunto kestä.

Vierailija
45/58 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä?

Minä tässä yksi päivä harmittelin pikkuisen kun on maha kasvanut. Mies vastasi et oikein ihana massu on. Ihana valehtelija :)

Sun mieheltä puuttuu peruskäytöstavat ja kohteliaisuus (nämä nyt aika usein suomalaisilta miehiltä puuttuu...:/ )

Useammin ne ihanat kätöstavaoiltaan jumalalliset ulkkikset on kyllä hävyttömyyksiä huutelemassa naisille kuin suomalaiset.

Vierailija
46/58 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totuus voi sattua, mutta ei sitä silti tarvitse aina ääneen sanoa. kaverille läheinen ihminen sanoi aina, että syö enemmän kun olet niin laiha. myöhemmin oli liian läski. sairastui bulimiaan ja muihin syömishäiriöihin.

Ei se mikään totuus ole. Jotkut miehet näkevät läskinä melkein minkä tahansa turvotuksen mikä sattuu naisella olemaan. Parempi kun aloittaja vaihtaa miestä kohteliaampaan.

Vierailija
47/58 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulit nettiin vollaamaan. 0/5.

Vierailija
48/58 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi ääneen minkä tiedät itsekin. Ei sitä nyt tietysti olisi tarvinnut noin töksäyttää. Mutta ei hän varmasti tarkoittanut sitä loukkaukseksi vaan se oli vain toteamus. Ei lihominen ole mikään luonnonlaki vaan voit pysäyttää sen miettimällä ihan rehellisesti kuinka paljon ja mitä syöt. Unohda kehopositiivisuus tai kohta sulla ei mahdu vaatteet päälle. Mä olen itse kamppaillut kanssa ylipainon kanssa koko ikäni. Välillä maha vähän pullottaa ja välillä laihdutan taas normaali painoon. Ei tosta kannata masentua. Olen nähnyt kuinka näillä fittness kissoillakin elämäntavat repsahtavat välillä ja ilmestyy muitakin kuin salilla hankittuja muotoja. Siitä olen ylpeä etten ole kuitenkaan koskaan lihonut ihan tolkuttomaan kuntoon.

Vierailija
49/58 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpööö

Vierailija
50/58 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä?

Tai sitten toinen mies tykkää pullottavasta vatsasta ja toinen ei

Kukaan ei tykkää siitä. Monet valehtelee tykkäävänsä, että toiselle jäisi hyvä mieli.

Kyllä jotkut tykkää. Satun olemaan hoikka nainen, mutta tykkään pyöreistä miehistä. Jotenkin aina rasittaa ihmiset, jotka ilmoittavat omat mieltymyksensä kaikkien mieltymykseksi. Täytyy olla melkoinen ego.

Vierailija
51/58 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu

Vierailija
52/58 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaan itkemään sen takia että mies nyt sattui sanomaan hienovaraisesti että olet lihonut. :D Toivottavasti tuo nyt pistäisi miettimään sitä ettei se maha kasva enempää. Ei se ole terveellistä sinullekaan. N38

Vierailija
53/58 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kiitos kulta, olen raskaana ! 

Vierailija
54/58 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä, ota joku tahdikas. Tai sitten sanot hänelle mitä ajattelet ja lähdet kahden viikon matkalle ulkomaille suoraan.

Vierailija
55/58 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä?

Useammin ne ihanat kätöstavaoiltaan jumalalliset ulkkikset on kyllä hävyttömyyksiä huutelemassa naisille kuin suomalaiset.

Kertoopa tosi hyvää suomalaismiehistä, jos he näyttävät hyvältä vain kehittymättömistä maista tuleviin verrattuna.

Vierailija
56/58 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jajajaja

Vierailija
57/58 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies hienotunteisesti vähättelee naisensa lihomista. Tälläkin palstalla on nähty avauksia, jossa nainen kyselee, miksi mies yrittää lihottaa häntä. Siksikö, ettei hän enää kelpaisi muille? Mieliksi on vaikea olla....

Vierailija
58/58 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva