Miehen suusta: "sullakin on alkanut pötsi pullottaa"
Istuttiin sohvalla ja luin netistä läppärillä jotain uutista lihavuudesta. Mies sitten sivusilmällä näki otsikon ja sanoi noin. Olen nyt iteknyt varmaan tunnin putkeen vessassa piilossa. Miten mies voi olla noin ajattelematon minua kohtaan? :(
Kommentit (58)
Ja miehesi sixpäkki on moitteettomassa kunnossa? Pyykkilaudasta puhumattakaan? Omituista, että monen miehen mielestä naisella pitäisi olla maha kuopalla sisään päin, mikä on normaalipainoisella sula mahdottomuus. Ja mikä hulluinta, monella vaatijalla itsellään on jo melkoinen nahkakuula keskivartalossa.
Mieheni on hankkinut vuosien mittaan itselleen elintasovatsan, mutta ei tulisi mieleenkään sanoa hänelle tuollaista lausetta. Hän on ihan normaaliälyinen ihminen, jopa älykäs, joten kyllä hän on perillä lihomisestaan. Hän myös itse päättää laihduttaako vatsan pois vai ei, en vaadi häntä mukaan lenkille kanssani. Minulle hän on rakas ja komea aina. Ihmiset, joiden rakkaus on kiinni siitä kuinka palljon tai vähän läskiä rakkauden kohteen ympärillä on, ovat inhottavia, eivätkä tiedä rakkaudesta todellisuudessa mitään.
Ex-mieheni tokaisi suihkussa ettei toi sun mahan tarttis yhtään enempää kasvaa, oli kyl perää mut se tyyli miten sen sanos😐....joten vastasin ettei toi sun kärpäsen kiitoradankaan päälaelle tartte enempää kasvaa😂
Mutta jos sua itseä vaivaa (jos se vatsa nyt pömpöttää) niin yritä pysyä kuosissa itsesi takia.
Itse olen ollut vyötäröstä hoikka, mutta nyt on uimarengas. Vaikea saada pois kun on laiska. Inhottaa ja mieli maassa vatsamakkaroiden vuoksi.
Minä arvostaisin. Tai siis, oma puoliso hörähti ja sanoi nuo täsmälleen samat sanat reilu vuosi sitten. Olisi silloin pitänyt kuunnella, viisi kiloa olisi ollut helpompi karistaa kuin 15. :( onneksi hän ei varsinaisesti välitä siitä miltä näytän. Huomautti oikeastaan siksi että tietää miten paljon näin vaivaa laihtuakseni, nyt päästin taas itseni repsahtamaan.
Aloita lenkkeily. Nyyhkimällä vessassa hukkaat vain aikaasi.
Joskus keski-ikäisellä naisella tuo pötsi ei ole ihan niin huono juttu kun voisi kuvitella. Joillekkin se jopa sopii. Tietyissä asennoissa se kyllä roikkuu pahannäköisesti mutta ehkä sitä ei tarvitse kattella.
- Miäs
Ihmettelen kyllä, miten kaikenlaiset hysteeriset loukkaantujat ja muut vastaavat löytävät parisuhteen. Mä olen tasapainoinen, normaali ja itsenäinen, eikä kukaan mies kiinnostu. Ehkä pitäisi olla dramaattisempi ja skitsompi. Ei tulis mieleenkään parkua vessassa tuntia tollasen asian takia.
Vau! Olisipa minun mieheni älynnyt sanoa tuon jo siinä vaiheessa, kun pötsi vähän pullotti. Olisin ehkä tajunnut tehdä jo silloin jotain itselleni. Kiltti kun oli, piti suunsa kiinni ja antoi minun siten paisua muodottomaksi möhkäleeksi. Ajattelin, että kelpaan sellaisena kuin olen. No, ero tuli sitten osittain siitäkin syystä.
No, uusi mieheni kyllä sanoo ja pidän siitä, koska a) en halua enää ikinä olla läski ja b) hänellä ei ole pötsiä
Tässä kohtaa täytyy pohtia seuraavia asioita:
1. Onko miehellä itsellään pötsi? -> ei oikeutta sanoa -> jätä se sika
2. Onko miehellä itsellään pötsi, mutta tekee asialle jotain? -> osittainen oikeus sanoa (ei viikon jälkeen) -> liity mukaan ja pidä mölyt mahassasi -> pidä mies
3. Onko miehellä itsellään sixpack? -> Jos on ja jos et tee asiallesi jotain, sillä on kohta joku misu kainalossa -> pidä mies
Eli, jos sinulle on ilmaantunut pötsi, tee asialle jotain, koska et halua ainakaan läskistyä. Ratkaisusi miehen suhteen tee ylemmän mukaan
minake kirjoitti:
Vau! Olisipa minun mieheni älynnyt sanoa tuon jo siinä vaiheessa, kun pötsi vähän pullotti. Olisin ehkä tajunnut tehdä jo silloin jotain itselleni. Kiltti kun oli, piti suunsa kiinni ja antoi minun siten paisua muodottomaksi möhkäleeksi. Ajattelin, että kelpaan sellaisena kuin olen. No, ero tuli sitten osittain siitäkin syystä.
No, uusi mieheni kyllä sanoo ja pidän siitä, koska a) en halua enää ikinä olla läski ja b) hänellä ei ole pötsiä
Tässä kohtaa täytyy pohtia seuraavia asioita:
1. Onko miehellä itsellään pötsi? -> ei oikeutta sanoa -> jätä se sika
2. Onko miehellä itsellään pötsi, mutta tekee asialle jotain? -> osittainen oikeus sanoa (ei viikon jälkeen) -> liity mukaan ja pidä mölyt mahassasi -> pidä mies
3. Onko miehellä itsellään sixpack? -> Jos on ja jos et tee asiallesi jotain, sillä on kohta joku misu kainalossa -> pidä mies
Eli, jos sinulle on ilmaantunut pötsi, tee asialle jotain, koska et halua ainakaan läskistyä. Ratkaisusi miehen suhteen tee ylemmän mukaan
Jos ei itse tajua miltä näyttää, on jotenkin hidas. Ei ole toisen homma (eikä oikeus) vahtia ja kertoa missä mennään. Katsokaa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä?
Minä tässä yksi päivä harmittelin pikkuisen kun on maha kasvanut. Mies vastasi et oikein ihana massu on. Ihana valehtelija :)
Sun mieheltä puuttuu peruskäytöstavat ja kohteliaisuus (nämä nyt aika usein suomalaisilta miehiltä puuttuu...:/ )Tai sitten toinen mies tykkää pullottavasta vatsasta ja toinen ei
Kukaan ei tykkää siitä. Monet valehtelee tykkäävänsä, että toiselle jäisi hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan merkitystä, missä hengessä asia sanottiin. Oliko ajattelematon heitto ja hän muuten arvostaa sua ja koet pitävän sua kauniina? Vai onko sulla yleisesti sellainen olo, että et enää kelpaa hänelle etkä ole hyväksytty omana itsenäsi? Että pitäisi olla parempi, jotta kelpaisi? Vähän kokonaisuus ja sävy ja tarkoitus ratkaisevat, mikä olisi normaali reaktio tuohon.
Jos kumppani on lakannut pitämästä huolta itsestään, miksi sitä pitäisi hyväksyä, kannustaa, kiittää, ja vielä valheella?
"sullakin on alkanut...."
Eikö tuo "kin" viittaa että jollkin muullakin on se pötsi pullistnut eli miehellä itsellään?
Willendorfin Venus
http://www.ancient-wisdom.com/Images/willendorfa.jpg
Rubensin naiset
Oikeasti.. miksi seurustelet sen miehen kanssa vai poikasen? Eroa jos kommentoi kylmästi ja tylysti. Vatsassasi ei ole mitään vikaa.
vaimoni sanoi minulle juuri, että minulla on liian pieni muna. nyt oon kaks tuntia istunu vessassa ja itkeny. miten kukaan voi sanoo noin julmaa.
Vierailija kirjoitti:
vaimoni sanoi minulle juuri, että minulla on liian pieni muna. nyt oon kaks tuntia istunu vessassa ja itkeny. miten kukaan voi sanoo noin julmaa.
No munalle ei oikein voi mitään, mutta läskille voi.
Meikä tykkäis jos olis pötsi - paali kuivaa heinää riittäisi safkaksi pitkäksi aikaa ja se olisi täyttä proteiinia(pötsin eliöstö muutaa selluloosaa proteiiniksi).