Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suusta: "sullakin on alkanut pötsi pullottaa"

Vierailija
27.06.2017 |

Istuttiin sohvalla ja luin netistä läppärillä jotain uutista lihavuudesta. Mies sitten sivusilmällä näki otsikon ja sanoi noin. Olen nyt iteknyt varmaan tunnin putkeen vessassa piilossa. Miten mies voi olla noin ajattelematon minua kohtaan? :(

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sun pötsi alkanut pullottaa?

Vierailija
2/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli ihan oikeassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä?

Minä tässä yksi päivä harmittelin pikkuisen kun on maha kasvanut. Mies vastasi et oikein ihana massu on. Ihana valehtelija :)

Sun mieheltä puuttuu peruskäytöstavat ja kohteliaisuus (nämä nyt aika usein suomalaisilta miehiltä puuttuu...:/ )

Vierailija
4/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko asia niin?

Vierailija
5/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä?

Minä tässä yksi päivä harmittelin pikkuisen kun on maha kasvanut. Mies vastasi et oikein ihana massu on. Ihana valehtelija :)

Sun mieheltä puuttuu peruskäytöstavat ja kohteliaisuus (nämä nyt aika usein suomalaisilta miehiltä puuttuu...:/ )

tai sitten sillä on sellainen hullu ajatus että suhteessa asiat puhuttaisiin niinkuin ne on

Vierailija
6/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla voi vähän pömpöttää, etenkin jos on juuri syönyt vähän enemmän. Mitä siitä!

Vierailija
7/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap on nyt aivan liian herkkä. Kuka itkee jossain vessassa ja vielä tunnin? Tuollaisesta asiasta?

Vierailija
8/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on juntti, mutta mitä ihmettä sinä istut vessassa piilossa tunnin? Voisiko tuosta vaikka jutella? Rohkaistu nyt ulos vessasta, vai odotatko miestä dramaattisesti anelemaan sinua tulemaan ulos?

Vierailija
9/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin pötsi alkanut pullottaa, kuten miehellänikin. Aina välillä kuittaillaan ja ollaan tohkeissamme aloittamassa lenkkiharrastusta. Ulos asti ei olla päästy kuin koiran kanssa!

Vierailija
10/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä?

Jauhat peruskäytöstavoista ja heti perään haukut suomalaiset miehet. 

Vierailija
11/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ilmeisesti totuuden sana, kun noin osui ja upposi. Eli nyt mars mars lenkkipolulle vain! Ja hyvä kun nousit siitä sohvalta, siellä se pätsi ei varmasti pienene.

Vierailija
12/58 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi nyt hyvä tietää, puhuiko mies totta vai tarua. Pötsi ei kyllä ole kiva sana ihmisen vatsasta käytettynä, mutta on niitä pahempiakin varmaan. Ja mahtoiko ap esim. moittia jonkun muun olemusta, oliko juttu mitä hän luki sellainen, jossa puhuttiin jonkun toisen painosta ja mies kommentoi siihen, että on se tuo sunkin pötsi vähän paisunut. 

Vierailija
13/58 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvässä suhteessa voi keskustella ihan mistä tahansa. Ei ole mitään kiellettyjä aiheita mitä on pakko välttää. Tuon kommentin merkitys riippuu tosi paljon asiayhteydestä. Neutraalina tosiasian toteamisena sinänsä ihan hyväksyttävä. Jos sopii käytävän keskustelun aiheeseen. Yleensä ihmisillä ei ole tarkoituksena satuttaa toista.

Tykkään itse sellaisesta luonnollisen huolettomasta avoimuudesta.

Vierailija
14/58 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin se pötsi alkanut pullottaa, samoin kuin miehellä. Päätettiin yhdessä alkaa käymään salilla, ja syömään enempi kasviksia :D kesähaasteena mahdollisimman vähän punaista lihaa

Vierailija
15/58 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka niin anna asian olla. Jos mahasi oikeasti pullotta niin laihduta.

Vierailija
16/58 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästi sanottu mieheltä.. mutta että vessaan itkemään? Oisit ladannut ukolle jotain takaisin. Tai selvittänyt että häiritseekö sun pötsisi pullotus miestä kovastikin sen jälkeen kertonut miehelle missä menee sulle huomauttelun ja kommentoinnin rajat. Jatka pötsistä puhumista, silittele masuasi lempeästi ja rakastavasti ja röllötä sohvalla maha valtoimenaan, housun nappi auki, paita vähän ylös nostettuna niin että maha voi vapautuneesti rellottaa. :) x) 

Vierailija
17/58 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä?

Tai sitten toinen mies tykkää pullottavasta vatsasta ja toinen ei

Vierailija
18/58 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sanon ja aiheutan pahan mielen kuin että ottaisin eron 5v päästä kuin akka on niin läksi

Vierailija
19/58 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan merkitystä, missä hengessä asia sanottiin. Oliko ajattelematon heitto ja hän muuten arvostaa sua ja koet pitävän sua kauniina? Vai onko sulla yleisesti sellainen olo, että et enää kelpaa hänelle etkä ole hyväksytty omana itsenäsi? Että pitäisi olla parempi, jotta kelpaisi? Vähän kokonaisuus ja sävy ja tarkoitus ratkaisevat, mikä olisi normaali reaktio tuohon.

Vierailija
20/58 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä mies näyttää?

Olen nuoresta lähtien ihmetellyt lihavia ja rumia terassikarjuja, jotka solvaavat lastensa ja lastenlastensa ikäisten naisten ulkonäköä näyttäen itse kammottavilta. Mikä saa kuvottavan näköiset miehet kommentoimaan ikävästi heitä huomattavasti paremman näköisiä naisia?

Typeryys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi