Surettaa Allsång på Skansenia katsoessa kuinka paljon enemmän ruotsalaisissa on iloa kuin suomalaisissa
Ero on järkyttävä. Musiikkikin on oikeaa musiikkia, eikä jotain suomalaista junttimusaa kuten Irwin, Juice tai Leevi.
Onneksi olen saamassa tutkintoani pian valmiiksi, mikä mahdollistaa työllistymisen ulkomaille melko hyvin.
Kommentit (94)
Me suomalaiset olemme juroa ja melankoolisuuteen taipuvaistaa kansaa. Emme ole turhan naurajia.
"Ruotsalaisia emme ole, venäläisiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis suomalaisia."
J.V. Snellman kirjoitti vuonna 1861
Pakko oli ottaa toi Pakarisen höpötys pois. Taittuu toinen kotimainen hyvin, että ymmärrän kyllä.
Siinäpä se on otsikossa: tämäkin asia surettaa.
Menehän siis osallistumaan 25.7 Allsång på Tövis -tapahtumaan ja jakamaan iloa:)
Kiva verrata tätä niihin hula-hula-tanssijoihin!
Onneksi AP.n viesti vaikutti onnelliselta ja positiiviselta😂
Onhan nuo ruotsalaiset miehet huomattavasti tyylikkäämpiä. On tuollakin tuulipukuja, mutta ei sentään Karjala-lippiksiä. Tosin tiedä vaikka tuulipukuiset olisivat suomalaisia.
Suomalaiset olisivat varmasti aika apaattisen näköisiä, kukaan ei uskaltaisi laulaa ja muutenkin olisi ankea tunnelma.
Minulla ei ole mitään iloisia ruotsalaisia ja Hannan höpötystä vastaan. Minua vain surettaa, että tuo ohjelma on siirretty ykkösen draama- paikalle. Ei ole kiinnostanut aiemminkaan, eikä kiinnosta nytkään. Että digiluu digilei, nyt vaihtui kanava.
Niin suomalaista, surkutella kun Ruotsissa on kaikki paremmin. :D
Allsång på Skansen, joka kesä yhtä mukava katsoa.
Pahinta tuon ohjelman suomiversiossa olisi suomalaiset artistit: Ellinoora, Sanni, Arttu Lindeman, Mikael Gabriel, HesaÄijä...
Ja ruotsalaisiakin pidetään vielä maailmalla synkkinä introvertteinä. Oikeastaan tämän ominaisuuden ajatellaan olevan kaikissa Pohjoismaissa yhteinen, mutta kyllähän suomalaiset vetävät sen ihan uusiin ulottuvuuksiin.
Onneksi voi katsoa Ruotsin TVstä ilman Pakarista ruotsiksi ilman mitään kikkailua.
Mukava kuitenkin nähdä, että ruotsalaisetkaan eivät osaa laulaa. :D
Niin, sit, ku joku on positiivinen niin kaikkia surettaa ku se on niin ylipirtee (kuten vaikka Koriseva, Robin, Taavitsainen, )
Mulle tää ohjelma tuottaa onneksi iloa. Ihana kesäinen ohjelma. Haluan ehdottomasti osallistua tuohon Taivassalon tapahtumaan.
Ja romanttisiakin ovat :)
Juontaja on huono.
Ruotsi on suurempi ja rikkaampi kuin Suomi. Ruotsalaiset ovat rikkaampia ja paremman nököisiä suomalaiset. Pari sotahistoriaan liittyvää juttua. Ja skandigeenit.