Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti lapsettoman harrastukset ovat yhtä merkityksellisiä kuin lapset vanhemmalle! Koettakaa, mammat, ymmärtää

Vierailija
27.06.2017 |

Olen vasta tällä palstalla oppinut, että joillekin harrastukset ovat vain ajan tappamista. Minulle ne ovat intohimo ja se mittari, jolla mittaan elämäni onnistumista. Jos minulla ei ole riittävästi vapaata aikaa harrastuksilleni, elämäni on täysin tyhjää.

Olisi aivan hirveää jumiutua vuosikausiksi tilanteeseen, jossa töistä palatessa ei odottaisi rauhoittuminen siistissä ja hiljaisessa kodissa ja kaikista ikävistä vastuista ja velvoitteista vapaa loppuilta, jonka saan käyttää mieleni mukaan juuri niihin asoihin kuin haluan.

Kuinka moni palstan vanhemmista pystyy harrastamaan vapaasti 15–20 tuntia viikossa joka viikko? Harkitsen lapsia sitten, kun joku kertoo, miten tämä onnistuu perheelliseltä. :)

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos nyt vakavasti puhutaan niin, jos olisin jotain halunnut tulenpalavasti harrastaa niin en olisi tehnyt lasta. Mutta en halua harrastaa mitään, korkeintaan lukemista, niin elämääni sopii hyvin perheenlisäys.

Näinhän se yleensä menee, ja lasten kannalta hyvä niin. Sinä saat toivon mukaan vanhemmuudesta sen, mitä minä saan harrastamisesta. AP

Vierailija
142/142 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos nyt vakavasti puhutaan niin, jos olisin jotain halunnut tulenpalavasti harrastaa niin en olisi tehnyt lasta. Mutta en halua harrastaa mitään, korkeintaan lukemista, niin elämääni sopii hyvin perheenlisäys.

Näinhän se yleensä menee, ja lasten kannalta hyvä niin. Sinä saat toivon mukaan vanhemmuudesta sen, mitä minä saan harrastamisesta. AP

Luultavasti saan jopa hieman enemmän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme