Viikko mökillä ilman seksiä
Joo mieheni kanssa parisängyssä lomalla nukuttiin. Ei tehnyt elettäkään seksin suuntaa, vaikka suoraan sanoin haluavani. En sitten enempää viitsinyt ruonata. Kerran masturboinn, kun oli ongella. Lapset nukkui pihalla aitassa, eli mahiksia olisi ollut enemmäm, kuin kotona. Mitä pitäis ajatella?
Kommentit (11)
Sinä siis vain sanoit, että haluat kikulia? Aikamoista romantiikkaa.
Ei kai miehesi ole mikään kassatäti, joka pyynnöstä ojentaa arpalipun. Herätä kumppanisi halut, jos mielit sänkypuuhiin.
Lapset ovat kolmatta viikkoa sukulaisilla kyläilemässä. Rouvaa ei ole seksi kiinnostanut lainkaan. Mitä pitäisi ajatella?
Vaihtamalla paranee. Seitsemän vuotta ilman, mutta vaihdoin ja nyt on tarjolla aina, kun haluttaa. Ja olen nainen..
Outoa touhua. Viettele se miehesi, jos ei kelpaa niin siirry eteenpäin ja vaihda miestä. Miksi kiduttaa itseään jos ei ole tyytyväinen? Ei se eroperhe ole aina niin huono ratkaisu.
Viikko ilman seksiä..???!!!
Viime kerrasta vuosi!
Ja olen nainen..
En tiedä millainen liittonne on ollut aikaisemmin, mutta itselläni on halut hävinneet vuosien varrella, kun vaimo tyrmäsi noin 95% ehdotuksista. Nyt sitten on kummastellut, kun minä en jaksa enää oikein innostua asiasta.
Ei tuo nyt niin vakavaa ole...yksi viikko! Mies oli lomalla ja nähtävästi ei ollut mitään haluja seksin suhteen sinun kanssasi. Onneksi sinulla on toimivat kädet niin olisi voinut pitää omaa kivaa vaikka joka päivä. Mieskin varmaan ongella veivasi mulkkua.
Joo, täällä kaksi vuotta ilman. Ero on vireillä.... t. n 40
Täällä yli 2,5 vuotta ilman ja ero vireillä. Nainen 38v.
Satatuhatta vitun alapeukkua. Itsellä 9 vuotta edellisestä kerrasta.