Törmättiin miehen työkäveriin kaupassa
Mies on tuntenut naisen yli kymmenen vuotta, olivat opiskelukavereita ja aikoinaan samassa työpaikassa ja nyt taas samassa isossa työpaikassa. Eivät ole päivittäin tekemisissä. Aina vuosien varrella olen kuullut nimensä ja välillä olen ollut vähän mustasukkainen väleistään, mies kun on mun aikana aina ollut estynyt naisseurassa, mutta omaa kuitenkin laajan naiskaveripiirin töiden kautta, enkä tunne heistä ketään. No, nyt sitten kaupassa törmättiin tähän vanhaan kaveriin ja oli outoa. Nainen ei esitellyt itseään mulle, mies ei esitellyt häntä mulle, he puhua pälättivät ihan hemmetin hermostuneena toisilleen ja nainen oli tulipunaisena. Olin siinä vieressä täysin ilmaa. Alansa on vielä semmoinen, jossa oikeasti pitää pysyä hermo, jostain syystä sain pasmat sekaisin. Oon ihan ihmeissäni. Ei ole ihan normaalia.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
P***ee se sitä. Case close!
*d
Työkaveri on vaan ujo, eikä ole tottunut näkemään miestäsi töiden ulkopuolella. Finnish nightmares.
En ole pirttihirmu ollenkaan, ehkä just liian sinisilmäinen? Ap
Milemmilla on paniikkihäiriö.
Ei saa alkaa tuijottaa, jos toinen punastuu.
Panee 101% varmuudella. Ei kuulu kuitenkaan sulle, koska työpaikka säädöt jää työpaikalle.
Sillä akalla kostui alkkarit heti kun näki miehesi ja posket tulipunaisena yritti pysyä normaalina kun olit paikalla. Muuten olisivat heti menneet kaupan vessaan tai autoon panemaan. NIIH!
Ei oikeasti mutta kyllä sen vaan aistii jos pelissä on muutakin kuin pelkkä kaveri/työsuhde.
Just tuollainen hermostunut höpöttäjä oli meidän naapuri kun oli ihastunut mieheeni...minä olin ilmaa.
Uusi yritys, kun kuitenkin tiesit kenestä on kysymys, niin eikö teidät ole esitelty jo?
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri on vaan ujo, eikä ole tottunut näkemään miestäsi töiden ulkopuolella. Finnish nightmares.
Mulle tuli sama mieleen. Mä olisin just tollanen punaisena pälpättäjä ja kaikki normaalit esittäytymiset ja muut unohtuisivat hermostuksissa. Lopun iltaa tuskailisin, mitä oikein sanoinkaan ja vielä ennen nukahtamista nolostelisin asiaa. Olen finnish nightmaren prototyyppi, en mikään kiinni jäänyt rakastajatar *haha* :O
10, Tiesin hänet valmistujaiskuvasta ja kysyin mieheltä tietysti kuka hän oli.
Vierailija kirjoitti:
Sillä akalla kostui alkkarit heti kun näki miehesi ja posket tulipunaisena yritti pysyä normaalina kun olit paikalla. Muuten olisivat heti menneet kaupan vessaan tai autoon panemaan. NIIH!
Ei oikeasti mutta kyllä sen vaan aistii jos pelissä on muutakin kuin pelkkä kaveri/työsuhde.
Just tuollainen hermostunut höpöttäjä oli meidän naapuri kun oli ihastunut mieheeni...minä olin ilmaa.
Ai kamala mitä musta on mahdettu ajatella vähän siellä sun täällä....
Mulla vähän vastaava kokemus miehen työkaverinaisen kanssa. Mun ja miehen (ja siis tietysti myös tämän naisen) ammattialat sivuavat toisiaan ja satuimme kaikki kolme samaan projektitiimiin. Ensitapaamisilla miehen työkaveri oli hermostuneen oloinen eikä oikeen tervehtinytkään minua, vaikka muiden projektin jäsenten kanssa jutusteli ihan luontevasti. Muutaman viikon kuluttua (tiimi siis kokoontui 1-2 kertaa viikossa) nainen alkoi palavereissa tuijottelemaan minua jotenkin ylimielisen oloisena, puhuessani otti aina kyllästyneen ilmeen, huokaili pienesti ja näpräsi kynsiään.
Aikani tuota käyttäytymistä ihmettelin itsekseni, lopulta mun kollegakin otti asian kanssani esille, että on ollut huomaavinaan tuon naisen käytöksessä jotain outoa minua kohtaan.
Nainen oli kuitenkin minulle entuudestaan täysin vieras, olen alallani kokenut ja ammattitaitoinen, arvostetukin, asiaa pohtiessani en näistä palavereista siis löytänyt syytä ylenkatseeseen. Katsoin asiaa miltä kantilta hyvänsä, alkulähde käytökseen tuntui olevan mieheni ja tämän naisen välillä.
Mieheltä en tähän päivään mennessä ole saanut kannanottoa asiaan. Väitti tuolloin, ettei ole huomannut naisen käytöksessä mitään erikoista, eikä lain myöntänyt asialla olevan mitään tekemistä hänen kanssaan. Totuutta tuskin koskaan saan selville, mutta epäily miehen ja tämän naisen suhteesta ja suhteen laadusta jäi vaivaamaan.
15, on kyllä tosi ärsyttävää. Mitä hittoa työpaikoilla tapahtuu, olisi kiva tietää.. ap
Naisella varmaan paniikkihäiriö. Mulla kans ja on ihan tuskaa jos näen yllättäen jonkun tutun kaupassa. Pälätän hermostuneena ja naama punaisena. Mieheesi varmaan hermostui naisen käytöksestä ja siitä että tietää sun olevan mustasukkainen.
Veikkaan että toi sun kyttääminen ja mustasukkasuus ajaa ukon kokonaan pois. Ite kysyisin ukolta suoraan, enkä välittäis paskaakaan toisen akan eleistä. Jos on ihastunut ni olkoot, sunha se pitäs tietää mitä on SUN ja SUN UKON välit. Ei muiden :)
Saattoi ärsyttää työkaverin näkeminen siviilissä, eivätkä välttämättä ole tottuneet keskustelemaan mistään työn ulkopuolella. Minua toisinaan vähän nyppii jos näen työtuttuja kun olen vapaa- ajalla toimittamassa omia juttujani tai ostoksiani, moikkaan vaan nopeasti ja jatkan matkaa enkä todellakaan jää juttelemaan enkä odota enkä halua että minua edes esitellään puolisolle. Ei vaan jaksa jauhaa työasioita silloin kun siitä ei saa palkkaa.
Ehkä he tietävät millainen pirttihirmu sinä olet?