Voiko tavalline mies saada esim. Tiia Elgin kaltaista ihanuutta vai pitääkö olla joku jasperpääkkönen?
Tavallinen nainen voi toki saada komean miehen, mutta toimiiko sama toisin päin?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä ihmeellistä jasper pääkkösessä muka on :D
On Elgin exä
Aa... Otsikkoon vastaten niin ei sitten kannata edes olla jasperpääkkönen, erohan siitä tulisi
Tiia Elg on tavallinen nainen, Jasper Pääkkönen on tavallinen mies.
Eihän tämmöiseen voi noin vastata, kun ei tajua koko Elgin ihanuutta : DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Elgin exä
Aa... Otsikkoon vastaten niin ei sitten kannata edes olla jasperpääkkönen, erohan siitä tulisi
Mulle kelpaisi 7 vuoden suhde Tiia Elgin kanssa. Olen kateellinen Jasperille, joka sai panna nuorta Tiiaa niin monen vuoden ajan.
Ei ole mahdollisuuksia varsinkin kun kuvien perusteella Yiia on erittäin tietoinen siitä kuinka hyvännäköinen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Elgin exä
Mulle kelpaisi 7 vuoden suhde Tiia Elgin kanssa. Olen kateellinen Jasperille, joka sai panna nuorta Tiiaa niin monen vuoden ajan.
Et sä sitä seitsemää vuotta jaksaisi kun ajattelet pelkällä munallasi. Mitäs jos luolamies menisit tänään vaikka kirjastoon ja tekisit vaihteeksi jotain järkevää?
No Jasper Pääkkönen "sai" Tiia Elgin, tavallinen mies ei. Eli ei voi. Tavallinen mies sais kyllä naisen niin halutessaan, mutta sille ei kelpaa kuin haavekuvat/saavuttamattomissa olevat naiset.
Keittiö psykologi on sitä mieltä, että tavallinen mies välttelee sitoutumista ja sen takia haaveilee mahdottomista. Lisäksi tavallinen mies leikkii uhria sen sijaan, että tekis asialle jotain. Ei siinä saahan sitä elämänsä noinkin tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Tiia Elg on tavallinen nainen, Jasper Pääkkönen on tavallinen mies.
Niinpä, luulisi aikuisen ihmisen jo tämän tajuavan. Lopettakaa julkkisten palvominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Elgin exä
Et sä sitä seitsemää vuotta jaksaisi kun ajattelet pelkällä munallasi. Mitäs jos luolamies menisit tänään vaikka kirjastoon ja tekisit vaihteeksi jotain järkevää?
Höh. Emmä haluu mennä kirjastoon, mä haluun Tiia Elgin. 6 vuottakin kelpais.
Aurinkoisin kesäterveisin, luolamies
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollisuuksia varsinkin kun kuvien perusteella Yiia on erittäin tietoinen siitä kuinka hyvännäköinen on.
No näytä mulle hyvännäköinen yli 30v nainen, joka ei tiedä olevansa hyvännäköinen, niin mä näytän sulle Hunks-tanssijan, joka ei nypi kulmakarvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näytä mulle hyvännäköinen yli 30v nainen, joka ei tiedä olevansa hyvännäköinen, niin mä näytän sulle Hunks-tanssijan, joka ei nypi kulmakarvojaan.
Kirjoitinkin että erittäin tietoinen. Ei kaikki hyvännäköiset naiset seiso tissit tanassa sen näköisenä että katsokaa kuinka sexy olen.
Mitä luulet, voiko tavallinen nainen saada vaikkapa Ian Somerhalderin kaltaisen komistuksen, vai pitääkö olla joku Nikki Reed?
Niinpä.
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/medium_teaser/s3/2016…
No todellakin voi. Molemmat eksäni ovat paremman näköisiä, vaikka eivät edes mitään hyvännäköisiä olleet.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin voi. Molemmat eksäni ovat paremman näköisiä, vaikka eivät edes mitään hyvännäköisiä olleet.
Jaa-a. Mitenkähän on jos valitsisit eksistäsikin huonomman kuvan mitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, voiko tavallinen nainen saada vaikkapa Ian Somerhalderin kaltaisen komistuksen, vai pitääkö olla joku Nikki Reed?
Niinpä.
Mitä "niinpä"? Miksei voisi saada? Olihan Jesse Williamsillakin tavisvaimo. Ja hauskaa, että Tiian Elgin verrokiksi pitää ottaa maailmanluokan mies, kun ei mammoille perus peterfranzenit kelpaa. :D
http://www.wetpaint.com/wp-content/uploads/2016/06/jesse-williams-wife-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä nyt oikeasti voi kuvitella, että joku mies käytti aikaansa siihen, että löytäisi Tiiasta mahdollisimman epäedullisen kuvan, jotta pääsisi sen tänne linkkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole huono kuva. Tuossa hän vaan hymyilee ja näyttää hymyillessään Alexander Stubbilta. Kaunis hymy on tärkein asia naisessa.
Voi. Jos on helvetin hauska tai helvetin rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä nyt oikeasti voi kuvitella, että joku mies käytti aikaansa siihen, että löytäisi Tiiasta mahdollisimman epäedullisen kuvan, jotta pääsisi sen tänne linkkaamaan?
No ei siihen paljon aikaansa tarvinut kuluttaa, kun minä joka en tiennyt kuka tämä Elg on, tein Google-kuvahaun ja katsoin juuri tuota samaa alkupään hakutulosten kuvaa kuvaa että no tuossa on huono kuva mimmistä, jo ennenkuin se tänne linkitettiin.
Täällä nyt joku taas jaksaa jauhaa. Tiia on aivan ihana ♥
Ihan sama vaikka sä et tykkää, ei tarkoita että muut olis samaa mieltä.