Väärä ilmianto, ja kunnianloukkaus
Eräs ihminen jota en edes tunne tai ole missään tekemisissä on tehnyt minusta 2 rikosilmoitusta (laiton uhkaus ja kunnianloukkaus jotka ovat siis ihan puppua) ja yrittänyt lahjoa erään alaikäisen todistamaan. Tämä alaikäinen kertoi tästä poliisille ja olen nyt tekemässä rikosilmoitusta väärästä ilmiannosta ja kunnianloukkauksesta koska tämä henkilö kertoilee minusta loukkaavia ja paikkaansa pitämättömiä asioita virkaihmisille. Olisko iltalehti kiinnostunut koska kyseinen ihminen on nuorisokodissa töissä?
Kommentit (10)
Ei ketään kiinnosta kukaan random kaheli
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta kukaan random kaheli
Tämäkin varmaan totta mutta työpaikkansa ja asemansa puolesta tällainen voisi kiinnostaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysy lehdestä, ei täältä.
Tämä on kuin lehdet tai tarkoitit varmaan media koska tavan ihmiset päättää pitkälti mitkä jutut myy ja kiinnostaa. Ap
Tee itse rikosilmoitus kunnianloukkauksesta. Sinun kunniaasihan on loukattu
Saanko kysyä mikä on ollut aihe. Mistä tehty rikosilmoitus ja miten loukattu kunniaa?
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä mikä on ollut aihe. Mistä tehty rikosilmoitus ja miten loukattu kunniaa?
Itseasiassa en edes tiedä koska ko. rikosilmoitusta en ole vielä nähnyt eikä poliisi ole ottanut yhteyttä. Sen verran tiedän että olen mukamas uhannut häntä väkivallalla ja etsinyt hänen osoitettaan ja väitti että hänellä on todistaja. Hän siis koetti lahjoa alaikäistä poikaa mutta poika puhui tästä poliiseille. Sanoi pojalle että saat rahaa tästä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tee itse rikosilmoitus kunnianloukkauksesta. Sinun kunniaasihan on loukattu
Väärä ilmianto ainakin lähtee ja kunnianloukkas. Ap
Up