Älkää laitatko lasten synttäreitä sunnuntaille!!!
Ne pilaavat leppoisen päivän, jolloin voisi mennä esim Ikeaan tai asioille kauemmas. Aikuisetkin paremmin juhlatunnelmissa la iltaisin! La iltapäivä on hyvä🥰👍
Kommentit (64)
Mulla taas on lauantaisin yleensä jotain tekemistä. Sunnuntai ilta hyvä
Kaikki meistä eivät elä niinkuin sinä. Toiset meistä tekevät töitä lauantasin, ajatella.
Me taas tykätään lauantaisin touhuta perheenkin kanssa kaikenlaista mutta muuten ihan sama, saahan sitä vain olla rauhassa sunnuntainakin synttäreistä huolimatta.
Kutsuja päättää, milloin heille on hyvä järjestää. Vieras päättää, tuleeko vai ei.
Miksi on tärkeää käydä sunnuntaisin Ikeassa?
Sunnuntai sopii useimmille. Ap ei vaan sitten vie lapsiaan jos ei käy, varsinkin kun syy on "halutaan mennä Ikeaan".
Lauantai-iltapäivän ohjelma pilaa koko viikonlopun. Tympii, kun niitä synttäreitä järkätään lauantaisin.
Mulle on ihan sama milloin on mitäkin juhlia, mutta sunnuntai on melkein parempi kuin lauantain. Viikonlopuksi ei voi oikein lähteä minnekään jos on jotain lauantaina mutta voi aivan hyvin olla pe-su reissussa, mökillä tms jos sunnuntaina on juhlat.
Kuinka konseptoituja teidän viikonloppunne on, jos yhdet synttärit heilauttaa rutiinia? Vähän rentoutta tohon Oy Perhe Ab -touhuun.
Vie lapsi synttäreille ja mene sinne ikeaan yksinäsi. Lapsi on onnellisempi.
Sunnuntaina nimenomaan! Perjantaina ja lauantaina tehdään muita juttuja.
Mieluummin vaikka kahdet synttärit kuin ikinä Ikeaan.
Mitä leppoisaa on Ikeassa käymisessä? Kamala paikka.
Piti just ehdottaa samaa että vie lapsen synttäreille ja pääsee omille asioille. 😊 Kyllä sellainen minulle sopisi.
Ap tekee eritavalla kuin valtaosa. Valtaosa tekee noita reissuja nimenomaan lauantaisin. Sunnuntaisin löysäillään ja voidaan käydä vaikka synttäreillä.
Miksi lapsen synttärit pitää juhlia joku muu päivä kuin se oikea päivä on? Tätä en ymmärrä. Siskoni pitää välillä lapsensa synttärijuhlat jopa kuukauden erolla oikeaan päivään. Mikä teidän perheen menoissa on niin tärkeää, ettei lapsi saa juhlia oikeana syntymäpäivänään? Jos äiti on iltavuorossa niin iskä järkkää kaverisynttärit silloin torstaina.
Mä en käy misään sunnuntaina. Teen joitakin kotihommia ja valmistaudun tulevaan työviikkoon.
Ihan hyvä päivä. Lapsi synttäreille ja vanhemmat kotiin nussimaan.
Lauantain meno pilaa koko viikonlopun. Sunnuntai on pilalla jo muutenkin kun alkaa valmistautuminen arkeen.
Mitä hemmettiä? Sinunko vaatimusten mukaan pitäisi mennä? Ehkä sunnuntai on ainoa päivä vuorotyöläisten arjessa, jolloin vapaa järjestyy kohtuulliseen aikaan?