Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tavalline mies saada esim. Tiia Elgin kaltaista ihanuutta vai pitääkö olla joku jasperpääkkönen?

Vierailija
26.06.2017 |

Tavallinen nainen voi toki saada komean miehen, mutta toimiiko sama toisin päin?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3848 kirjoitti:

No fat chicks 4 me kirjoitti:

Jos suoraa vastausta kaipaat, niin kyllä. Pitää olla jasperpääkkönen.

Mitkä ovat perustelut tälle? Tiia Elg on 150-senttinen pikkunainen, jolla hevosnaama ja pitkät hampaat. Sanotaanko näin, että kovinkaan moni jasperpääkkönen ei huolisi.

Mun mielestä Tiia on kyllä ihan kaunis, mutta totta on se että tv:stä katsoessa ei tajua pituutta. Livenä näyttää erilaiselta kuin 170 cm pitkät.

Vierailija
42/56 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/medium_teaser/s3/2016…

No todellakin voi. Molemmat eksäni ovat paremman näköisiä, vaikka eivät edes mitään hyvännäköisiä olleet.

Jaa-a. Mitenkähän on jos valitsisit eksistäsikin huonomman kuvan mitä löytyy.

Et sä nyt oikeasti voi kuvitella, että joku mies käytti aikaansa siihen, että löytäisi Tiiasta mahdollisimman epäedullisen kuvan, jotta pääsisi sen tänne linkkaamaan? 

No ei siihen paljon aikaansa tarvinut kuluttaa, kun minä joka en tiennyt kuka tämä Elg on, tein Google-kuvahaun ja katsoin juuri tuota samaa alkupään hakutulosten kuvaa kuvaa että no tuossa on huono kuva mimmistä, jo ennenkuin se tänne linkitettiin.

Jaaaa nyt kun kävin uudestaan katsomaan ja katsoin läpi niin paljon kuin scrollattavaa löytyi, niin tuo todella oli huonoin kuva. Mutta onnea vain tämän langan aloittaneelle kaverille, jos hän on seurustellut jopa kahden tätä paremman näköisen naisen kanssa:

http://4.bp.blogspot.com/-C-p5E69MWZg/VXA4EZcmiyI/AAAAAAAAH4Q/y6MKeOlWK…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi, jos et ole julkkis. Taitaa Tiia Elgkin kuulua siihen porukkaan, jolle kelpaa lähes kuka vaan (jopa Karalahti ;), jos on julkkis ja etenkin varakkaampi henkilö kyseessä. Toisaalta Tiia Elgiä kauniimpia naisia on ja paljon, joille kelpaa ihan tavallinen mies.

Vierailija
44/56 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3848 kirjoitti:

Mitkä ovat perustelut tälle? Tiia Elg on 150-senttinen pikkunainen, jolla hevosnaama ja pitkät hampaat. Sanotaanko näin, että kovinkaan moni jasperpääkkönen ei huolisi.

Mun mielestä Tiia on kyllä ihan kaunis, mutta totta on se että tv:stä katsoessa ei tajua pituutta. Livenä näyttää erilaiselta kuin 170 cm pitkät.

Mä taas en ymmärrä miksi niin monet naiset kuvittelee vain pitkien naisten olevan hyvännäköisiä. Todella monet miehet tykkää nimenomaan pienistä ja siroista naisista. Tiia on juuri sellainen, kaunis pienikokoinen nainen.

Itse en niinkään tykkää pitkistä ja kookkaista naisista, makunsa kullakin.

Ja ei tartte tulla sanomaan että lyhyen miehen itsetunto ei kestä pitkiä naisia, ei se niin mene. Monella pitkällä miehellä on pienikokoinen nainen, edelleen se on se sirous ja tyttömäisyys kun viehättää.

Vierailija
45/56 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5916 kirjoitti:

Täällä nyt joku taas jaksaa jauhaa. Tiia on aivan ihana ♥

Ihan sama vaikka sä et tykkää, ei tarkoita että muut olis samaa mieltä.

Ja toisin päin. Väittäisin, että enemmistö tämän maailman miehistä valitsisi jonkun toisen kuin Tiian.

Vierailija
46/56 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlata kun en tiennyt kuka tuo henkilö on. Ihan taviksen näköinen nainen, kasvot ovat symmetriset mutta leukaperät harvinaisen leveät. Nenä on littana ja aika ruma. Meikki on ihan viimeisintä villitystä mitä näkyy lähes jokaisella naisella jolla on instagram. Jos haluaa laitetun naisen kannattaa myös itse olla sliipattu, toiset naiset taas tykkää rentuista että saavat tuntea itsensä ylivertaisiksi.

Vierailija
47/56 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3848 kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä miksi niin monet naiset kuvittelee vain pitkien naisten olevan hyvännäköisiä. Todella monet miehet tykkää nimenomaan pienistä ja siroista naisista. Tiia on juuri sellainen, kaunis pienikokoinen nainen.

Ja ei tartte tulla sanomaan että lyhyen miehen itsetunto ei kestä pitkiä naisia, ei se niin mene. Monella pitkällä miehellä on pienikokoinen nainen, edelleen se on se sirous ja tyttömäisyys kun viehättää.

Ei tarvitse edes olla pitkä, 165cm nainen voi olla todella kaunis, mutta se on vaiettu tosiasia että pitkät naiset ovat näyttävämpiä.

Ja se, että on pitkä, ei myöskään tarkoita ettei voisi olla siro. Katso malleja ja missejä, lähes poikkeuksetta siroja.

Eli nyt yleistät, että kaikki pienet naiset olisivat ihanan siroja, vaikka nekin ovat itse asiassa aika harvassa. Muutama kilo näkyy nimittäin pienissä naisissa heti, pidemmissä ei niinkään. Yleistät myös, että kaikki pitkät naiset olisivat kookkaita.

Itse kyllä törmään enemmän pariskuntiin, joissa pitkällä miehellä on myös pitkä tai ainakin keskimittainen nainen.

Vierailija
48/56 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet, voiko tavallinen nainen saada vaikkapa Ian Somerhalderin kaltaisen komistuksen, vai pitääkö olla joku Nikki Reed?

Niinpä.

Et kai tosissasi vertaa suomalaista B-luokan tavisnäyttelijää Hollywoodin miestähteen?

Vierailija
49/56 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Jasper Pääkkönen "sai" Tiia Elgin, tavallinen mies ei. Eli ei voi. Tavallinen mies sais kyllä naisen niin halutessaan, mutta sille ei kelpaa kuin haavekuvat/saavuttamattomissa olevat naiset.

Keittiö psykologi on sitä mieltä, että tavallinen mies välttelee sitoutumista ja sen takia haaveilee mahdottomista. Lisäksi tavallinen mies leikkii uhria sen sijaan, että tekis asialle jotain. Ei siinä saahan sitä elämänsä noinkin tuhlata.

Tiia Elgillä on tälläkin hetkellä joku ihan tavis, lyhyt latinojuurinen mies. Tiia Elg ei ole sellainen henkilö, joka olisi haavekuva tai saavuttamattomissa.

Vierailija
50/56 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3848 kirjoitti:

Ei tarvitse edes olla pitkä, 165cm nainen voi olla todella kaunis, mutta se on vaiettu tosiasia että pitkät naiset ovat näyttävämpiä.

Ja se, että on pitkä, ei myöskään tarkoita ettei voisi olla siro. Katso malleja ja missejä, lähes poikkeuksetta siroja.

Eli nyt yleistät, että kaikki pienet naiset olisivat ihanan siroja, vaikka nekin ovat itse asiassa aika harvassa. Muutama kilo näkyy nimittäin pienissä naisissa heti, pidemmissä ei niinkään. Yleistät myös, että kaikki pitkät naiset olisivat kookkaita.

Itse kyllä törmään enemmän pariskuntiin, joissa pitkällä miehellä on myös pitkä tai ainakin keskimittainen nainen.

No itse yleistit, että 170 cm pitkät näyttäisivät aina jotenkin paremmilta. :D Makuja on monia ja kaikilla ei ole sama maku kuin sinulla.

Vierailija
51/56 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllä lyhyt ja sirous on 5/5. Hyi saakeli kun paistaa kateus monesta viestistä.

Vierailija
52/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa olisin ollu tuo vartija, joka ei jostain syystä osannut arvostaa onnenpotkuaan.

Ap

Huuliherpes kiittää 😬

Vierailija
53/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehet ikkasee jonkun julkkiskaunotarten perään, sittenne tulee tänne itkemään, kun eivät kelpaa edes tavisnaisille? Eivät saa edes pullukoilta mätsejä Tinderissä? Miksi tavisnaisten pitäisi antaa teille yhtään mitään, kun oikeasti haikailette jonkun megabillun perään? Mitä tavis- ja rumat naiset teiltä saa muuta kuin jumpun juu x3 panon? Ei mitään muuta. Sovitaanko, että pysytte sinkkuina ja vemputatte noiden megabillujen kuville, ja jätätte meidät muut naiset rauhaan.

Vierailija
54/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä tehdä niinkin, että iskee jonkun kylän rumimman haahkan, jota kukaan ei oo pannu kahdeksaan vuoteen, vie se kämpille ja heittää selälleen sänkyyn. Sitten levittää päälle Tiia Elgiä esittävän julisteen ja panee alla olevaa haahkaa.

Seuraavana päivänä kehuu henkseleitä paukutellen kavereilleen, kuinka tuli pantua Elgin Tiiaa. Saa hienosti kaverit kateellisiksi.

Miksi kylän rumin haahka haluaisi panna kanssasi? Olet ruma, vastenmielinen ihminen ja huono panemaan.

Vierailija
55/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan googlettaa kun tunne näitä suomalaisia "kuuluisuuksia".

Ihan tavallinen suomalainen nainen,  kyllä tuon näköisen pitäisi helpostikin löytyä. Eri asia sitten menetkö kaupaksi.

Vierailija
56/56 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia Elgistä tulee aina Anna Anka mieleen. Ihan kaksoisolento.