Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin epätoivoinen mies

Vierailija
26.06.2017 |

Ilmeisesti tajunnut, että olen sinkkunainen ja menettänyt tämän myötä pasmansa totaalisesti. Tuntuu kuvittelevan, että jos tulen häntä vastaan pihalla olen tulossa juttelemaan hänelle. Tai kun pysähdyn seisomaan kännykän kanssa, tuntuu kuvittelevan, että odotan häntä siihen juttusille. Kerran käännyin autolla taloyhtiön pihaan ja hän huomasi tämän jo kaukaa, josta saman tien alkoi hirveä vaivautunut vääntelehtiminen, vaikka ajoin vierestään AUTOLLA. Oikein erikseen käveli vielä perään katsomaan viedessäni autoa parkkiin. Tuli mieleen, tarkistiko rekkarin ja teki sen myötä omat salapoliisityönsä.

Todella creepyä. Hrrr. Vaikuttaa väkivaltarikolliselta kaiken lisäksi. Enää en tervehdi, koska tuntuu käsittävän senkin ihan väärin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että ehkä sinä itse tulkitset miehen käytöstä väärin?

Vierailija
2/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille pesää.

Juu, lukkopesää. Suoraan kettingillä ohimolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, on ihan selvä narsisti. Saat paremman miehen ihan helposti!

Vierailija
4/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, että ehkä sinä itse tulkitset miehen käytöstä väärin?

Olen. Mutta näitä omituisia tilanteita sattuu jatkuvasti, joten en usko, että se olen minä jonka päässä heittää. Kaikkea en tähän viitsi tunnistamisen pelossa kirjoittaa, mutta juu. Esim. se, kun käveli autoni perään varta vasten katsomaan, ei ilmeisesti tajunnut, että näin koko jutun vaikka mukamas katsoin kännykkää. Minulla oli aurinkolasit päässä, joten hän ei nähnyt huomaavani hiippailunsa taustapeilistä kyllä.

Vierailija
5/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myös mieleen voisiko olla linnasta vapautunut, kun niin herkästi imee signaaleja? Olen tervehtinyt häntä iloisesti ja matkustanut samae hissillä, jossa puhuttelin häntä kohteliaan asiallisesti. Enää en uskalla tervehtiä, ei ole tainnut tottua sellaiseen. Enkä mene samaan hissiinkään.

Vierailija
6/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kyllä taas varsinainen Sherlock.

Vierailija
7/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on kyllä taas varsinainen Sherlock.

Voi kun tietäisit! *huokaus*

Vierailija
8/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tämä nyt vaikuttaa siltä, että ap itse on vähän ihastunut mieheen. <3

Vierailija
9/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vainoajasi" on ilmeisesti laitosväestöä. Tarkista / tarkistuta mikä laitos on ollut kyseessä

Vierailija
10/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"vainoajasi" on ilmeisesti laitosväestöä. Tarkista / tarkistuta mikä laitos on ollut kyseessä

Siltä minustakin tuntuu. Siis en usko, että välttämättä mt-potilas kyseessä, vaan lähinnä tietyn tyyppistä tottumattomuuta hänen käyttäytymisessään on. Aivan kuin olisi just päästetty ihmisten ilmoille jostain. Tiettyjen asioiden vuoksi uskon myös, että asunnon on virallisesti vuokrannut joku toinen henkilö, mutta hän asuttaa sitä.

Hiukan huolestuttaa..

Vierailija
11/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, voin kuvitella tilanteesi Ap.

Itse työskentelin yhden kesän R-kioskilla ja siellä kävi kaiken maailman hiippareita. Yksi 60 v mies yritti ottaa musta kuvia ja kertoi että on vähän ihastunut muhun, en tiedä miten mutta se äijä oli niin vastenmielinen. Aina tuijottamassa hyllyjen välistä yms. Sitten yksi haiseva ja likainen avohoitopotilas yritti jotenkin iskeä mua, keskustelu meni suunnilleen näin.

Minä: Hei, tässä vaihtorahat.

Äijä: Halusin nyt vain tehdä selväksi että olen kiinnostunut sinusta.

M: Hehheh, okei no kiva.

Ä: Niin että lähdetäänkö ulos?

M: Se ei kyllä onnistu, mulla on miesystävä, sori.

Ä: Okei.

10 minuutin tuijottelun jälkeen kahvipisteellä tämä mies tulee takaisin.

Ä: niin mä oon siis Bi, että kaikki kyllä käy mulle jos ymmärrät.

Mitä helvettiä... Ok..

Enkä todellakaan ole mikään inhottava bitch, puistattaa vaan tietyt ihmiset, varsinkin tollaset kuolaavat hullut.

Vierailija
12/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, voin kuvitella tilanteesi Ap.

Itse työskentelin yhden kesän R-kioskilla ja siellä kävi kaiken maailman hiippareita. Yksi 60 v mies yritti ottaa musta kuvia ja kertoi että on vähän ihastunut muhun, en tiedä miten mutta se äijä oli niin vastenmielinen. Aina tuijottamassa hyllyjen välistä yms. Sitten yksi haiseva ja likainen avohoitopotilas yritti jotenkin iskeä mua, keskustelu meni suunnilleen näin.

Minä: Hei, tässä vaihtorahat.

Äijä: Halusin nyt vain tehdä selväksi että olen kiinnostunut sinusta.

M: Hehheh, okei no kiva.

Ä: Niin että lähdetäänkö ulos?

M: Se ei kyllä onnistu, mulla on miesystävä, sori.

Ä: Okei.

10 minuutin tuijottelun jälkeen kahvipisteellä tämä mies tulee takaisin.

Ä: niin mä oon siis Bi, että kaikki kyllä käy mulle jos ymmärrät.

Mitä helvettiä... Ok..

Enkä todellakaan ole mikään inhottava bitch, puistattaa vaan tietyt ihmiset, varsinkin tollaset kuolaavat hullut.

Jep, mulla on just vähän tommonen inhottava olo tästä. En halua antaa hänen ymmärtää yhtään mitään, koska en missään nimessä halua mitään tilannetta päälle koskaan ikinä...Nyt onnistuin selvittämään nimensä ja sitten ei ku tuomioita selailemaan viimeisen kymmenen vuoden ajalta. Jos on joku raiskaripedarimurhaaja, niin minun asuminen päättyi tässä taloyhtiössä tähän

Vierailija
13/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi nyt löysin saman nimistä henkilöä koskevan jutun, jossa kerrotaan, että hänet on tuomittu vuonna 2013 useista törkeistä lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista viideksi vuodeksi vankeuteen. Kattelin, että kun muuttoa teki, niin kanniskeli asuntoonsa vain muovipusseja, joista heräs epäilys, että liekö linnasta tulossa..

Tuomitun nimellä ei osoitetietoja tähän osoitteeseen kuitenkaan löydy, mutta ovessa kuitenkin nimi seisoo (vaikka Fonecta ei osoita häntä mihinkään osoitteeseen)..

Alkaa pelottaa..

Vierailija
14/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko minä kysyä vuokranantajalta kuka asunnossa todellisuudessa asuu? Tai siis onko vuokranantaja velvollinen kertomaan? Koska luulen, että asunnon vuokrannut henkilö ei siinä todellisuudessa asustele.

Vierailija
15/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä olla varuillaan. Ei kuulosta kovin normaalilta. Vaikuttaa kyttäämiseltä enemmän. Kaikkia hulluja on, tiedä vaikka olisi joku raiskari.

Vierailija
17/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita isännöintiin, kuulostaa hämärältä, jos asuu laittomasti, niin hänet voidaan häätää. Kerro myös arvostelusta, tarpeeksi varoituksia johtaa myös häätöön.

Vierailija
18/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP luulee itsestään liikoja.

Vierailija
19/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytä olla varuillaan. Ei kuulosta kovin normaalilta. Vaikuttaa kyttäämiseltä enemmän. Kaikkia hulluja on, tiedä vaikka olisi joku raiskari.

Mitä nyt tuossa hieman tutkailin, niin 2013 tuomittu 45-vuotias mies erinäisistä seksuaalirikoksista viideksi vuodeksi vankeuteen. Kyseessähän ei välttämättä ole sama tyyppi, mutta iän puolesta voisi hyvin ollakin. Ja minusta on epäilyttävää, että ovessa olevalla nimellä ei löydy osoitetietoja tähän, mutta aivan toisella nimellä kyllä. Ja se nimi on sellainen nuoren miehen nimi, ei liki 5-kymppisen. Joten voisi olla poikansa, joka vaihtanut sukunimeä isänsä tuomion tultua julki.

Hyi helvv..

Vierailija
20/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP luulee itsestään liikoja.

Niin siis tarkoitat varmaan, että luulen naapuristani liikoja. Tarkkuutta, tarkkuutta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän