Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin epätoivoinen mies

Vierailija
26.06.2017 |

Ilmeisesti tajunnut, että olen sinkkunainen ja menettänyt tämän myötä pasmansa totaalisesti. Tuntuu kuvittelevan, että jos tulen häntä vastaan pihalla olen tulossa juttelemaan hänelle. Tai kun pysähdyn seisomaan kännykän kanssa, tuntuu kuvittelevan, että odotan häntä siihen juttusille. Kerran käännyin autolla taloyhtiön pihaan ja hän huomasi tämän jo kaukaa, josta saman tien alkoi hirveä vaivautunut vääntelehtiminen, vaikka ajoin vierestään AUTOLLA. Oikein erikseen käveli vielä perään katsomaan viedessäni autoa parkkiin. Tuli mieleen, tarkistiko rekkarin ja teki sen myötä omat salapoliisityönsä.

Todella creepyä. Hrrr. Vaikuttaa väkivaltarikolliselta kaiken lisäksi. Enää en tervehdi, koska tuntuu käsittävän senkin ihan väärin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael P.?

Vierailija
22/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael P.?

Ei, hän se ei ole. Googlaamani tyyppi on pedari, mikä ei tietty sulje pois sitä mahdollisuutta, että olisi kiinnostunut tekemään seksuaalista väkivaltaa myös aikuisille. Tai väkivaltaa ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytä olla varuillaan. Ei kuulosta kovin normaalilta. Vaikuttaa kyttäämiseltä enemmän. Kaikkia hulluja on, tiedä vaikka olisi joku raiskari.

Mitä nyt tuossa hieman tutkailin, niin 2013 tuomittu 45-vuotias mies erinäisistä seksuaalirikoksista viideksi vuodeksi vankeuteen. Kyseessähän ei välttämättä ole sama tyyppi, mutta iän puolesta voisi hyvin ollakin. Ja minusta on epäilyttävää, että ovessa olevalla nimellä ei löydy osoitetietoja tähän, mutta aivan toisella nimellä kyllä. Ja se nimi on sellainen nuoren miehen nimi, ei liki 5-kymppisen. Joten voisi olla poikansa, joka vaihtanut sukunimeä isänsä tuomion tultua julki.

Hyi helvv..

Ei välttämättä ole sama tyyppi. Mitäpäs jos varmistaisit asiat ennekuin rupeat pilaamaan ihmisten elämää.

Vielä kirjoitit kunnon psykoosin tuohon loppuun. Pitäisi itse sinunkin ymmärtää että nyt käy mielikuvitus isolla vaihteella.

Vierailija
24/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytä olla varuillaan. Ei kuulosta kovin normaalilta. Vaikuttaa kyttäämiseltä enemmän. Kaikkia hulluja on, tiedä vaikka olisi joku raiskari.

Mitä nyt tuossa hieman tutkailin, niin 2013 tuomittu 45-vuotias mies erinäisistä seksuaalirikoksista viideksi vuodeksi vankeuteen. Kyseessähän ei välttämättä ole sama tyyppi, mutta iän puolesta voisi hyvin ollakin. Ja minusta on epäilyttävää, että ovessa olevalla nimellä ei löydy osoitetietoja tähän, mutta aivan toisella nimellä kyllä. Ja se nimi on sellainen nuoren miehen nimi, ei liki 5-kymppisen. Joten voisi olla poikansa, joka vaihtanut sukunimeä isänsä tuomion tultua julki.

Hyi helvv..

Ei välttämättä ole sama tyyppi. Mitäpäs jos varmistaisit asiat ennekuin rupeat pilaamaan ihmisten elämää.

Vielä kirjoitit kunnon psykoosin tuohon loppuun. Pitäisi itse sinunkin ymmärtää että nyt käy mielikuvitus isolla vaihteella.

LOL, kenen ihmisen elämää olen tässä pilaamassa? :D Rauhoituhan sinä siellä vain, tuo tuntematon ahdistelijanretku tuskin puolustuspuheitasi kaipaa. Että jatka sinä iltaasi ihan rauhassa vaan. Toista se on minulla, joka eilen säikähdin ihan todella. Ja edelleen olen varautunut, omassa kodissani.

Vierailija
25/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono tarina ja ap kiukuttelee vielä lukijoilleenkin...

Vierailija
26/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huono tarina ja ap kiukuttelee vielä lukijoilleenkin...

:DD voi sun kanssas

Vierailija
27/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mun mielestä hyvää spekulointia asiasta, joka ap:tä askarruttaa. En sanoisi psykoottiseksi, koska nuo hänen ehdotukset ovat ihan varteenotettavia vaihtoehtoja

Vierailija
28/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaikille talossa että siellä asuu pedari ja miehen nimi! Tietty voit saada syytteen kunnianloukkauksesta yms jos olet väärässä, mutta mitä väliä jos tunne on vahva?

Vierailija
29/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

288828 kirjoitti:

Kerro kaikille talossa että siellä asuu pedari ja miehen nimi! Tietty voit saada syytteen kunnianloukkauksesta yms jos olet väärässä, mutta mitä väliä jos tunne on vahva?

No tietystikään en. Mutta varuillani olen kyllä. Kuten sanoin, eilinen säikäytti todella.

Vierailija
30/36 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan avaa oveasi, ellet tiedä kuka oven takana seisoo. Kokemusta on ylikiinnostuneesta naapuriston aikamiespojasta, jonka iskumetodit johtivat lopulta ukon viemiseen valvottujen ja suljettujen seinien sisälle.

Vierailija
31/36 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jok ap jätit tuon luuserin?

Vierailija
32/36 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jok ap jätit tuon luuserin?

Ei. Edelleen se kuuntelee yksiössään korvat höröllä, milloin olen eteisessä tekemässä lähtöä ja sitten paukkaa käytävään samaan aikaan. Kuvotus! Hikoilee läsnäollessani niin, että pidemmän päälle alkais varmaan kärsiä nestehukasta.

Kai se on ymmärrettävää, että kun pienessä yksiössä asuu, niin sieltä halajaa pois tasaisin väliajoin. Tuo ukko nimittäin ramppaa ulkona ihan koko ajan. Töissä ei taida käydä, koska ei tunnu olevan oikein mitään säännöllisyyttä elämässään...eestaas vaan tossa seilaa

Jaksan myös ihmetellä, miks asunnon on vuokrannut henkilö, joka ei siinä kuitenkaan asu? Miksi kaksi nimeä ovessa? Miten kukaan pystyy asumaan yksiössä kimpassa?

Vierailija
33/36 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh elikkäs nyt tämä palstamammojen lemmikki on saanut kiireellisen häädön asunnostaan siitä syystä, että ottanut vainoamisen kohteekseen nuoren naisen samasta rappukäytävästä, lähetellyt tälle rakkauskirjeitä ja yrittänyt päästä vasaralla hakaten ovesta sisään. Lisäksi jahdannut tätä nuorta naista taloyhtiön pihalla vasara ojossa kuvitellen heidän välillään olevan jotain. Oli myös aikeissa arvioitua pitkäaikaisen naisystävänsä kanssa noin kuukausi takaperin, mutta hupsista naisystävä kuoli. Mies kailotteli pihamaalla kaikelle kansalle kuinka hän ei sitä kyllä tappanut, että ihan itsarin teki.

In your face!

Vierailija
34/36 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna sille pesää.

Juu, lukkopesää. Suoraan kettingillä ohimolle.

Hah ei teistä naisista ole miehen töihin. Ette te osaa kun omia lapsia nitistää ja abortoida.

Vierailija
35/36 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Hikoilee läsnäollessani niin, että pidemmän päälle alkais varmaan kärsiä nestehukasta.

Tässä ratkaisu! Tapa se nestehukkaan!

Vierailija
36/36 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Hikoilee läsnäollessani niin, että pidemmän päälle alkais varmaan kärsiä nestehukasta.

Tässä ratkaisu! Tapa se nestehukkaan!

Jos minun täytyy, niin osallistun hänen tappamiseensa ainoastaan hyytävällä välinpitämättömyydellä. Sekin kun on joillekin kova pala. Niin kova, että menettävät järjen mukana henkensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan