Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsikarvojen sheivauksen lopettaminen

Vierailija
26.06.2017 |

Olen siis sheivannut käsikarvojani useamman vuoden ajan, kunnes tässä touko-kesäkuun vaihteessa päätin antaa niiden kasvaa takaisin. Karvat kuitenkin vieläkin kasvavat vähän pystyyn, joten osaako kukaa sanoa kauanko kestää, että ne taas asettuvat ihon myötäisesti?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyssä? Kyllä ne mulla ainakin tolleen 3-4 milliä nousevat ennen kuin taipuvat.

Vierailija
2/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä saattaa pidempikin aika vierähtää, en pidättelisi hengitystäni. Ainakin useampi kuukausi ellei kauemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyssä? Kyllä ne mulla ainakin tolleen 3-4 milliä nousevat ennen kuin taipuvat.

Ehkä eivät sitten vain ole vielä kasvaneet täyteen mittaansa, sojottavat siis vähän samalla tyylillä pystyyn kuin jos olisin kananlihalla. Kuitenkin sänkivaiheesta kasvanut ohi jo aikapäiviä sitten ja karvat tuntuvat ihan pehmeiltä.

Ap

Vierailija
4/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä saattaa pidempikin aika vierähtää, en pidättelisi hengitystäni. Ainakin useampi kuukausi ellei kauemmin.

Ok, hyvä tietää että vielä on toivoa etteivät jää ikuisiksi ajoiksi pystyyn! :)

Ap

Vierailija
5/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh! Miksi ihmeessä käsikarvat pitäisi sheivata? Minulla ainakin ovat niin hentoisia, ettei niitä näe eikä tunne.

Vierailija
6/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh! Miksi ihmeessä käsikarvat pitäisi sheivata? Minulla ainakin ovat niin hentoisia, ettei niitä näe eikä tunne.

Niin minullakin, mutta tyhmänä teini-ikäisenä olin niin karvakammoinen etten edes onnettomia vaaleita käsikarvojani kestänyt.

Ap

Vierailija
7/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sheivaan edelleen. Kerran eräs tuttavaperheen lapsi huomautti ilkkuvaan sävyyn pitkistä käsikarvoistani, joten se meni ihon alle ja aloin sheivata. Nyt kolmikymppisenä sheivaan edelleen silloin tällöin. Pitäisi ehkä opettaa ja katsoa oliko ne oikeasti niin pahan näköiset niin kuin luulin 20-vuotiaana :) Lisäksi harmittaa välillä kun joku mies kyselee ihmeissään sheivaanko käsivarsiani. Olen sitä kummastellut, koska minusta se sänki on todella pehmeä, vaalea ja ihan olematon.

Vierailija
8/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaa=lopettaa T.7

Vierailija
9/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi harmittaa välillä kun joku mies kyselee ihmeissään sheivaanko käsivarsiani. Olen sitä kummastellut, koska minusta se sänki on todella pehmeä, vaalea ja ihan olematon.

Jos se vähänkin näkyy, se sänki, niin kyllähän se juuri tuollaisen kysymyksen saattaa herättää.

Vierailija
10/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne on 5-15 mm useimmat. On ne yleensä aika pystyssä. Se on ihan normaalia.

Vierailija
11/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettaisi, minusta ovat rumat, varsinkin jos sheivaa sääret ja käsissä karvat töröttää.

Vierailija
12/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no siksipä et ymmärräkään miksi joku haluaa poistaa käsikarvansa... Itselläni ainakin käsikarvat ovat niin tummat ja pitkät että moni mieskin kalpenee karvoineen. Sain lapsena asiasta kommentteja luokkakavereilta ja minua kiusattiin mieskädeksi. Tuli tosi epänaisellinen olo... Ja aloin siis sheivaamaan karvojani. Se sänki tuntuu ja näyttää inhottavalta, ja kun aloin seurustelemaan arastelin aina jos poikaystävä halusi silitellä käsivarsiani. Nykyään vahaan kädet, silloin sänki ei ole niin terävä.

Vierailija
13/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin käsikarvojen sheivaamisen alkuvuodesta, silloin tottakai näyttivät tummilta ja olivat teräviä. Nyt on ollut jo useamman kuukauden ihan haaleita vaaleita ja kasvaa normaalisti pehmeinä :D

Vierailija
14/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten olette ylipäätään päätyyneet sheivaamaan käsikarvoja? en ymmärrä. Toki kainalokarvat sheivataan mutta onko teillä jotenkin erityisen tumma tai paksu karvoitus käsissä kun olette tuollaiseen ratkaisuun päätyneet?

Vierailija
15/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten olette ylipäätään päätyyneet sheivaamaan käsikarvoja? en ymmärrä. Toki kainalokarvat sheivataan mutta onko teillä jotenkin erityisen tumma tai paksu karvoitus käsissä kun olette tuollaiseen ratkaisuun päätyneet?

Kyllä on. Joku aiemmassa viestissään ihmetteli miten joku VOI sheivata käsiään kun häneen karvansa ainakin ovat aivan vaaleat, suorastaan näkymättömät. Humble brag?

Vierailija
16/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma. Olen sheivannut käsikarvoja vuosia vain sen takia, koska kerran sheivatut karvat kasvavat takaisin niin ruman näköisinä. Olen nyt ollut kuukauden sheivaamatta ja käsivarret täynnä pystyyn sojottavia "tikkuja," eli ei ollenkaan luonnollisten karvojen näköisiä. Onneksi ovat blondit, mutta silti jotenkin typerän näköistä. Aion nyt kuitenkin yrittää sinnitellä noiden kanssa, jos luonnollisen vaihtuman myötä palaisivat takaisin normaaleiksi.

Vierailija
17/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lopettaisi, minusta ovat rumat, varsinkin jos sheivaa sääret ja käsissä karvat töröttää.

Käsikarvani ovat siis aivan vaaleita, harvassa ja todella hentoja, luonnonblondi kun olen. :) Kun joku muu tuossa taas ihmetteli miten olen niiden sheivaamiseen päätynyt, niin toistan vielä että aloitin sen teini-iässä kun kaikki karvat olivat minulle suuri kauhistus, vaikkei tosiaan käsikarvojani (eikä myöskään säärikarvojen) edes meinaa huomata. Itseasiassa edes sänkenä karvani eivät näyttäneet tummilta, sillä ne ovat oikeasti aivan valkoisia. Sheivauskierteeseen kuitenkin päädyin koska en pitänyt sängyn tunnusta.

Ap

Vierailija
18/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi sheivata? Vahallahan ne pitäisi ottaa, jos jollain. Sheivauksestahan jää sänki!

Vierailija
19/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi sheivata? Vahallahan ne pitäisi ottaa, jos jollain. Sheivauksestahan jää sänki!

Muiden syistä en osaa sanoa, mutta itse saan allergisen reaktion ainakin kaikista tähän asti kokeilemistani vahoista. Sokerointia taas en itse koskaan saanut toiminaan, enkä halua maksaa hirveitä summia ammattilaiselle siitä kun voin yhtä hyvin vain sheivata.

Ap

Vierailija
20/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä nähnyt naista jolla olis sellaiset käsikarvat että ne pitäisi ajella... Ootteko ihan tosissanne? Ajeletteko otsastakinja mahasta? Entä sormista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän