Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsikarvojen sheivauksen lopettaminen

Vierailija
26.06.2017 |

Olen siis sheivannut käsikarvojani useamman vuoden ajan, kunnes tässä touko-kesäkuun vaihteessa päätin antaa niiden kasvaa takaisin. Karvat kuitenkin vieläkin kasvavat vähän pystyyn, joten osaako kukaa sanoa kauanko kestää, että ne taas asettuvat ihon myötäisesti?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "sheivaus" suomen kielen sana? Mista lahtien? t.ulkosuomalainen

Vierailija
22/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä nähnyt naista jolla olis sellaiset käsikarvat että ne pitäisi ajella... Ootteko ihan tosissanne? Ajeletteko otsastakinja mahasta? Entä sormista?

Ehkä tämä johtuu siitä että ne karvaiset naiset sheivaavat kätensä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko "sheivaus" suomen kielen sana? Mista lahtien? t.ulkosuomalainen

No ei ole, mutta palsta nyt on tällainen.

Vierailija
24/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä nähnyt naista jolla olis sellaiset käsikarvat että ne pitäisi ajella... Ootteko ihan tosissanne? Ajeletteko otsastakinja mahasta? Entä sormista?

Et tietenkään, kun ne joillla on poistaa ne karvat. Itse en sheivaa käsi enkä sormia, mut varpaita kyllä.

Eikös kesä ole vähän huono aika lopettaa sheivaus?

Vierailija
25/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epiloin käsikarvat pois! Kun sänki kasvaa, se on ihan huomaamatonta ja pehmeää. Jos haluat lopettaa käsikarvojen ajelun, suosittelen epiloimaan ne yhden kerran ja sitten annat niiden vain kasvaa, ei tule tuota paksuna sojottavaa sänkeä.

Vierailija
26/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään, kun ne joillla on poistaa ne karvat. Itse en sheivaa käsi enkä sormia, mut varpaita kyllä.

Eikai sillä vuodenajalla niin merkitystä ole jos jokatapauksessa seuraavana kesänä olisi sheivaamatta

Vierailija
27/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä epiloin käsikarvat pois! Kun sänki kasvaa, se on ihan huomaamatonta ja pehmeää. Jos haluat lopettaa käsikarvojen ajelun, suosittelen epiloimaan ne yhden kerran ja sitten annat niiden vain kasvaa, ei tule tuota paksuna sojottavaa sänkeä.

Yritin jossain vaiheessa vaihtaa sheivauksesta epilointiin juurikin sängen takia, mutta karvani tosiaan ovat niin hentoja että epilaattorikin vain katkoo ne. En tämän takia pysty epiloimaan mitään muuta kuin kainalot, joissa karva on vähän vahvempaa.

Vierailija
28/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin jossain vaiheessa vaihtaa sheivauksesta epilointiin juurikin sängen takia, mutta karvani tosiaan ovat niin hentoja että epilaattorikin vain katkoo ne. En tämän takia pysty epiloimaan mitään muuta kuin kainalot, joissa karva on vähän vahvempaa.

Tämä oli siis ap

Vierailija
29/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajelin useasti joskus esiteini-teini-iässä. Mulla on tosi vaalea iho ja sitä vasten karvat näyttää todella tummilta, ja niitä on paljon. Siis sormissa asti on karvoja, ja kämmenselässä. Lopetin jossain vaiheessa, meni varmaan hermo siihen sänkeen tai sit pikkusisko huomas ajelun, dunno.

Vierailija
30/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä, jotka poistatte käsikarvanne.

Mulla itselläni on todella runsas käsikarvoitus, joka on kaiken lisäksi vielä musta. Karvoja on kommentoitu ikävään sävyyn, ja etenkin nuorempana olin todella epävarma itsestäni niiden vuoksi. Nyt jo hieman vanhempana (27v.) hyväksyn itseni tällaisena kuin olen: jos karvat ovat jonkun mielestä rumat ja epänaiselliset, niin so be it. Katsokoon muualle. Eivät ne minustakaan siis kauniit ole, mutta käsityksiä kauneudesta voidaan tietoisesti myös muuttaa. Voimme valita olla häpeämättä ominaisuuksiamme, jotka ovat täysin luonnollisia. "Karvaton nainen" on myytti, jota karvojen ajeleminen vain vahvistaa.

Vierailija
31/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla itselläni on todella runsas käsikarvoitus, joka on kaiken lisäksi vielä musta. Karvoja on kommentoitu ikävään sävyyn, ja etenkin nuorempana olin todella epävarma itsestäni niiden vuoksi. Nyt jo hieman vanhempana (27v.) hyväksyn itseni tällaisena kuin olen: jos karvat ovat jonkun mielestä rumat ja epänaiselliset, niin so be it. Katsokoon muualle. Eivät ne minustakaan siis kauniit ole, mutta käsityksiä kauneudesta voidaan tietoisesti myös muuttaa. Voimme valita olla häpeämättä ominaisuuksiamme, jotka ovat täysin luonnollisia. "Karvaton nainen" on myytti, jota karvojen ajeleminen vain vahvistaa.

Annatko myös muiden karvojesi kasvaa?

Vierailija
32/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä teitä, jotka haluatte rajoittaa sitä, mitä kehonosaa muut naiset saavat sheivata.

Mulla on vaaleat käsikarvat. Ajelen ne. Mustat kainalokarvat. Ajelen ne. Tummahkot säärikarvat. Ajelen ne. Tummat varvastkarvat. Ajelen ne.

Koska haluan niin tehdä.

Vierailija
33/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin vanhanajan Veetillä 70-luvulla ja nyt kun olen pian 60v ei ole lainkaan käsivarsissa karvaa. Oli sen verran tujua tavaraa tuo muinainen Veet jota mieheni kerran vahingossa laittoi myös silloin 6-vuotiaan esikosemme kainaloon 'lievittämään' hänen aluspaidasta hiertynyttä kainaloaan...oli niin kiva vaaleanpunainen ihovoidetuubi löytynyt minun kaapistani. Onneksi mieheni veljen vaimo on lääkäri niin antoi ohjeita tuskan lievittämiseen.

Vierailija
34/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei ollut kotona kirjoitti:

Minä poistin vanhanajan Veetillä 70-luvulla ja nyt kun olen pian 60v ei ole lainkaan käsivarsissa karvaa. Oli sen verran tujua tavaraa tuo muinainen Veet jota mieheni kerran vahingossa laittoi myös silloin 6-vuotiaan esikosemme kainaloon 'lievittämään' hänen aluspaidasta hiertynyttä kainaloaan...oli niin kiva vaaleanpunainen ihovoidetuubi löytynyt minun kaapistani. Onneksi mieheni veljen vaimo on lääkäri niin antoi ohjeita tuskan lievittämiseen.

Vaihdevuodet vei karvasi, ei Veet.

Vierailija
35/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siitä tasaantuvat, mulla sojottaa pari itsepäistä edelleen muttei sentään kananlihaefektiä ole koko käsivarressa.

Vierailija
36/36 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai sillä vuodenajalla niin merkitystä ole jos jokatapauksessa seuraavana kesänä olisi sheivaamatta

Aattelin sänkeä. Pitkähihaisen kanssa ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi