Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku halvimpia omenoita?

Vierailija
23.05.2024 |

Ovat ihan mauttomia ja jauhoisia.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei osta halvimpia omenoita, niin eihän ne silloin mene kaupaksi, ja ne poistuvat myynnistä. Mutta silloin jokin toinen omena on markkinoiden halvin.

Vierailija
2/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaomenoiksi ostan. Menevät salaatissa ja muun ruuan jatkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin syötävänä.

Vierailija
4/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan esim. Ida rediä, mikä on kaiketi halvimmasta päästä. Maistuu niin paljon paremmalta kuin kalliimmat, esimerkiksi Red delicious on nykyään suorastaan kuvottavaa.

Tällaista elämä on, kun uskaltaa valita itse asioita, eikä mieti "mitä se kassakin minusta ajattelee". Saa syödä oikeasti hyvänmakuisia asioita!

Vierailija
5/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Ida Red aina ja ikuisesti!

Vierailija
6/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Ida redistä, mutta ostan Jonagoldia joka on alle 1,5/kg s-kaupassa. Tuo on makea ja minusta yhtä hyvä kuin kallis Royal gala.

Vierailija
7/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku halvimpia kultaharkkoja?

Vierailija
8/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan esim. Ida rediä, mikä on kaiketi halvimmasta päästä. Maistuu niin paljon paremmalta kuin kalliimmat, esimerkiksi Red delicious on nykyään suorastaan kuvottavaa.

Tällaista elämä on, kun uskaltaa valita itse asioita, eikä mieti "mitä se kassakin minusta ajattelee". Saa syödä oikeasti hyvänmakuisia asioita!

Nämä ovat juurikin niitä kauheimpia jauho-omenoita. Ostan aina honey crunchia tai ambrosiaa, koska ne ovat mehukkaita ja maistuvat hyvältä. Ida redistä tulee vain paha mieli ja kassan mielipiteet ei minua kiinnosta pätkän vertaa. Ihmettelen vaan miksi kukaan haluaa maksaa mauttomista omenoista senttiäkään.

Ap

Vierailija
9/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat juurikin niitä kauheimpia jauho-omenoita. Ostan aina honey crunchia tai ambrosiaa, koska ne ovat mehukkaita ja maistuvat hyvältä. Ida redistä tulee vain paha mieli ja kassan mielipiteet ei minua kiinnosta pätkän vertaa. Ihmettelen vaan miksi kukaan haluaa maksaa mauttomista omenoista senttiäkään.

Ap

Ihmetteletkö muissakin asioissa sitä, että ihmiset ovat erilaisia ja pitävät eri asioista? 

t. eri

Vierailija
10/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Ne hämmästyttää kummastuttaa pientä aloittajaa. 

Vierailija
11/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka laittaa omenaa salaattiin? Sehän tummuu ja menee ihan ällöksi.

Vierailija
12/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kukaan osta. Ovat kaupassa vain sitä varten, että pääsisit ihmettelemään, ostaako niitä joku. 

Vierailija
13/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihmetteletkö muissakin asioissa sitä, että ihmiset ovat erilaisia ja pitävät eri asioista? 

t. eri

Ihmettelen useinkin ihmisten huonoja valintoja, kun olisi mahdollisuus tehdä parempia päätöksiä samalla vaivalla.

Ap

Vierailija
14/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin moni. Ei se mihinkään tummu, kun ei haudo salaattia päiväkausia. Esim. coleslow'ssa omena on kiva lisä. 

Vierailija
15/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, puolalaiset omenat ovat maukkaita!

Kuorittava ennen syöntiä kylläkin.

Vierailija
16/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalaista Ida red omenaa olen ostanut jo vuosikausia. Heittämällä paras omena jos kotimaisia ei lasketa (meillä 2 omenapuuta). 

On kokeiltu kaikki mahdolliset, mutta maultaan tuo Ida red on paras. 

Omenaa meillä menee päivittäin ja muistan kuin alussa teki pahaa ostaa halpisomenaa, kun tarjolla olisi ollut luomuja ja kalliitakin, mutta ei voi mitään. Maku edellä.

Vierailija
17/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin moni. Ei se mihinkään tummu, kun ei haudo salaattia päiväkausia. Esim. coleslow'ssa omena on kiva lisä. 

Nuo mainitut ida redit tummuu jo kuorittaessa..

Vierailija
18/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vain kotimaisia omenoita. Nyt näytti olevan ruotsalaisia myynnissä. Ostin kokeeksi niitä. Syön niitä kreikkalaisen jukurtin kanssa ja hieman hunajaa joukkoon, nam.

Vierailija
19/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina syksynä jopa ihan ilmaisiakin omenoita! Löytyy omista puista ja päälle moni naapurikin olisi niistä valmis osasta omenasatoa luopumaan.

Vierailija
20/44 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

t. eri

Eihän se ole huono valinta, jos ihminen itse tykkää niistä halvoista omenista. Sinun makusi ei ole kaikkien maku, jos et vielä tiennyt. Ja kaikesta päätellen sinäkin olet niitä halpoja omenoita ostanut, joten senkin suhteen turhaa ulinaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi