Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä teet, jos ihastut varattuun naiseen?

Vierailija
26.06.2017 |

Eräs mies on selkeästi kiinnostunut minusta ja tiedän olevani hänen makuunsa, mutta hän antaa niin outoja signaaleja että en enää tiedä onko kyse kaveruudesta, flirtistä vai ihastumisesta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei tule kateuskorttia valitettavasti. :)

Kyseinen herrasmies on itsekin varattu, jotenkin ajattelen että pelimiehet eivät väkisin yritä varattuja naisia kun sinkkujakin on paljon saatavilla.

Flirttailu on mielestäni mukavaa kenen tahansa kanssa, mutta tämä ei ole enää vain flirttailua.

Ehkä vähän tympii naisten asenne tässä miehille tarkoitetussa ketjussa, en mielestäni ole hyppäämässä sänkyyn tai mihinkään muuallekaan kyseisen miehen kanssa.

Ja miksi nainen olisi aina jokin viaton uhri? Minä olen antanut huvikseni ja ilokseni vastakaikua flirttiin, mutta nyt olen miettinyt voisiko tässä olla jotakin tunteita pelissä. Olemme jo yli kolme vuotta jatkaneet tätä leikkimistä.

Erota en aio, mutta tottakai se kiinnostaa, onko tämä mies oikeasti ihastunut. :)

Sitä paitsi monikin pelimies jää lopulta nalkkiin.

Onko keskustelussa kuvattu naista viattomaksi uhriksi? Lähinnähän tässä naureskeltiin kuinka nainen luulee olevan joku uniikki lumihiutale :D

Tottakai olen uniikki. Kaikkihan me olemme. :)

Kyseinen mies on hyvin kohtelias kaikille naisille iästä ja ulkonäöstä riippumatta, mutta minä olen todellakin saanut tätä spesiaali-huomiota juhlissa (jossa hänellä siis estot hieman haihtuivat). Toki hän silloin tällöin koskettaa minua varovasti kädestä tms., aina sopivan tilaisuuden tullen.

Mutta onko hän ihastunut? Sitä en tiedä, koska käytös on niin vaihtelevaa. Mutta johtuuko se siitä että olemme varattuja? Sitä pohdin ja ajattelin kysyä MIEHILTÄ tätä käytösasiaa. :)

Olen kyllä aika ihana nainen, pakko myöntää. :)

Vierailija
22/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies välttelee minua kun on enemmän ihmisiä paikalla, mutta tekee välillä tikusta asiaa, soittaa jostakin pienestä asiasta. Kehuu minua suoraan, puhuu hirveän kauniisti minusta ja ulkonäöstäni, mutta ei muiden kuullen. Juhlissa uskaltaa ottaa hieman kainaloon tai vyötäröltä kiinni, kuiskii jotain korvaani.

Mutta hän on luonteeltaan herrasmies ja monet naiset ovat lääpällään häneen. Osaa vedellä oikeista naruista.

Mutta olen itse aivan samanlainen! Miehet viihtyvät seurassani ja suorastaan pörräävät kimpussani.

Ap

Siis öö? Mitä sä ap haet tällä? Otsikostasi tein sen päätelmän, että sinä olet varattu nainen. Miksi lähdet tämän miehen flirttiin mukaan? Ja mitä tarkoitat sillä, että olet itse aivan samanlainen? Yrität iskeä varattuja miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isken kimppuun kuin sika limppuun!

Vierailija
24/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään. Ei kiinnosta jonkun muun käytössä sillä hetkellä oleva nainen. Mitään kunniakoodia tähän ei liity.

"Käytössä"? 

Vierailija
25/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies välttelee minua kun on enemmän ihmisiä paikalla, mutta tekee välillä tikusta asiaa, soittaa jostakin pienestä asiasta. Kehuu minua suoraan, puhuu hirveän kauniisti minusta ja ulkonäöstäni, mutta ei muiden kuullen. Juhlissa uskaltaa ottaa hieman kainaloon tai vyötäröltä kiinni, kuiskii jotain korvaani.

Mutta hän on luonteeltaan herrasmies ja monet naiset ovat lääpällään häneen. Osaa vedellä oikeista naruista.

Mutta olen itse aivan samanlainen! Miehet viihtyvät seurassani ja suorastaan pörräävät kimpussani.

Ap

Siis öö? Mitä sä ap haet tällä? Otsikostasi tein sen päätelmän, että sinä olet varattu nainen. Miksi lähdet tämän miehen flirttiin mukaan? Ja mitä tarkoitat sillä, että olet itse aivan samanlainen? Yrität iskeä varattuja miehiä?

Tottakai lähden flirttiin mukaan, vaikka olenkin naimisissa. :D Eihän se ole keltään pois? Nautin huomiosta ja jaksan panostaa itseeni ja ulkonäkööni, kun minua katsoo joku muukin kuin vain oma mies.

Seksielämä on kunnossa, joten en kaipaa syrjähyppyä.

Mutta tottakai olen kiinnostunut siitä, onko tämä mies todella ihastunut minuun! Sehän muuttaa kaiken ja toisaalta ei mitään.

Vierailija
26/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähestyi, tunnusti tunteensa ja sanoi uskovansa että olen hänen elämän rakkaus ja lupasi antaa kaikkensa jotta olisin onnellinen ja suhde kestäisi jos hänet valitsisin. Torjuin ystävällisesti koska olen onnellisesti naimisissa elämäni rakkauden kanssa.

Vierailija
27/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tottakai lähden flirttiin mukaan, vaikka olenkin naimisissa. :D Eihän se ole keltään pois? Nautin huomiosta ja jaksan panostaa itseeni ja ulkonäkööni, kun minua katsoo joku muukin kuin vain oma mies.

Seksielämä on kunnossa, joten en kaipaa syrjähyppyä.

Mutta tottakai olen kiinnostunut siitä, onko tämä mies todella ihastunut minuun! Sehän muuttaa kaiken ja toisaalta ei mitään.

Mietipä miksi sinua kiinnostaa, miehen tunteet noin paljon, jos omia ei ole. Ja jos vastaus ei muuta mitään ja toisaalta kaiken, niin miksi haluat tietää sen? Olisitko valmis jättämään miehesi tämän toisen takia ja olisiko hän omansa. Todennäköisyys sille, että mies on ihastunut sinuun, mutta rakastunut vaimoonsa, kun on suuri.

Kukaan ei tämän miehen tunteita tiedä, mutta jos tuo asia on pakko repiä auki ja kevyt flirtti ei riitä sinulle, niin kysy siltä mieheltä. Mutta päätä nyt ensin mitä itse haluat.

Vierailija
28/35 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Korkeintaan vähän flirttailen.

Vierailija
29/35 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu mistään kertalaakista enkä ainakaan varattuihin

Vierailija
30/35 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä voi muuta tehdä kuin haaveilla hänestä ja hanskoa menemään. Ei toisten väliin mennä.

Vierailija
31/35 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartun ahnaasti pildestä kiinni kuin Donald T konsanaan.

Vierailija
32/35 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on törmätty sellaiseen warattuun, sinkkua leikkivään, vapaan suhteen katuhorttoon joka kokee oikeudekseen hiplata ja kyhnyttää ja kiihkeästi udella muiden miesten munien .. kiinteyttä.

sitten kun otetaan selvää tarkoitusperistä, slelaiselle tulee ns. paniikki päälle. muttemme siinä vaiheessa vielä pirauttaneet horton miehelle juristin kanssa.

Vierailija
33/35 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän treffeille.

Vierailija
34/35 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja olen ollut jo useita vuosia joidenkin naisten kanssa, joihin olen aikanaan ihastunut  onnistunut muodostamaan ja ylläpitämään  kaveri tai ystävyys suhteita. - Vaikka voin myöntää olevani heihin ihastunut niin en todellakaan piinaa ja kiusaa tai elättele toiveita, että jonain päivänä olisin heistä jonkun kanssa parisuhteessa. En myöskään enää osaa ta halua ajatella seksiä yhdenkään heistä kanssa. - En vaikka joku heistä on itse ehdottanut minulle sex with benefits tyyppistä ratkaisua. En ole kiinnostunut ihmissuhteissa epämääräsisitä ja tai muutoin monimutkaisemmista säädöistä ja viritelmistä.

Sinkkumies

Vierailija
35/35 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen sitä varmaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi