Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä teet, jos ihastut varattuun naiseen?

Vierailija
26.06.2017 |

Eräs mies on selkeästi kiinnostunut minusta ja tiedän olevani hänen makuunsa, mutta hän antaa niin outoja signaaleja että en enää tiedä onko kyse kaveruudesta, flirtistä vai ihastumisesta.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin yhtään mitään.

Vierailija
2/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä odotat sen tekevän? Miehillä tuntuisi olevan joku kunniakoodi toisiansa kohtaan, että harvemmin lähtevät mitään säätämään toisten miesten naisten kanssa, vaikka kiinnostuneita olisivatkin. Omaa puolisoansa kyllä pettävät helpostikin vapaan toisen naisen kanssa. Tämä ei ole siis ison otannan perusteella tehty päätelmä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niin yhtään mitään.

Eli jos kunnolla ihastut, et tee mitään? Et halua, että nainen tai kukaan muukaan tietää? Vai ajatteletko, että varattuun ei sovi kajota?

Etkö sekoa omiin ihastumisen tunteisiisi vai annatko niiden vain hiljaa kuolla pois?

Vierailija
4/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies välttelee minua kun on enemmän ihmisiä paikalla, mutta tekee välillä tikusta asiaa, soittaa jostakin pienestä asiasta. Kehuu minua suoraan, puhuu hirveän kauniisti minusta ja ulkonäöstäni, mutta ei muiden kuullen. Juhlissa uskaltaa ottaa hieman kainaloon tai vyötäröltä kiinni, kuiskii jotain korvaani.

Mutta hän on luonteeltaan herrasmies ja monet naiset ovat lääpällään häneen. Osaa vedellä oikeista naruista.

Mutta olen itse aivan samanlainen! Miehet viihtyvät seurassani ja suorastaan pörräävät kimpussani.

Ap

Vierailija
5/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään. Ei kiinnosta jonkun muun käytössä sillä hetkellä oleva nainen. Mitään kunniakoodia tähän ei liity.

Vierailija
6/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies välttelee minua kun on enemmän ihmisiä paikalla, mutta tekee välillä tikusta asiaa, soittaa jostakin pienestä asiasta. Kehuu minua suoraan, puhuu hirveän kauniisti minusta ja ulkonäöstäni, mutta ei muiden kuullen. Juhlissa uskaltaa ottaa hieman kainaloon tai vyötäröltä kiinni, kuiskii jotain korvaani.

Mutta hän on luonteeltaan herrasmies ja monet naiset ovat lääpällään häneen. Osaa vedellä oikeista naruista.

Mutta olen itse aivan samanlainen! Miehet viihtyvät seurassani ja suorastaan pörräävät kimpussani.

Ap

Tyypillinen irstas sika. Sellainen johon naiset lankeavat.

Vierailija
7/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Iik, ihquu<3

Vierailija
8/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja TAAS yksi player pelaa suoraan pelimiesten laariin...

Vierailija
9/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tyypillinen irstas sika. Sellainen johon naiset lankeavat.

😁

Vierailija
10/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies varattu? Jos ei niin unohda se.

Vierailija
11/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

*reps*

Hän on luoteeltaan herras...eiku pelimies. Jos mies on ylipäätään ystävällinen kaikille naisille siinä ei ole mitään henkilökohtaista.

Vierailija
12/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niin yhtään mitään.

Eli jos kunnolla ihastut, et tee mitään? Et halua, että nainen tai kukaan muukaan tietää? Vai ajatteletko, että varattuun ei sovi kajota?

Etkö sekoa omiin ihastumisen tunteisiisi vai annatko niiden vain hiljaa kuolla pois?

Olen eri mies, mutta juuri näin. Varatut naiset ovat usein rennompia ja ystävällisempiä ja niiden kanssa on helppo jutella mistä vain ihan kaverimielessä ja he eivät automaattisesti oleta että olen pillun perässä. Sitten siinä käykin niin, että tunteita herää joko naisen puolelta tai minun puolelta ja joskus tunteet on ihan molemminpuoleisia. Ihan periaatteesta ja oman itsekunnioituksen vuoksi en kuitenkaan ala suhteeseen varatun naisen kanssa vaikka en edes tuntisi hänen miestään. Erään kaverini kanssa juttelinkin juhannussaunassa siitä, kun nyt jo neljäs hänen tyttöystävistään osoittaa ihastumisen merkkejä minuun. Kaverini on komea ja omaa hyvän supliikin, mutta suhteet kaatuvat yleensä siinä vaiheessa kun tyttöystävä haluaa syventää suhdetta ja kaverini ei ole siihen kovinkaan halukas. Minä ilmeisesti osun siihen saumaan sopivampana ehdokkaana ja naiset haluaisivat vaihtaa lennosta, mutta se ei ole sopinu minulle. Olen myös huomannut että nämä tämän kaverin nykyiset exät eivät kelpaa minulle, koska en pysty luottamaan heihin enää kuin kavereina.

Vierailija
13/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap vetää esille kateuskortiin, kun kaikki lähinnä naureskelee hänen lapselliselle ihastukselle? :D

Vierailija
14/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ei tule kateuskorttia valitettavasti. :)

Kyseinen herrasmies on itsekin varattu, jotenkin ajattelen että pelimiehet eivät väkisin yritä varattuja naisia kun sinkkujakin on paljon saatavilla.

Flirttailu on mielestäni mukavaa kenen tahansa kanssa, mutta tämä ei ole enää vain flirttailua.

Ehkä vähän tympii naisten asenne tässä miehille tarkoitetussa ketjussa, en mielestäni ole hyppäämässä sänkyyn tai mihinkään muuallekaan kyseisen miehen kanssa.

Ja miksi nainen olisi aina jokin viaton uhri? Minä olen antanut huvikseni ja ilokseni vastakaikua flirttiin, mutta nyt olen miettinyt voisiko tässä olla jotakin tunteita pelissä. Olemme jo yli kolme vuotta jatkaneet tätä leikkimistä.

Erota en aio, mutta tottakai se kiinnostaa, onko tämä mies oikeasti ihastunut. :)

Sitä paitsi monikin pelimies jää lopulta nalkkiin.

Vierailija
15/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille torveas, sitä se haluaa. Sitten tule takaisin haukkumaan sitä tänne millainen sika on kun ei enää soita.

Vierailija
16/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kai paljon mitään pysty tekemään.

Vierailija
17/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysypä siltä mieheltä.

Ja mikä olikaan kysymys: onko hän ihastunut sinuun vai mitä hän tekee jos on ihastunut sinuun?

Tuollaisten pelureiden tunne-elämästä ei Erkkikään ota selvää, luultavasti normaalia sellaista ei olekaan. Varmaankin hän on vähän ihastunut lähes kaikkiin naisiin tai ainakin haluaa pitää huolta siitä että naiset ovat häneen.

Vierailija
18/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muhun (varattu nainen) on ollut moni mies ihastunut, he eivät tiedä että tiedän, mutta minä siis tiedän. Koskaan eivät ole tulleet minulle kertomaan tunteistaan. Kyllä miehetkin osaa olla hienotunteisia.

Vierailija
19/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niin yhtään mitään.

Tässähän kysyttiin mitä tekisin varatun naisen kohdalla. Ja silloin en tekisi yhtään mitään. Sinkkunaisen kohdalla tilanne on tietenkin eri.

Vierailija
20/35 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei tule kateuskorttia valitettavasti. :)

Kyseinen herrasmies on itsekin varattu, jotenkin ajattelen että pelimiehet eivät väkisin yritä varattuja naisia kun sinkkujakin on paljon saatavilla.

Flirttailu on mielestäni mukavaa kenen tahansa kanssa, mutta tämä ei ole enää vain flirttailua.

Ehkä vähän tympii naisten asenne tässä miehille tarkoitetussa ketjussa, en mielestäni ole hyppäämässä sänkyyn tai mihinkään muuallekaan kyseisen miehen kanssa.

Ja miksi nainen olisi aina jokin viaton uhri? Minä olen antanut huvikseni ja ilokseni vastakaikua flirttiin, mutta nyt olen miettinyt voisiko tässä olla jotakin tunteita pelissä. Olemme jo yli kolme vuotta jatkaneet tätä leikkimistä.

Erota en aio, mutta tottakai se kiinnostaa, onko tämä mies oikeasti ihastunut. :)

Sitä paitsi monikin pelimies jää lopulta nalkkiin.

Onko keskustelussa kuvattu naista viattomaksi uhriksi? Lähinnähän tässä naureskeltiin kuinka nainen luulee olevan joku uniikki lumihiutale :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi