Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan löytänyt elämänsä rakkautta kuten elokuvissa? Esim. Kauppakärryt karkaa ja sitten joku komea mies nappaa ne kiinni

Vierailija
26.06.2017 |

Tai et ylety ottamaan kaupan ylimmältä hyllyltä jotain tuotetta ja sitten joku komea herrasmies tulee auttamaan? Ja sitten vaihdetaankin jo puhelinnumeroita ja siitä se loppuelämän mittainen rakkaustarina saa alkunsa.

Onko kukaan löytänyt elämänkumppaniaan tähän tapaan? Käykö oikeassa elämässä koskaan näin? Vai vainko elokuvissa?

Kommentit (313)

Vierailija
261/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin merenrannalla ja vedestä nousi komea, lihaksikas mies joka katsoi minua kiinteästi silmiin. Tuosta katseesta on nyt kymmenen yhteistä vuotta :-)

Vierailija
262/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin merenrannalla ja vedestä nousi komea, lihaksikas mies joka katsoi minua kiinteästi silmiin. Tuosta katseesta on nyt kymmenen yhteistä vuotta :-)

James Bond vai Daniesl Graig?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa samaan aikaan baaritiskillä, mies oli jonottanut pidempään kuin minä, mutta baarimikko tarjoili tietenkin naiselle ensin. Heitettiin asiasta vitsiä ja esittäydyttiin. Tää oli 8v sitten, hääpäivä on tänä kesänä :)

Vierailija
264/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

peewee herman löysi rakkautensa elokuvissa.

Vierailija
265/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli lomalla Väli-Amerikassa ja näki kaupan kassalla naisen josta sanoi että siinä on hänen tuleva vaimonsa eikä lähde maasta ilman tuota naista. Niin tapahtui, tyttö muutti Suomeen ja opetteli kielenkin hämmästyttävän nopeasti! Rakasti opetella kaikkea "suomalaista" ja karjalanpiirakoiden teossa oli haka!

Nykyisin ovat naimisissa (pian 20 vuotta jo!) ja heillä on kaksi lasta.

Vierailija
266/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin miehen kanssa samaan aikaan baaritiskillä, mies oli jonottanut pidempään kuin minä, mutta baarimikko tarjoili tietenkin naiselle ensin. Heitettiin asiasta vitsiä ja esittäydyttiin. Tää oli 8v sitten, hääpäivä on tänä kesänä :)

Mikä tässä oli elokuvamaista?

Vierailija
267/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin tosi romanttisesti päivystyksessä... Toisella umpisuolentulehdus ja toisella murtunut jalka. Siinä vaihdettiin muutama sana, ei paljon, koska kumpikin oltiin pirun kipeitä eikä mitenkään hilpeällä juttutuulella.

Se olis jäänyt siihen, MUTTA... Parisen viikkoa myöhemmin konkkasin kipsini kanssa Anttilaan. Kassajonossa onnistuin levittämään käsilaukkuni sisällön pitkin lattioita ja takana seissyt mies alkoi heti auttaa niiden romujen keräämisessä, kun itsellä oli hiukka vaikeaa. Ja sehän oli tämä umpisuolimies päivystyksestä :D Siitä sitten sairaskertomukset vaihtoon ja sattumalta oltiin menossa samalle bussipysäkille, missä juteltiin lisää ja vaihdettiin numerot. Nyt yhdessä 6v ja toinen lapsi tulossa.

Vierailija
268/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvattiinko jo 10v sitten "exiä rannalla"? Vai siinä alastomana deittailu ohjelmassako se noin menee? Joku aatami etsii eevaa tms nimeltään se ohjelma?

Vierailija
269/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu aviopari tapasi aikoinaan niin, että pariskunnan nainen piti kerrostaloasunnossaan ystävättäriensä kanssa erojuhlia erottuaan ensimmäisestä aviomiehestään. Meno oli vauhdikasta ja naisella oli häissään käyttämänsä huntu päässään eron kunniaksi. Naapureilla paloi hermo juhlista kantautuvaan meteliin ja he soittivat poliisit paikalle rauhoittamaan tilannetta. Nainen meni huntunsa päässään avaamaan poliisikaksikolle oven, ja toisesta oven takana seisoneesta poliisimiehestä tuli hänen nykyinen aviomiehensä.

Terveisiä tutuille, jos luette tätä :)

Vierailija
270/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista :)

Lisää tarinoita! Kesäromanssit alkaa N Y T kohta.

Onko hauskaa ilkkua ihmiselle, joka ei kelpaa kellekään (kunnolliselle)? Mitä iloa on känniläisten, afrikkalaisten tai itseä 20 vuotta vanhempien kontaktinottamisista?!

Vierailija
271/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni, kun mun veljentyttö heitti lelunsa vaunuista enkä huomannut ja mies nosti sen ja juoksi meidät kiinni.

Tällaisia tilanteita ihmettelen, että miten tämmösestä saa sen tilanteen jatkumaan.

Mies juoksee perään. " Hei neiti, hei neiti! Teiltä putosi tällainen! (Sitten vilkaisee kauniisiin silmiin ja huokaisten lumoutuu). Saisinko muuten puhelinnumerosi? En muuten pääse irti kauniista silmistäsi...." ja muuta liibalaabaa...

En ole edellinen kirjoittaja, mutta itse ainakin jäisin juttelemaan, siitähän se jatkuu, mennään vaikka kahville tmv. Eihän tilanteesta tarvitse heti karata pois :D

Jäisit juttelemaan... Mitä? En minä osaa jutella tuollaisessa tilanteessa mitään. Palauttaisin vain lelun, sanoisin "Eipä mitään" ihastuisin naisen ulkonäköön, olisin tyhmän näköinen hetken ja lähtisin pois tilanteesta.

Vierailija
272/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan äo:ltanne jotain keskivertoa kun kumppani noin vain löytyy, ja muutenkin persoonattomia, todella tylsiä pulliaisia. Eikö se mennyt niin, että fiksuinten on vaikeinta pariutua?

Vierailija
273/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh kirjoitti:

Neurokirurgi tuli katsomaan pyynnöstä potilasta. Siinä sitten sairaanhoitaja tapasi miehensä.

Siis kirurgi vai potilas oli se mies? Vai sairaanhoitaja oli potilas ja tapasi miehensä eli neurokirurgin?

Vierailija
274/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni, kun mun veljentyttö heitti lelunsa vaunuista enkä huomannut ja mies nosti sen ja juoksi meidät kiinni.

Tällaisia tilanteita ihmettelen, että miten tämmösestä saa sen tilanteen jatkumaan.

Mies juoksee perään. " Hei neiti, hei neiti! Teiltä putosi tällainen! (Sitten vilkaisee kauniisiin silmiin ja huokaisten lumoutuu). Saisinko muuten puhelinnumerosi? En muuten pääse irti kauniista silmistäsi...." ja muuta liibalaabaa...

En ole edellinen kirjoittaja, mutta itse ainakin jäisin juttelemaan, siitähän se jatkuu, mennään vaikka kahville tmv. Eihän tilanteesta tarvitse heti karata pois :D

Kuinkahan monella tulee mieleen pyytää tuntematonta, lastenvaunuja työntävää naista treffeille, vaikka nainen olisi miten kaunis? Oletus varmaankin suurimmalla osalla olisi, että lapsi on naisen oma ja näin ollen nainen on varattu.

Vierailija
275/313 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia nää baarissa tai netissä tutustumiset. Ihan arkea nykyään, mitä elokuvamaista noissa on?!

Vierailija
276/313 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette varmaan äo:ltanne jotain keskivertoa kun kumppani noin vain löytyy, ja muutenkin persoonattomia, todella tylsiä pulliaisia. Eikö se mennyt niin, että fiksuinten on vaikeinta pariutua?

Luin koko ketjun ja musta taas vaikuttaa, että suurin osa kirjoittajista on aika kaukana persoonattomasta ja tylsästä. Aika lennokasta väkeä ainakin muhun verrattuna, en tiedä sitten millainen itse olet. Fiksuuskin voi olla monenlaista, osa on sosiaalisesti fiksuja ja omaa hyvän tilanteen arviontikyvyn. Silti voivat olla muutenkin fiksuja. Pääasia kai kuitenkin on, että pärjäisi elämässä oli jollakin tavalla fiksu tai ei.

Vierailija
277/313 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä läksin koiran kanssa lenkille, ja koska oli loman eka ja helteinen lauantai, niin päätin mennä huvikseni naapurikaupunkiin julkisilla, kun tiesin siellä olevan varjoisemman lenkkireitin.  Jäätiin pois urheilukentän lähistöllä ja aloin sitten kiertää lenkkiä. Harjoittelukenttä ei ollut vielä siihen aikaan aidattu. Siinä kentällä oli mies harjoittelemassa erästä lajia, jossa heitetään erästä välinettä. Pysähdyin katselemaan aika lähelle vauhdinottopaikkaa. Koirani alkoi haukkua joka kerta, kun se väline lähti ilmaan. Joka saamarin kerta.

Miestä selvästi ärsytti. Mä pahoittelin tilannetta ja sanoin että kun en ole ennen nähnyt tämän lajin treeniä läheltä ja tykkään katsoa kisoja telkasta. - voisko se sun koira olla hiljaa? - Ei kun se on lintukoira -jätä se koirasi huomenna kotiin niin voit tulla katsomaan ja jos haluat, voit sä kokeillakin. - ooksä tosissasi? Oikeestiko?

Se oli 90-luvulla se ja naimisissa ollaan yhä. Meillä on palkintokaappeja kotona. Ei mun palkintoja.

Vierailija
278/313 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu aviopari tapasi aikoinaan niin, että pariskunnan nainen piti kerrostaloasunnossaan ystävättäriensä kanssa erojuhlia erottuaan ensimmäisestä aviomiehestään. Meno oli vauhdikasta ja naisella oli häissään käyttämänsä huntu päässään eron kunniaksi. Naapureilla paloi hermo juhlista kantautuvaan meteliin ja he soittivat poliisit paikalle rauhoittamaan tilannetta. Nainen meni huntunsa päässään avaamaan poliisikaksikolle oven, ja toisesta oven takana seisoneesta poliisimiehestä tuli hänen nykyinen aviomiehensä.

Terveisiä tutuille, jos luette tätä :)

Tähän romanttiseen komediaan kyllä pystyn kuvittelemaan montakin hollywood tähteä :)

Vierailija
279/313 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilson kirwa kertoi jossain että oli kirjaimellisesti törmännyt kadulla nykyiseen vaimoonsa. Että kai niitä tapahtuu, vaikkakin harvemmin. Itse en jaksa uskoa että tapaisin miestä niikuin elokuvissa. Ja sitten nämä klassiset että nainen köyhä ja törmää sattumalta rikkaaseen mieheen, ja loppu onkin historiaa. Tuskin oikeassa elämässä.

Vierailija
280/313 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaari tapasi mummon joskus 50luvulla kun ajoi taksia ja mummo liftasi kyytiin. Olivat elämänsä loppuun yhdessä.

Itse asioin parturissa ja tovin kuluttua vein parturille suklaapatukan kiitokseksi. Yhdessä 8vuotta oltu ja 2 lasta ja iso asuntolaina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan