Moikka, en ole nukkunut viime yönä yhtään.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No, mene nukkumaan.
En kai mä nyt enää voi mennä, päivän velvollisuudet odottaa!
Mä nukuin toooodella huonosti. Uusi asunto on kuin sauna...
Menin nukkumaan klo 21.30 ja nukuin klo 22.10 asti, valvoin johonkin klo 02 asti ja heräsin miehen herätykseen klo 4.40. Torkuin ja nousin klo 5.30. Nyt matkalla töihin ja ketutus on suunnaton. Saa taas opettaa kesähessua kirjoittamaan yhden lauseen sähköpostia. Aaaarrrghhh.
Meillä heräsi 1,5 vuotias 3 yöllä ja valvoi viiteen hyväntuulisena. Nukahti tunniksi ja taas heräsi. En tiedä miksi, kun on jo pitkään nukkunut yönsä hyvin ja normaalisti meni illalla nukkumaan. Minäkin sitten valvonut.
Voi ap, sinnittele tämä päivä, illalla sitten aikaisin nukkumaan. Koko yön valvominen on rankkaa. :/
Mullakin vajaat unet. Mies lomalla, haluaa tietty valvoa myöhempään - ja minä en osaa nukahtaa jos tiedän että mies kukkuu olohuoneessa ja on kuitenkin jossain vaiheessa tulossa nykkumaan. Joo, vika on varmasti minussa mutta olen oikeasti ihan järjettömän herkkäuninen ja havahdun jo makkarin oven avaamiseen saati siihen että mies kömpii sänkyyn. Helpompi valvoa siihen asti että mieskin tulee nukkumaan. Uniaikaa ei montaa tuntia jää.
Vierailija kirjoitti:
Voi ap, sinnittele tämä päivä, illalla sitten aikaisin nukkumaan. Koko yön valvominen on rankkaa. :/
Mullakin vajaat unet. Mies lomalla, haluaa tietty valvoa myöhempään - ja minä en osaa nukahtaa jos tiedän että mies kukkuu olohuoneessa ja on kuitenkin jossain vaiheessa tulossa nykkumaan. Joo, vika on varmasti minussa mutta olen oikeasti ihan järjettömän herkkäuninen ja havahdun jo makkarin oven avaamiseen saati siihen että mies kömpii sänkyyn. Helpompi valvoa siihen asti että mieskin tulee nukkumaan. Uniaikaa ei montaa tuntia jää.
Juo vettä ha syö hyvin ja buranaa. Voimia.
Et ole ainut ja mullakin järkky päänsärky. Lähes 1-vuotias oli viime yönä erityisen levottomalla tuulella. Valehtelematta vähintään tunnin välein heräili ja pyöri ja hyöri. Tänään vielä menoja, niin ei voi edes vähän lepäillä nyt aamulla.
Mikä nyt on, kun olen myös valvonut melkein koko yön. Tunnin pätkiä nukuin pari kertaa korkeintaan.
Yletön ryyppääminen voi johtaa kovaankin pääkipuun. Sitä sanotaan krapulaksi. Ei auta ulinat markkinoilla. Reilu vedenjuonti ja ruokailu auttaa aikanaan. Siihen asti joudutte kärsimään alkoholin liikakulutuksen oireista.
Minäkin olen ollut vähän huonouninen viime päivinä. To-pe välisenä yönä en ollut nukkunut yhtään vielä klo 2.30 ja herätys oli 5.15 töihin.
Eilen menin klo 20 nukkumaan ja heräsin 2.30, enkä saanut enää unta sen jälkeen.
Onneksi tänään on vapaapäivä. Huomenna klo 6 töihin.
Nukun usein liian vähän, mutta yritän saada muutoksen parempaan.
Samoin tätä puhelimen käyttöä minun on pakko vähentää, koska minulle on alkanut tulla kipuja, jotka epäilen säteilystä aiheutuviksi. Kuten pahoinvointia, korvasärkyä ja kolmoishermosärkyä kasvoissa 😔
Jospa saisin enemmän muuta aikaiseksi 😄
On kesäkin 💛
No, mene nukkumaan.